Vanavond net voor 20u sluit de poll voor de eerste exit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:05 schreef rene90 het volgende:
Ook abotje hier inmiddels. Belangrijke dingen die ik moet weten?
Ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:08 schreef rene90 het volgende:
Dat doe je bij het control panel gewoon rechts die lijst met "wie moet er blijven"? Renate gaat er toch wel uit :p
peter en marielin? Dat was vanacht aan tafel.. vanacht.. vanochtend! Ik heb het hele gesprek gezien en beleefd. Bobby, Amber en Marielin waren aan het doen alsof zij nog puzzelstukjes konden vinden. En het gesprek ging effe over Renate, want anders kicken mensen af van het onderwerp Renate....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
peter en marielin haebben gehoord dat als renate weg is er een nieuw pispaaltje gezocht gaat worden.....ze denken dat pim dat gaat worden..... laat ik nou hopen dat biatch amber dat gaat zijn !!!![]()
![]()
![]()
Vast en zeker. Maar dat zorgt juist voor extra drama.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:11 schreef rene90 het volgende:
Ze roepen net dat Renate heeft gezegd anders toch wel weg te gaan.
Want dat kost 2500 uit de pot las ik ergens?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vast en zeker. Maar dat zorgt juist voor extra drama.
* Dottey lacht UIEN!!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
doe je dr nu appelmoes bij...is het weer gezond
Heej jij ook weer hierquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:19 schreef Rainesz het volgende:
Zow,heb weer even bijgeslapen.
Nog wat in de ochtend gebeurt?
stonden die dan op de lijst?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
nee niet veel gemist heb je gesprekkies met de psych waren er ... renate gaat ook al staat ze nummer 1 naar huis zei zeverder kwamen er boodschappies eerst zonder peukies dus ff gevloek maar jammer genoeg 5 minuten later alsnog 10 peukies naar binnuh
de hele dag luisteren naar dat zeikwijf das leuk om aan te horen ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:24 schreef Supersoep het volgende:
Wat een saaie boel. Saai saai saai saai.
Dit kan je dus verwachten als Renate ook eenmaal naar huis is.
Dan luister je niet. Die doet alleen haar muil open als ze samen met iemand anders in een hoekje zit. Al die standaard kroegverhalen rond de tafel kennen we nu wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
de hele dag luisteren naar dat zeikwijf das leuk om aan te horen ...
have fun tot vanaafiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:26 schreef Rainesz het volgende:
Het is te verslavend ik blijf terug komen,Alhoewel de stream hier nu nog niet aanstaat!
Maar Renate kan ook beter gaan,anders word ze echt van alle kanten gek gemaakt de andere 5 dagen
Maar dacht dat de 3 Bikkels vannacht al hadden besloten geen Pispaaltje meer te zoeken,nu 7u later denken ze daar dus toch anders over
Ben iig benieuwd,ik ga even de stad in,en zal tegen de avond de stream weer aanslingeren. Tot later mensen
op zijn minst met wormquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
blijkbaar wel jammer genoeg had er nog wel ff echt willen zien stressen vandaag
Want?quote:
Jeroen staat op 7 , renate nu op 8... dáárom.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Want?
Die zorgt tenminste nog voor wat opschudding af en toe, stem dan een Pim eruit, die voegt echt niks toe, kost alleen iets meer ;x
ik sta al 2 dagen op -6 bij de boodschappies heb 1 keer 15 dingen bestelt erna kon het niet meerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef Dottey het volgende:
ohw boodschappen kosten ook al credits? tsss..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:35 schreef Dottey het volgende:
ik ga maar even andere boodschappen doen.... tot strakkies
ik ook, heb er nog 50quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:37 schreef bbgirltje het volgende:
Ik bewaar me credits tot even voor sluitingstijd vanavond.
Ik hou het wel bij een bemoedigende knal op haar schoudersquote:
quote:02-05-2009, 14.41 uur
Het wordt weer een lange nacht voor de Overlevers. Na het gepuzzel van afgelopen nacht, gaan we de komende nacht een keer zo lang maken. Als weekuitdaging is namelijk door de streamers gekozen voor acht uur totale duisternis.
Die totale duisternis gaat zondagochtend in zodra de Overlevers ontwaken.
Dat wordt een zondag zonder zon, elektriciteit en water. Maar uiteraard wel met de nodige aanslagen. Voor elke aanslag die de Overlevers niet goed afweren, wordt de duisternis met een uur verlengd ...
Ik weet dat de medewerkers echt hen best doen. En ik weet dat het makkelijker lijkt dan dat het is om een interessant programma neer te zetten.quote:
Dan kan het hier nog wel stormlopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet dat de medewerkers echt hen best doen. En ik weet dat het makkelijker lijkt dan dat het is om een interessant programma neer te zetten.
Maar dit is toch slaapverwekkend?
[ afbeelding ]
En als er dan wat actie dreigt te komen, blijkt het een jigsawpuzzel te zijn
Gatver, ik heb het tig keer gevraagd maar dit is dus het antwoord; ze hebben gekozen voor welke optie meeste stemmen had ipv gemiddelde te nemen van alle stemmenquote:
Het hoeft niet altijd feest te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet dat de medewerkers echt hen best doen. En ik weet dat het makkelijker lijkt dan dat het is om een interessant programma neer te zetten.
Maar dit is toch slaapverwekkend?
[ afbeelding ]
En als er dan wat actie dreigt te komen, blijkt het een jigsawpuzzel te zijn
8 uurtjes in het pikkedonker da's best behelpen hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:01 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Gatver, ik heb het tig keer gevraagd maar dit is dus het antwoord; ze hebben gekozen voor welke optie meeste stemmen had ipv gemiddelde te nemen van alle stemmenDus nu wordt het 8 uur terwijl overgrote deel méér dan 8 uur wilde. Als je dan gewogen gemiddelde neemt heb je echt de wens van 'de kijker'. Iedereen die voor 48u gestemd had, had ook liever op 24 uur gestemd dan op 8 uur als ze wisten dat 24u dan wel kon winnen.
Maja, 8 uurtjes dus... niks bijzonders...
quote:
Zoals al eerder aangegeven, in RLS's is zelden meer te beleven dan nuquote:
En als je dan nog kon zien wat er besteld is, maar ook dat zie je niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef Dottey het volgende:
ohw boodschappen kosten ook al credits? tsss..
Die hadden tenminste nog een kutkipquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangegeven, in RLS's is zelden meer te beleven dan nu
Volgens mij had BB1 maar 1 opdracht per week
Als je iets beters weet draag het dan aan. Ze luisteren heel goed naar onze feedbackquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Jullie hebben toch wel meer fantasie dan een jigsawpuzzel??
Kom op! Jullie kunnen het!!!
Uithoudingsproeven zijn altijd leuk om te zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als je iets beters weet draag het dan aan. Ze luisteren heel goed naar onze feedback
Ze kunnen best wat meer gebruik maken van de fietsenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uithoudingsproeven zijn altijd leuk om te zien.
Ook voor Renate? 25 km in een uur is nog best pittig, beetje afhankelijk van de stand van de fiets.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kunnen best wat meer gebruik maken van de fietsen
Ze moeten allemaal 25km binnen een uur afleggen bijvoorbeeld
Makkelijk haalbaar, maar ze moeten wel een beetje doorfietsen
Ik zei bewust 25 i.p.v. 30 om het voor iedereen haalbaar te laten zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ook voor Renate? 25 km in een uur is nog best pittig, beetje afhankelijk van de stand van de fiets.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nr 3 van de stemmen voor het dagduel...
Is daar een stand van?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nr 3 van de stemmen voor het dagduel...
Eigenlijk moet er gewoon 24/7 iemand op de fiets zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kunnen best wat meer gebruik maken van de fietsen
Ze moeten allemaal 25km binnen een uur afleggen bijvoorbeeld
Makkelijk haalbaar, maar ze moeten wel een beetje doorfietsen
Pittigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ook voor Renate? 25 km in een uur is nog best pittig, beetje afhankelijk van de stand van de fiets.
Koeienogen voor Eline.quote:Nadat vanavond de eerste Overlever het veld ruimt is het alweer tijd voor het volgende dagduel. Dit keer staan Eline en Bobbie tegenover elkaar in een extreme eating duel.
Wat er op het menu staat? Je ziet het vanavond na de exit.
Wordt Eline of Bobbie geëlimineerd, dan moet de tweede keuze van de streamers het duel aangaan.
Ik verstond 'sex with streamers or beating'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:28 schreef mazaru het volgende:
Extreme eating, ik verstond exstream heating.![]()
Er gingen allerlei taferelen door mijn hoofd van streamers die met brandende fakkels of vlammenwerpers achter de overlevers aanrennen
De kilo's vliegen er vanaf danquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als ik Renate zo zie denk ik niet dat ze het een piece of cake vindt
"hello Dr. Freud"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verstond 'sex with streamers or beating'
Dat zal wel aan PoekieRoekie liggen.quote:
Dat zit er dik in jaquote:
Goeie! Man, wat stinken die krengenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:41 schreef tonja het volgende:
Misschien is het een idee om bij een eventuele volgende extreme eating onze overlevers met de doerian kennis te laten maken?
[ afbeelding ]
Met de neus dicht is het best te eten.quote:
Dat dan weer welquote:
Het vruchtvlees is toch zoet? Laat maar zitten dan.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:59 schreef beequeen het volgende:
Waarom gaat nu het licht al uit, dat zou toch morgenochtend pas gebeuren?
Surprise attack?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |