omdat ze weet dat de rest haar wel bijvalt als het nodig is. Tot nu toe heeft ze geen tegengas gekregen van andere bewoners.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Uuuh, Amber is absoluut een bitsj, maar absoluut geen meeloper. Zij is degene die steeds een sneer geeft, anderen lopen daarin mee, niet zij.
De opzet door alleen de kijker te laten kiezen en geen nominaties door de bewoners te laten plaatsvinden is al duidelijk genoeg dat de bewoners onze stemmer moeten winnen. En dat werkt niet met aardig zijn voor elkaar. Of ze moeten een orgie starten (morgen zonder Renate pls).quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
dus de conclusie nu al is dat de aardige mensen het eerst gaan en de hardste gaat winnen ? terwijl de opzet toch echt anders was ..... ik vin het jammer....
En dan loop je mee of krijg je vrijgeleide van je medebewoners?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:41 schreef logicc123 het volgende:
[..]
omdat ze weet dat de rest haar wel bijvalt als het nodig is. Tot nu toe heeft ze geen tegengas gekregen van andere bewoners.
mm, ja oke een meelopers is het dan ook weer niet nee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En dan loop je mee of krijg je vrijgeleide van je medebewoners?
ja juist de kijker moet kiezen , dus is het toch zinloos om1 iemand helemaal af te branden .....en dat wil helemaal niet zeggen dat het een softieprogramma moet worden , alsjeblieft niet ! maar graag op een ander nivo dan kleuterklas ......zzzzznap je...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
De opzet door alleen de kijker te laten kiezen en geen nominaties door de bewoners te laten plaatsvinden is al duidelijk genoeg dat de bewoners onze stemmer moeten winnen. En dat werkt niet met aardig zijn voor elkaar. Of ze moeten een orgie starten (morgen zonder Renate pls).
patat/frietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:44 schreef D. het volgende:
Ik moet nog verzinnen wat er vandaag en morgen op het menu komt te staan
Het spel is eigenlijk uit zien te vinden hoe je zo goed mogelijk bij de kijker in beeld komt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja juist de kijker moet kiezen , dus is het toch zinloos om1 iemand helemaal af te branden .....en dat wil helemaal niet zeggen dat het een softieprogramma moet worden , alsjeblieft niet ! maar graag op een ander nivo dan kleuterklas ......zzzzznap je...
Dat wou ik horenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:45 schreef logicc123 het volgende:
[..]
mm, ja oke een meelopers is het dan ook weer niet nee.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
doe je dr nu appelmoes bij...is het weer gezond
neem je chips voor me mee????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga wel ff kijken wat er in de winkel te vinden is
later
Mwoah, dat eet ze zelf nog op, maar je eten moeten opeten in de gestolde menstruatielucht lijkt me veel ranziger.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:54 schreef bbgirltje het volgende:
Bah die Amber walg van der, zeker na gisteren toen ze boven het eten aan der puistenkop zat te krabben
Zijn beide 2 ranzige wijven. En de andere moesten ook van dat puisten vocht eten ze deed het boven de pannenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mwoah, dat eet ze zelf nog op, maar je eten moeten opeten in de gestolde menstruatielucht lijkt me veel ranziger.
Ik heb het gemist, maar niemand die het zal proeven denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:59 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Zijn beide 2 ranzige wijven. En de andere moesten ook van dat puisten vocht eten ze deed het boven de pannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |