Dat begrijp ik, maar ze hopen toch allemaal op 10K plus.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Supersoep het volgende:
Dat krijgen ze er wel weer bij met het aantal stemmen dat binnenkomt.
Het kost mij ontzettend veel moeite om naar haar te luisteren. Wat een vreselijk irritant persoon zeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:11 schreef Marrije het volgende:
Na 5 minuten zegt die coach wat, maar Renate denkt alweer ho daar gaat mn aandacht en kapt hem af door zelf weer te gaan ratelen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef Jimbo het volgende:
ik ga mn fiets maar eens halen op t station
als ie dr nog staat
Holy vetrolquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:17 schreef spapaars het volgende:
Renate gaat douchen. daadwerkelijk douchen? Bewijs is er niet (meer)
[ afbeelding ]
zijn wequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:16 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
anders moet je lopen ook lekker joh
tze rolls !!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:17 schreef spapaars het volgende:
Eerder deze ochtend.
Renate gaat douchen. daadwerkelijk douchen? Bewijs is er niet (meer)
[ afbeelding ]
hihi ik heb een lowrider fietsquote:
dat is toch echt voor een groot deel dr eigen schuldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:33 schreef Marrije het volgende:
Peter heeft een kort lontje. Maar hij wil wat ontploffingen bewaren tot later in het programma.
Hij vindt het zielig dat Renate buiten de groep valt.
veel stemmenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef Supersoep het volgende:
Hoe kan Marielin nu ineens weer als laatste staan.
Maandag mag jij weer naar je psych he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Je moet toch echt diep gezonken zijn als je bevestiging van zo`n man nodig hebt.
Maandag over een week ga ik naar mijn therapeut.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maandag mag jij weer naar je psych he?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel geil dat die man straks alleen met Amber in die ruimte mag staan.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi ik heb een lowrider fiets(domnt ask why, ive only found it
) dus die ketting ik goed vast
okquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:44 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
zal onthouden neem ik elke keer stukkie ervan mee dat niet aan die ketting vast zit
Paar dagen terug was je nog in caps Amber keer op keer aan het afzeiken, vanwaar deze grote draai ineens?quote:
Renate onderaan nu. Bobbie op plaats vier.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:48 schreef blomst het volgende:
Nu Amber onderaan, maar die moet blijven, die botst ook lekker met Renate
Bram en aanhang zullen wel blij zijn dat er vele zo fanatiek stemmen.
verf hem wel roze hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
okdan kan jij em gelijk netjesd in elkaar zetten en uitdeuken , haal ik em later weer terug
ik ook met die slappe gesprekkenquote:
Arm kind. Moet nog een hoop leren in de maatschappijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Renate staat niet eens op voor de psych, iedereen enthousiast en zij zit als een dood vogeltje met een papieren vliegje aan tafel.
Ooit bij een psycholoog wél een zinvol gesprek gevoerd ? Ik niet iigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook met die slappe gesprekkendus dat komt mooi uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |