De definitie van doodongelukkig wordt steeds duidelijkerquote:
ik kom er nooitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Ooit bij een psycholoog wél een zinvol gesprek gevoerd ? Ik niet iig
Tegenwoordig moet je om het minste of geringste er al heenquote:
Dat kanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:06 schreef Susi het volgende:
Oh mag dat ge- weg Pietje ? Of plak er 'heeft' bij
ik ga spygologie lerenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je om het minste of geringste er al heen.
Bovendien vinden een hoop mensen zich psycholoog
Dat is waar. Eline is alleen maar liefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:10 schreef rooie3 het volgende:
Zag het liefst Eline gaan,verwacht van die andere allemaal nog wel vuurwerk.
vast niet, schurftkutquote:
Jammer dan,maar ze voegt niks toe met haar babystemmetje.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:12 schreef Jimbo het volgende:
eline moet erin zittenal was het alleen maar voor kleine lieve jimmy hier
ik ruik zelfmoord in del uchtquote:
als ik erin zit gaan jullie mn plassertje allemaal cappenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:15 schreef Susi het volgende:
Als je niet op internet wil verschijnen met tietencaps enzo, ga je toch niet meedoen aan een online reality programma ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:14 schreef logicc123 het volgende:
ik snap Jeroen eigenlijk niet, hij zegt zich ingehouden te hebben om Renate te sparen.
Hij zegt eigenlijk meer te willen spelen. Maar ik snap niet wat Jeroen eigenlijk wil.
In dit spel is het toch juist belangrijk om iedereen te vriend te houden en elkaar er door heen te slepen, niet elkaar het extra moeilijk gaan maken toch?.
Je wilt juist dat iedereen blijft in plaats van weggaat.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw? ze gaat zoiezo naar huis?? ze praat al over hoelang de treinreis naar huis is.. lekker want zeiken over doorzeiken van anderen is ķķk zeiken...
[ afbeelding ]
geef het nog eventjes, dat komt wel goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:16 schreef Rijpie het volgende:
[..]
we willen ruzie zien, irritaties, gezeik op elkaar, roddelklap, smoezelen, dat is goede RLS.
dit is gewoon slappe hap als iedereen vriendjes blijft.
mogguh trouwens (ja ben er net uit
)
DIE LUCHT !!!!!quote:
Ja maar Jeroen wilt winnen neem ik aan, als je in dit spel wilt winnen moet je juist niet elkaar provoceren etc.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:16 schreef Rijpie het volgende:
[..]
we willen ruzie zien, irritaties, gezeik op elkaar, roddelklap, smoezelen, dat is goede RLS.
dit is gewoon slappe hap als iedereen vriendjes blijft.
mogguh trouwens (ja ben er net uit
)
ajs je hier wilt winnen, moet je zorgen dat de streamers je erin houden. een manier om dat voor elkaar te krijgen is de streamers waar te geven voor hun geld: iemand die weet hoe hij het spel moet spelen en die weet wat wij willen zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:18 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ja maar Jeroen wilt winnen neem ik aan, als je in dit spel wilt winnen moet je juist niet elkaar provoceren etc.
Toch zegt Jeroen" te wachten tot Renate weg is zodat hij eindelijk kan gaan spelen, want dat is waarvoor hij er in zit."
Hoe dan? ze gaat zoiezo weg zegt ze.. dus stemmen op haar heeft geen enkel nut meer...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:25 schreef Pl0x het volgende:
Hou renate er in Sadisten jullie willen toch lijden zien?
Hou haar er dan in
Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe dan? ze gaat zoiezo weg zegt ze.. dus stemmen op haar heeft geen enkel nut meer...
ja sinds vanachtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben ze luchtschema's? Ik mis wat geloof ik.
hey! was de sauna lekker ?quote:
renate is zo voorspelbaar als de rest. Iedereen zei al dat zij degene was die als eerste wou janken, en tadaaa. Ze is al gebroken, maar met sigaretten weer in elkaar gelijmd. Zo'n rotkneus die als een josti gaat klappen als het alarm weer gaat hoef ik echt geen dag langer te zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:32 schreef Pl0x het volgende:
ze gaat niet weg ze speelt een spel.
Wacht maar stem op haar en je zal haar zien breken!
Wat wil je liever saaie bunker die voorspelbaar is?
Of een onvoorspelbaare renate
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
renate is zo voorspelbaar als de pest. Iedereen zei al dat zij degene was die als eerste wou janken, en tadaaa. Ze is al gebroken, maar met sigaretten weer in elkaar gelijmd. Zo'n rotkneus die als een josti gaat klappen als het alarm weer gaat hoef ik echt geen dag langer te zien.
tot nu toe is alleen Renate target geweest, ik wil wel eens zien wat er gebeurt als iemand anders het target van de groep wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:32 schreef Pl0x het volgende:
ze gaat niet weg ze speelt een spel.
Wacht maar stem op haar en je zal haar zien breken!
Wat wil je liever saaie bunker die voorspelbaar is?
Of een onvoorspelbaare renate
Amber bijt veel te hard terug, Pim probeert het alleen maar weg te lachen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
peter en marielin haebben gehoord dat als renate weg is er een nieuw pispaaltje gezocht gaat worden.....ze denken dat pim dat gaat worden..... laat ik nou hopen dat biatch amber dat gaat zijn !!!![]()
![]()
![]()
Amber is een en al schijn, zo'n typische meeloper die samen met haar vriendjes heel wat lijkt maar in haar eentje opeens niks meer durft. Ze steunt enorm op de rest denk ik, iedereen steunt op elkaar behalve Renate die staat alleen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Amber bijt veel te hard terug, Pim probeert het alleen maar weg te lachen.
Ik zet m'n geld ook op Pim als volgend slachtoffer v/d groep.
Ze geven nu al steken met dat hij figurant isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Amber bijt veel te hard terug, Pim probeert het alleen maar weg te lachen.
Ik zet m'n geld ook op Pim als volgend slachtoffer v/d groep.
Uuuh, Amber is absoluut een bitsj, maar absoluut geen meeloper. Zij is degene die steeds een sneer geeft, anderen lopen daarin mee, niet zij.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:38 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Amber is een en al schijn, zo'n typische meeloper die samen met haar vriendjes heel wat lijkt maar in haar eentje opeens niks meer durft. Ze steunt enorm op de rest denk ik, iedereen steunt op elkaar behalve Renate die staat alleen.
Ze zegt dat ze ondanks de uitslag toch weggaat, vanavond weten we dus ook gelijk of ze aan kijkersfucken doet..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:35 schreef logicc123 het volgende:
[..]
tot nu toe is alleen Renate target geweest, ik wil wel eens zien wat er gebeurt als iemand anders het target van de groep wordt.
Ik denk dat Renate veel sterker is dan ze denk en dat nu lijkt.
Ze heeft een depressie doorstaan, ze zou wel eens de sterkste van de groep kunnen zijn.
omdat ze weet dat de rest haar wel bijvalt als het nodig is. Tot nu toe heeft ze geen tegengas gekregen van andere bewoners.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Uuuh, Amber is absoluut een bitsj, maar absoluut geen meeloper. Zij is degene die steeds een sneer geeft, anderen lopen daarin mee, niet zij.
De opzet door alleen de kijker te laten kiezen en geen nominaties door de bewoners te laten plaatsvinden is al duidelijk genoeg dat de bewoners onze stemmer moeten winnen. En dat werkt niet met aardig zijn voor elkaar. Of ze moeten een orgie starten (morgen zonder Renate pls).quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
dus de conclusie nu al is dat de aardige mensen het eerst gaan en de hardste gaat winnen ? terwijl de opzet toch echt anders was ..... ik vin het jammer....
En dan loop je mee of krijg je vrijgeleide van je medebewoners?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:41 schreef logicc123 het volgende:
[..]
omdat ze weet dat de rest haar wel bijvalt als het nodig is. Tot nu toe heeft ze geen tegengas gekregen van andere bewoners.
mm, ja oke een meelopers is het dan ook weer niet nee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En dan loop je mee of krijg je vrijgeleide van je medebewoners?
ja juist de kijker moet kiezen , dus is het toch zinloos om1 iemand helemaal af te branden .....en dat wil helemaal niet zeggen dat het een softieprogramma moet worden , alsjeblieft niet ! maar graag op een ander nivo dan kleuterklas ......zzzzznap je...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
De opzet door alleen de kijker te laten kiezen en geen nominaties door de bewoners te laten plaatsvinden is al duidelijk genoeg dat de bewoners onze stemmer moeten winnen. En dat werkt niet met aardig zijn voor elkaar. Of ze moeten een orgie starten (morgen zonder Renate pls).
patat/frietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:44 schreef D. het volgende:
Ik moet nog verzinnen wat er vandaag en morgen op het menu komt te staan
Het spel is eigenlijk uit zien te vinden hoe je zo goed mogelijk bij de kijker in beeld komt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja juist de kijker moet kiezen , dus is het toch zinloos om1 iemand helemaal af te branden .....en dat wil helemaal niet zeggen dat het een softieprogramma moet worden , alsjeblieft niet ! maar graag op een ander nivo dan kleuterklas ......zzzzznap je...
Dat wou ik horenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:45 schreef logicc123 het volgende:
[..]
mm, ja oke een meelopers is het dan ook weer niet nee.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
doe je dr nu appelmoes bij...is het weer gezond
neem je chips voor me mee????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga wel ff kijken wat er in de winkel te vinden is
later
Mwoah, dat eet ze zelf nog op, maar je eten moeten opeten in de gestolde menstruatielucht lijkt me veel ranziger.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:54 schreef bbgirltje het volgende:
Bah die Amber walg van der, zeker na gisteren toen ze boven het eten aan der puistenkop zat te krabben
Zijn beide 2 ranzige wijven. En de andere moesten ook van dat puisten vocht eten ze deed het boven de pannenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mwoah, dat eet ze zelf nog op, maar je eten moeten opeten in de gestolde menstruatielucht lijkt me veel ranziger.
Ik heb het gemist, maar niemand die het zal proeven denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:59 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Zijn beide 2 ranzige wijven. En de andere moesten ook van dat puisten vocht eten ze deed het boven de pannen
Vanavond net voor 20u sluit de poll voor de eerste exit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:05 schreef rene90 het volgende:
Ook abotje hier inmiddels. Belangrijke dingen die ik moet weten?
Ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:08 schreef rene90 het volgende:
Dat doe je bij het control panel gewoon rechts die lijst met "wie moet er blijven"? Renate gaat er toch wel uit :p
peter en marielin? Dat was vanacht aan tafel.. vanacht.. vanochtend! Ik heb het hele gesprek gezien en beleefd. Bobby, Amber en Marielin waren aan het doen alsof zij nog puzzelstukjes konden vinden. En het gesprek ging effe over Renate, want anders kicken mensen af van het onderwerp Renate....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
peter en marielin haebben gehoord dat als renate weg is er een nieuw pispaaltje gezocht gaat worden.....ze denken dat pim dat gaat worden..... laat ik nou hopen dat biatch amber dat gaat zijn !!!![]()
![]()
![]()
Vast en zeker. Maar dat zorgt juist voor extra drama.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:11 schreef rene90 het volgende:
Ze roepen net dat Renate heeft gezegd anders toch wel weg te gaan.
Want dat kost 2500 uit de pot las ik ergens?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vast en zeker. Maar dat zorgt juist voor extra drama.
* Dottey lacht UIEN!!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
doe je dr nu appelmoes bij...is het weer gezond
Heej jij ook weer hierquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:19 schreef Rainesz het volgende:
Zow,heb weer even bijgeslapen.
Nog wat in de ochtend gebeurt?
stonden die dan op de lijst?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
nee niet veel gemist heb je gesprekkies met de psych waren er ... renate gaat ook al staat ze nummer 1 naar huis zei zeverder kwamen er boodschappies eerst zonder peukies dus ff gevloek maar jammer genoeg 5 minuten later alsnog 10 peukies naar binnuh
de hele dag luisteren naar dat zeikwijf das leuk om aan te horen ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:24 schreef Supersoep het volgende:
Wat een saaie boel. Saai saai saai saai.
Dit kan je dus verwachten als Renate ook eenmaal naar huis is.
Dan luister je niet. Die doet alleen haar muil open als ze samen met iemand anders in een hoekje zit. Al die standaard kroegverhalen rond de tafel kennen we nu wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
de hele dag luisteren naar dat zeikwijf das leuk om aan te horen ...
have fun tot vanaafiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:26 schreef Rainesz het volgende:
Het is te verslavend ik blijf terug komen,Alhoewel de stream hier nu nog niet aanstaat!
Maar Renate kan ook beter gaan,anders word ze echt van alle kanten gek gemaakt de andere 5 dagen
Maar dacht dat de 3 Bikkels vannacht al hadden besloten geen Pispaaltje meer te zoeken,nu 7u later denken ze daar dus toch anders over
Ben iig benieuwd,ik ga even de stad in,en zal tegen de avond de stream weer aanslingeren. Tot later mensen
op zijn minst met wormquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
blijkbaar wel jammer genoeg had er nog wel ff echt willen zien stressen vandaag
Want?quote:
Jeroen staat op 7 , renate nu op 8... dáárom.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Want?
Die zorgt tenminste nog voor wat opschudding af en toe, stem dan een Pim eruit, die voegt echt niks toe, kost alleen iets meer ;x
ik sta al 2 dagen op -6 bij de boodschappies heb 1 keer 15 dingen bestelt erna kon het niet meerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef Dottey het volgende:
ohw boodschappen kosten ook al credits? tsss..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:35 schreef Dottey het volgende:
ik ga maar even andere boodschappen doen.... tot strakkies
ik ook, heb er nog 50quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:37 schreef bbgirltje het volgende:
Ik bewaar me credits tot even voor sluitingstijd vanavond.
Ik hou het wel bij een bemoedigende knal op haar schoudersquote:
quote:02-05-2009, 14.41 uur
Het wordt weer een lange nacht voor de Overlevers. Na het gepuzzel van afgelopen nacht, gaan we de komende nacht een keer zo lang maken. Als weekuitdaging is namelijk door de streamers gekozen voor acht uur totale duisternis.
Die totale duisternis gaat zondagochtend in zodra de Overlevers ontwaken.
Dat wordt een zondag zonder zon, elektriciteit en water. Maar uiteraard wel met de nodige aanslagen. Voor elke aanslag die de Overlevers niet goed afweren, wordt de duisternis met een uur verlengd ...
Ik weet dat de medewerkers echt hen best doen. En ik weet dat het makkelijker lijkt dan dat het is om een interessant programma neer te zetten.quote:
Dan kan het hier nog wel stormlopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet dat de medewerkers echt hen best doen. En ik weet dat het makkelijker lijkt dan dat het is om een interessant programma neer te zetten.
Maar dit is toch slaapverwekkend?
[ afbeelding ]
En als er dan wat actie dreigt te komen, blijkt het een jigsawpuzzel te zijn
Gatver, ik heb het tig keer gevraagd maar dit is dus het antwoord; ze hebben gekozen voor welke optie meeste stemmen had ipv gemiddelde te nemen van alle stemmenquote:
Het hoeft niet altijd feest te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet dat de medewerkers echt hen best doen. En ik weet dat het makkelijker lijkt dan dat het is om een interessant programma neer te zetten.
Maar dit is toch slaapverwekkend?
[ afbeelding ]
En als er dan wat actie dreigt te komen, blijkt het een jigsawpuzzel te zijn
8 uurtjes in het pikkedonker da's best behelpen hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:01 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Gatver, ik heb het tig keer gevraagd maar dit is dus het antwoord; ze hebben gekozen voor welke optie meeste stemmen had ipv gemiddelde te nemen van alle stemmenDus nu wordt het 8 uur terwijl overgrote deel méér dan 8 uur wilde. Als je dan gewogen gemiddelde neemt heb je echt de wens van 'de kijker'. Iedereen die voor 48u gestemd had, had ook liever op 24 uur gestemd dan op 8 uur als ze wisten dat 24u dan wel kon winnen.
Maja, 8 uurtjes dus... niks bijzonders...
quote:
Zoals al eerder aangegeven, in RLS's is zelden meer te beleven dan nuquote:
En als je dan nog kon zien wat er besteld is, maar ook dat zie je niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef Dottey het volgende:
ohw boodschappen kosten ook al credits? tsss..
Die hadden tenminste nog een kutkipquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangegeven, in RLS's is zelden meer te beleven dan nu
Volgens mij had BB1 maar 1 opdracht per week
Als je iets beters weet draag het dan aan. Ze luisteren heel goed naar onze feedbackquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Jullie hebben toch wel meer fantasie dan een jigsawpuzzel??
Kom op! Jullie kunnen het!!!
Uithoudingsproeven zijn altijd leuk om te zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als je iets beters weet draag het dan aan. Ze luisteren heel goed naar onze feedback
Ze kunnen best wat meer gebruik maken van de fietsenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uithoudingsproeven zijn altijd leuk om te zien.
Ook voor Renate? 25 km in een uur is nog best pittig, beetje afhankelijk van de stand van de fiets.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kunnen best wat meer gebruik maken van de fietsen
Ze moeten allemaal 25km binnen een uur afleggen bijvoorbeeld
Makkelijk haalbaar, maar ze moeten wel een beetje doorfietsen
Ik zei bewust 25 i.p.v. 30 om het voor iedereen haalbaar te laten zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ook voor Renate? 25 km in een uur is nog best pittig, beetje afhankelijk van de stand van de fiets.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nr 3 van de stemmen voor het dagduel...
Is daar een stand van?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nr 3 van de stemmen voor het dagduel...
Eigenlijk moet er gewoon 24/7 iemand op de fiets zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kunnen best wat meer gebruik maken van de fietsen
Ze moeten allemaal 25km binnen een uur afleggen bijvoorbeeld
Makkelijk haalbaar, maar ze moeten wel een beetje doorfietsen
Pittigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ook voor Renate? 25 km in een uur is nog best pittig, beetje afhankelijk van de stand van de fiets.
Koeienogen voor Eline.quote:Nadat vanavond de eerste Overlever het veld ruimt is het alweer tijd voor het volgende dagduel. Dit keer staan Eline en Bobbie tegenover elkaar in een extreme eating duel.
Wat er op het menu staat? Je ziet het vanavond na de exit.
Wordt Eline of Bobbie geëlimineerd, dan moet de tweede keuze van de streamers het duel aangaan.
Ik verstond 'sex with streamers or beating'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:28 schreef mazaru het volgende:
Extreme eating, ik verstond exstream heating.![]()
Er gingen allerlei taferelen door mijn hoofd van streamers die met brandende fakkels of vlammenwerpers achter de overlevers aanrennen
De kilo's vliegen er vanaf danquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als ik Renate zo zie denk ik niet dat ze het een piece of cake vindt
"hello Dr. Freud"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verstond 'sex with streamers or beating'
Dat zal wel aan PoekieRoekie liggen.quote:
Dat zit er dik in jaquote:
Goeie! Man, wat stinken die krengenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:41 schreef tonja het volgende:
Misschien is het een idee om bij een eventuele volgende extreme eating onze overlevers met de doerian kennis te laten maken?
[ afbeelding ]
Met de neus dicht is het best te eten.quote:
Dat dan weer welquote:
Het vruchtvlees is toch zoet? Laat maar zitten dan.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:59 schreef beequeen het volgende:
Waarom gaat nu het licht al uit, dat zou toch morgenochtend pas gebeuren?
Surprise attack?
Waarschijnlijk de mensen die niet van übergezapige streams houden. Want dat is precies wat er gaat gebeuren als Renate er, volledig in lijn met verwachting van de deelnemers, braaf uitgestemd wordt....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:00 schreef snetje het volgende:
welke gek geeft er nu nog stemmen aan Renate? terwijl ze al aangeeft weg te gaan ...
der achterban die haar daar wil houden ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:00 schreef snetje het volgende:
welke gek geeft er nu nog stemmen aan Renate? terwijl ze al aangeeft weg te gaan ...
Doen we er toch gewoon een paar van deze bij?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het vruchtvlees is toch zoet? Laat maar zitten dan.
quote:De doerian wordt bestoven door bepaalde soorten vleermuizen, de bloemen zijn hiervoor speciaal aangepast
Bart speelt oorlogje.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:04 schreef Danny het volgende:
waarom zitten ze in het donker en hoe lang gaat dat duren met die takkeherrie?
ik was anders wakker hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:07 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik snap niet waarom ze dit herhalen, dit hebben we vannacht al gehad![]()
Wat overigens érg slecht uitgevoerd was.
Zou hij met zijn helm op achter de schakelknoppen zitten?quote:
Wat flauw. Juist een terugkerend patroon kan voor irritatie zorgen bij de deelnemers. Maar blijkbaar niet alleen bij de deelnemersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:07 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik snap niet waarom ze dit herhalen, dit hebben we vannacht al gehad![]()
zag ik vandaag toch één van die mensen posten dat het saaaaaaaiiiii is in de bunker nu ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de mensen die niet van übergezapige streams houden. Want dat is precies wat er gaat gebeuren als Renate er, volledig in lijn met verwachting van de deelnemers, braaf uitgestemd wordt....
Niet flauwquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat flauw. Juist een terugkerend patroon kan voor irritatie zorgen bij de deelnemers. Maar blijkbaar niet alleen bij de deelnemers
jaaa maar dat is omdat ze denken dat renate eruit gaatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:11 schreef snetje het volgende:
[..]
zag ik vandaag toch één van die mensen posten dat het saaaaaaaiiiii is in de bunker nu ...
dus met Renate is het ook saai
Ze zijn nog erg jong, wijsheid komt met de jaren. Soms.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:13 schreef FuTilE het volgende:
Geen enkel spoor van enige inzichten in of ideeën over politiek, filosofie, religie, economie of andere wereldse zaken... Raarrrr.
Ja, tuurlijk... Omdat er nu een status quo bestaat waarin iedereen er vanuit gaat dat Renate er toch wel uitgestemd wordt en hun eigen positie al bij voorbaat veilig gesteld is. Dat is precies wat er doorbroken moet worden. Ze moeten (wreedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:11 schreef snetje het volgende:
[..]
zag ik vandaag toch één van die mensen posten dat het saaaaaaaiiiii is in de bunker nu ...
dus met Renate is het ook saai
Juistquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:13 schreef Rijpie het volgende:
[..]
jaaa maar dat is omdat ze denken dat renate eruit gaatals bekend wordt dat renate er inblijft en bijv bobby eruit gaat, dan slaat waarschijnlijk de hele stemming om. het is dus wachten op de bom die gaat vallen.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:13 schreef Rijpie het volgende:
[..]
jaaa maar dat is omdat ze denken dat renate eruit gaatals bekend wordt dat renate er inblijft en bijv bobby eruit gaat, dan slaat waarschijnlijk de hele stemming om. het is dus wachten op de bom die gaat vallen.
denk je nu echt dat je haar op deze manier tegen te kunnen houden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:05 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik oa. als de rest aangeeft graag te willen winnen, hoef ik niet meteen plusstemmen uit te delen aan hen. Waarom dan wel iemand helpen als die graag we wil?
Dat is de wereld van Amber, pesten of gepest worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:13 schreef Dottey het volgende:
ging effe over Renate, want anders kicken mensen af van het onderwerp Renate....
Amber gaf aan, als Renate deruit gaat dan ben ik benieuwd wie nu het "pispaaltje" gaat worden, waarop Bobby en Marielin antwoorden van wij denken niet dat er een pispaaltje hoeft te zijn.
Hoop dat ze nog een paar daagjes mag blijven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:18 schreef snetje het volgende:
[..]
denk je nu echt dat je haar op deze manier tegen te kunnen houden?
Ze lijkt me toch vasbesloten om op te stappen als ik haar nu hoor praten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:21 schreef gomi het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog een paar daagjes mag blijven.
Dat ze weer gaat iets eist om niet op te stappen, dat de groep zich dan harder opstelt.
ik zie haar er niet snel echt zelf uitstappen, ik zie t eerder als een chantagemiddel.
Ach joh, laat haar lekker slapen. Ze praat alleen maar poep en is om 20.00 uur verdwenen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:20 schreef Danny het volgende:
kan renate even wakkergemaakt worden? Peter mocht ook niet slapen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze lijkt me toch vasbesloten om op te stappen als ik haar nu hoor praten.
Ja, inderdaad. Is me al vaker opgevallen. Ik begin te vermoeden dat dat ook een groot deel van de motivatie is om Renate te steunen. In onderlinge gesprekken is ze nogal bits en kapt ze Renate de helft van de tijd halverwege af. It be all about the dinero.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach joh, laat haar lekker slapen. Ze praat alleen maar poep en is om 20.00 uur verdwenen.
Marielin snapt Jeroen dus echt niet. Ze denkt alleen in euro's.
Malloten zoals Stefan/Sunchaser die serieus denken dat ze een spel speelt en haar er in willen houdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:00 schreef snetje het volgende:
Wie jij denkt dat de 1e gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is de bedoeling van de POLL 'eerste condoom gebruikt door'?
Dat degene met de meeste stemmen een condoom gaat gebruiken?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Malloten zoals Stefan/Sunchaser die serieus denken dat ze een spel speelt en haar er in willen houdenSlechtste inschattingsvermogen ooit.
als ze er niet uit wordt gestemd gaat ze zelf. dat is dan dahaaaag 2500 euro.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Malloten zoals Stefan/Sunchaser die serieus denken dat ze een spel speelt en haar er in willen houdenSlechtste inschattingsvermogen ooit.
Ik denk niet dat ze een spel speelt, daar doe ik het ook niet om. Ik wil drama zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En Danny, zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een spel speelt, daar doe ik het ook niet om. Ik wil drama zien.
Nouja ik heb al nooit gesnapt dat die lui een lousy 10.000 euro al de moeite waard vinden, lijkt me sterk dat bij 7500 het dan ineens wel te min isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
als ze er niet uit wordt gestemd gaat ze zelf. dat is dan dahaaaag 2500 euro.
Marielin heeft al gezegd niet te weten of ze voor 7500 euro blijft zitten, dus die gaat dan ook.
voor 5000 euro blijft niemand zitten, dus als ze er NIET uit gaat is the bunker morgen afgelopen ws (dat is mijn theorie)
Dat is dus meer een soort enquette, niet echt een POLL om invloed mee uit te oefenen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wie jij denkt dat de 1e gaat gebruiken.
Denk alleen dat hij sowieso niet gebruikt gaat worden waar hij voor bedoeld is, die optie mist dan weer in de poll.
7500 op een maand tijd? Ik zou het wel weten hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nouja ik heb al nooit gesnapt dat die lui een lousy 10.000 euro al de moeite waard vinden, lijkt me sterk dat bij 7500 het dan ineens wel te min is
Ja, maar het is natuurlijk niet aan de streamers om te gaan zitten anticiperen op onvolkomenheden in het spelconcept, toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Marielin heeft al gezegd niet te weten of ze voor 7500 euro blijft zitten, dus die gaat dan ook.
voor 5000 euro blijft niemand zitten, dus als ze er NIET uit gaat is the bunker morgen afgelopen ws (dat is mijn theorie)
Het is gewoon verwarring alom. De ene bewoner denkt dat hij/zij in DGK zit, de ander in BB in backer to basic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef FuTilE het volgende:
Ja, inderdaad. Is me al vaker opgevallen. Ik begin te vermoeden dat dat ook een groot deel van de motivatie is om Renate te steunen. In onderlinge gesprekken is ze nogal bits en kapt ze Renate de helft van de tijd halverwege af. It be all about the dinero.
Idd, ik stem er dan ook niet op, zal me echt een zorg zijn wat de uitslag daarvan wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is dus meer een soort enquette, niet echt een POLL om invloed mee uit te oefenen.
Er staat er nog zo eentje op, speculeren over of 'de liefde' tussen Zeikelientje en Jeroen echt is, of niet.
Daar vragen ze geen credits voor hoop ik? Moeten betalen voor je mening geven die zij willen wetenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is dus meer een soort enquette, niet echt een POLL om invloed mee uit te oefenen.
Er staat er nog zo eentje op, speculeren over of 'de liefde' tussen Zeikelientje en Jeroen echt is, of niet.
idd, ook 5000 is een hoop geld, kan je toch wat leuks mee kopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
7500 op een maand tijd? Ik zou het wel weten hoor.
Klopt, daar stem ik dus niet op. Kost je credits dat stomme gespeculeer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
en er komt bijna ¤1000,- per dag bij aan stemgeld, die 10.000 is al bijna verdubbeld.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
idd, ook 5000 is een hoop geld, kan je toch wat leuks mee kopen
Wie het hoogste haalt wint 5 minuten douchen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:40 schreef Espabilado het volgende:
Pim owned de game
Maar wat is de opdracht?
ik wil het risico op dat scenario niet lopen iigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En Danny, zo'n vaart zal het niet lopen.
Dan zal ze vast wel een tussenstand verteld worden van het huidige bedrag met het stemgeld erbij.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:42 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wil het risico op dat scenario niet lopen iig
vrouwen moeten rappe vingers hebbenquote:
Je moet die bugs niet hier melden, die moet je bij iwebmedia oid melden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:45 schreef Pl0x het volgende:
Jongens, er is een major bug in het stemsysteem zie mijn topic.
omdat het ook zo is misschienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:46 schreef beequeen het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar waar lees ik de bonus van de 5 minuten douchen na het winnen van dit spelletje op de site?
kortom ... dat was dan een leuk, gezellig en sociaal verantwoord weekje bunker ... en gaan de streams morgen op zwart omdat er niemand meer inzitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Bijdehandjes gegeten?quote:
Rubik's Revolutionquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:52 schreef Fosfolipide het volgende:
wat voor spel doen ze wat is dat voor gadget
der achterban is begonnenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:47 schreef Supersoep het volgende:
Loopt de regie te kloten met het stemmen ofzo? Renate die 10 negatieve stemmen krijgt per seconde.
Die heeft vanochtend gedoucht, wil je de caps zien?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:51 schreef blomst het volgende:
Renate doet zeker niet mee, die wil toch liever niet douchen.
Hij heeft aangegeven wat meer van zichzelf te gaan laten zien: dus het is vast een sabotage-aktie.quote:
Wij kunnen niet altijd op de groepsopdrachten stemmen wat ze kunnen winnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijdehandjes gegeten?
Normaal gesproken staat zo'n battle op de site en kun je stemmen. Nu niet.![]()
Sinds een uur heeft Renate 3 keer op 1 gestaan en weer 3 x onderaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
WTF, de stemming loopt echt heel raar. Komt dat door die bug?
Bobby op 8, Jeroen op 7 en Renate op 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |