De definitie van doodongelukkig wordt steeds duidelijkerquote:
ik kom er nooitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Ooit bij een psycholoog wél een zinvol gesprek gevoerd ? Ik niet iig
Tegenwoordig moet je om het minste of geringste er al heenquote:
Dat kanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:06 schreef Susi het volgende:
Oh mag dat ge- weg Pietje ? Of plak er 'heeft' bij
ik ga spygologie lerenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je om het minste of geringste er al heen.
Bovendien vinden een hoop mensen zich psycholoog
Dat is waar. Eline is alleen maar liefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:10 schreef rooie3 het volgende:
Zag het liefst Eline gaan,verwacht van die andere allemaal nog wel vuurwerk.
vast niet, schurftkutquote:
Jammer dan,maar ze voegt niks toe met haar babystemmetje.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:12 schreef Jimbo het volgende:
eline moet erin zittenal was het alleen maar voor kleine lieve jimmy hier
ik ruik zelfmoord in del uchtquote:
als ik erin zit gaan jullie mn plassertje allemaal cappenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:15 schreef Susi het volgende:
Als je niet op internet wil verschijnen met tietencaps enzo, ga je toch niet meedoen aan een online reality programma ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:14 schreef logicc123 het volgende:
ik snap Jeroen eigenlijk niet, hij zegt zich ingehouden te hebben om Renate te sparen.
Hij zegt eigenlijk meer te willen spelen. Maar ik snap niet wat Jeroen eigenlijk wil.
In dit spel is het toch juist belangrijk om iedereen te vriend te houden en elkaar er door heen te slepen, niet elkaar het extra moeilijk gaan maken toch?.
Je wilt juist dat iedereen blijft in plaats van weggaat.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw? ze gaat zoiezo naar huis?? ze praat al over hoelang de treinreis naar huis is.. lekker want zeiken over doorzeiken van anderen is ķķk zeiken...
[ afbeelding ]
geef het nog eventjes, dat komt wel goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:16 schreef Rijpie het volgende:
[..]
we willen ruzie zien, irritaties, gezeik op elkaar, roddelklap, smoezelen, dat is goede RLS.
dit is gewoon slappe hap als iedereen vriendjes blijft.
mogguh trouwens (ja ben er net uit
)
DIE LUCHT !!!!!quote:
Ja maar Jeroen wilt winnen neem ik aan, als je in dit spel wilt winnen moet je juist niet elkaar provoceren etc.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:16 schreef Rijpie het volgende:
[..]
we willen ruzie zien, irritaties, gezeik op elkaar, roddelklap, smoezelen, dat is goede RLS.
dit is gewoon slappe hap als iedereen vriendjes blijft.
mogguh trouwens (ja ben er net uit
)
ajs je hier wilt winnen, moet je zorgen dat de streamers je erin houden. een manier om dat voor elkaar te krijgen is de streamers waar te geven voor hun geld: iemand die weet hoe hij het spel moet spelen en die weet wat wij willen zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:18 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ja maar Jeroen wilt winnen neem ik aan, als je in dit spel wilt winnen moet je juist niet elkaar provoceren etc.
Toch zegt Jeroen" te wachten tot Renate weg is zodat hij eindelijk kan gaan spelen, want dat is waarvoor hij er in zit."
Hoe dan? ze gaat zoiezo weg zegt ze.. dus stemmen op haar heeft geen enkel nut meer...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:25 schreef Pl0x het volgende:
Hou renate er in Sadisten jullie willen toch lijden zien?
Hou haar er dan in
Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe dan? ze gaat zoiezo weg zegt ze.. dus stemmen op haar heeft geen enkel nut meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |