prima. kan niet wachtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en één DVD heb ze hier al klaar liggen
Tukker terror

Dat sowieso met of zonder cd'squote:

. Nu twee uur Top Gear kijken, tenminste, als ik ze nog niet ken.
. Nu twee uur Top Gear kijken, tenminste, als ik ze nog niet ken.

.
.

Het is hier nu ook opeens schrikbarend donkerquote:

Lang geleden dat ik ben gaan stappen. Wordt weer eens tijd. Maar dit weekend nog niet. Ben helemaal uitgeput van het werken deze week en morgen moet ik weer een volle dag aan de bak. Denk dat ik komend weekend eens lekker ga bijkomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Breach het volgende:
Pff, gister wezen stappen en daarna slechts 2 uur geslapen in totaal. Ben echt helemaal pannegaar, de hele dag al.

Ik heb in maart zo'n periode gehad. Ben geloof ik 1 keer wezen stappen toen. Al was ik niet moe van werk (ik zal de grap zelf al maar weer makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef toma het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik ben gaan stappen. Wordt weer eens tijd. Maar dit weekend nog niet. Ben helemaal uitgeput van het werken deze week en morgen moet ik weer een volle dag aan de bak. Denk dat ik komend weekend eens lekker ga bijkomen.
 )
 )

Ben sowieso niet iemand die vaak op stap gaat. Maar eens in de zoveel tijd is het wel eens leuk om los te gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb in maart zo'n periode gehad. Ben geloof ik 1 keer wezen stappen toen. Al was ik niet moe van werk (ik zal de grap zelf al maar weer maken)

Ik eigenlijk bijna elke zaterdag, denk 3 vd 4 per maand. En omdat dat bijna altijd in onze hometown is gaan we 1 keer per maand op donderdag naar Breda. En dat bevalt wel prima. En gisteravond/vannacht zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:29 schreef toma het volgende:
[..]
Ben sowieso niet iemand die vaak op stap gaat. Maar eens in de zoveel tijd is het wel eens leuk om los te gaan.

wat heb je uitgevreten dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik eigenlijk bijna elke zaterdag, denk 3 vd 4 per maand. En omdat dat bijna altijd in onze hometown is gaan we 1 keer per maand op donderdag naar Breda. En dat bevalt wel prima. En gisteravond/vannacht zeker

ik heb echt een teringdrukke agenda. Morgen werken, maandag een besturing voor een machine maken in 1 dag !(quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo 6 uurtjes gewerkt. Morgen om 07:00 weer verder met werken.
 ) . Dinsdag in bedrijf stellen, diezelfde dag moet ik nog een presentatie voorbereiden in het Engels. Woensdag moet ik die presentatie houden tegenover een paar Fransen die voor 50.000 euro hebben geïnvesteerd in een product.
 ) . Dinsdag in bedrijf stellen, diezelfde dag moet ik nog een presentatie voorbereiden in het Engels. Woensdag moet ik die presentatie houden tegenover een paar Fransen die voor 50.000 euro hebben geïnvesteerd in een product. 

Kende hem nog niet, vind hem ook wel tof ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:30 schreef toma het volgende:
Damn, ik was vergeten dat Kingdom of Heaven zo'n geweldige film is

Die reclames zijn alleen zo klote.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kende hem nog niet, vind hem ook wel tof ja.

Fixed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:19 schreef Prosac het volgende:
toch jammer dat je niet weet hoe je de naam van het medicijn waar je op doelt schrijft.
verder is dit weer pure bagger zoals alleen Tong80 dit kan mag

En dan die doodverwensing achter de schermen melden, dan krijg jij gezeik omdat je tong hebt tegen gewerktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:16 schreef Prosac het volgende:
Ja.. ik pakte alle aandacht door dat topic te sluiten.

Beetje mn Duits bijgewerkt en een Katholieke kerkdienst met enge koorknaapjes meegemaakt. Op de terugweg ook ontzettend noodweer gehad... Rij je daar met 60 waar je 150 mag...
 Beetje mn Duits bijgewerkt en een Katholieke kerkdienst met enge koorknaapjes meegemaakt. Op de terugweg ook ontzettend noodweer gehad... Rij je daar met 60 waar je 150 mag...

Serieus? Bron?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En dan die doodverwensing achter de schermen melden, dan krijg jij gezeik omdat je tong hebt tegen gewerkt

Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En dan die doodverwensing achter de schermen melden, dan krijg jij gezeik omdat je tong hebt tegen gewerkt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |