Want?quote:
Jeroen staat op 7 , renate nu op 8... dáárom.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Want?
Die zorgt tenminste nog voor wat opschudding af en toe, stem dan een Pim eruit, die voegt echt niks toe, kost alleen iets meer ;x
ik sta al 2 dagen op -6 bij de boodschappies heb 1 keer 15 dingen bestelt erna kon het niet meerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef Dottey het volgende:
ohw boodschappen kosten ook al credits? tsss..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:35 schreef Dottey het volgende:
ik ga maar even andere boodschappen doen.... tot strakkies
ik ook, heb er nog 50quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:37 schreef bbgirltje het volgende:
Ik bewaar me credits tot even voor sluitingstijd vanavond.
Ik hou het wel bij een bemoedigende knal op haar schoudersquote:
quote:02-05-2009, 14.41 uur
Het wordt weer een lange nacht voor de Overlevers. Na het gepuzzel van afgelopen nacht, gaan we de komende nacht een keer zo lang maken. Als weekuitdaging is namelijk door de streamers gekozen voor acht uur totale duisternis.
Die totale duisternis gaat zondagochtend in zodra de Overlevers ontwaken.
Dat wordt een zondag zonder zon, elektriciteit en water. Maar uiteraard wel met de nodige aanslagen. Voor elke aanslag die de Overlevers niet goed afweren, wordt de duisternis met een uur verlengd ...
Ik weet dat de medewerkers echt hen best doen. En ik weet dat het makkelijker lijkt dan dat het is om een interessant programma neer te zetten.quote:
Dan kan het hier nog wel stormlopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet dat de medewerkers echt hen best doen. En ik weet dat het makkelijker lijkt dan dat het is om een interessant programma neer te zetten.
Maar dit is toch slaapverwekkend?
[ afbeelding ]
En als er dan wat actie dreigt te komen, blijkt het een jigsawpuzzel te zijn
Gatver, ik heb het tig keer gevraagd maar dit is dus het antwoord; ze hebben gekozen voor welke optie meeste stemmen had ipv gemiddelde te nemen van alle stemmenquote:
Het hoeft niet altijd feest te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet dat de medewerkers echt hen best doen. En ik weet dat het makkelijker lijkt dan dat het is om een interessant programma neer te zetten.
Maar dit is toch slaapverwekkend?
[ afbeelding ]
En als er dan wat actie dreigt te komen, blijkt het een jigsawpuzzel te zijn
8 uurtjes in het pikkedonker da's best behelpen hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:01 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Gatver, ik heb het tig keer gevraagd maar dit is dus het antwoord; ze hebben gekozen voor welke optie meeste stemmen had ipv gemiddelde te nemen van alle stemmenDus nu wordt het 8 uur terwijl overgrote deel méér dan 8 uur wilde. Als je dan gewogen gemiddelde neemt heb je echt de wens van 'de kijker'. Iedereen die voor 48u gestemd had, had ook liever op 24 uur gestemd dan op 8 uur als ze wisten dat 24u dan wel kon winnen.
Maja, 8 uurtjes dus... niks bijzonders...
quote:
Zoals al eerder aangegeven, in RLS's is zelden meer te beleven dan nuquote:
En als je dan nog kon zien wat er besteld is, maar ook dat zie je niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef Dottey het volgende:
ohw boodschappen kosten ook al credits? tsss..
Die hadden tenminste nog een kutkipquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangegeven, in RLS's is zelden meer te beleven dan nu
Volgens mij had BB1 maar 1 opdracht per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |