Dat is valse hoopquote:
Zou ik niet erg vindenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Straks kan Giel er niet in...
Trustenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat ik toch maar naar bed ga. Fijne Freaknacht!
Had gehoopt dat je al wat inside info hadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij nog niets over bekend...
Ndoei !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat ik toch maar naar bed ga. Fijne Freaknacht!
Of Timo Kamst misschien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je al wat inside info had. Ik gok Jurre Bosman of Wouter van der Goes
.
Helaasch, geen info. Denk dat iemand als sirolf eerder inside info heeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je al wat inside info had. Ik gok Jurre Bosman of Wouter van der Goes
.
Bij KX vonden ze het opvallend dat Gerard samen met Wouter in New York zat...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Naam zei mij niet veel, maar heb net even gekeken en interessant! Aan de andere kant wel erg jong en in april begonnen met een nieuwe functie (coördinator van de Radio DJ-opleiding).quote:
Dat zou dan mss meer met Q dan met 3FM te maken hebben... http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=288417quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij KX vonden ze het opvallend dat Gerard samen met Wouter in New York zat...
Tot op heden is het wel een goed bewaard geheim. Gelukkig deelt Sirolf alles met ons, naja veelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaasch, geen info. Denk dat iemand als sirolf eerder inside info heeft.
Dat zijn goede maatjes van elkaar. Sterker nog: geloof dat het zelfs buren zijn. Die 2 zijn behoorlijk close. Ik vind Wouter wel een goede gastquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij KX vonden ze het opvallend dat Gerard samen met Wouter in New York zat...
Maar goed, die waren vorig jaar met zn 2en ook op bezoek bij Rick van V in Spanje.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Carl Douglas - Kung Fu Fighting
Gossip - Heavy Cross
Madcon - Beggin'
Maximo Park - The Kids Are Sick Again
CSS - Move
Voicst - A Year And A Bit
Esser - Headlock
Muse - New Born
Bat For Lashes - Daniel
Live Request:
1. Mika - Big Girl (Werchter 2008)
2. Underworld - Born Slippy (Lowlands 2008)
3. Kaiser Chiefs - Everyday I Love You Less And Less (Live)
Anne Soldaat - Teenage View
Krause - Do It Again
Kloink.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:02 schreef Timo20 het volgende:
Zo, het tweede flesje van de avond is geopend
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:03 schreef Timo20 het volgende:
Everybody was KungFu fighting
[ afbeelding ]![]()
Whehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:03 schreef Timo20 het volgende:
Everybody was KungFu fighting
[ afbeelding ]![]()
[Was vorige week ook al zo hè... Niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:03 schreef Marc63 het volgende:
Is er iets mis met mij of kun je bij deze plaat Guilty wel weglaten?
Ja, dat is wel even minder idd. Naja, verder wel toffe tracksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weer dat verschrikkelijke Beggin'![]()
.
Helaas iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef Marc63 het volgende:
Behoorlijk ruk dat deze plaat nu wel een hit is geworden. 3x dezelfde plaat uitbrengen zou niet mogen lonen.
Ik vraag me dus ook af wat de stok achter de deur is. Hoeven ze de BUMA dan minder te betalen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas idd. Menen ze dadelijk met elke plaat te moeten doen, let maar op. Luie platenmaatschappijen én artiesten
. Snap sws niet dat een zichzelf serieus nemende dj dit überhaupt nog draait en daarmee dus aan die commerciële zeik meedoet.
Snap sowieso niet dat 3FM met dergelijke re re releases akkoord gaat.. Luister beste meneer de plugger, we hebben het nu 2x geprobeerd en het is niet gelukt. Wij gaan dus de plaat niet nog een keer opnieuw draaien. Maar ja, dan gaat die plugger naar Q Music / 538 en daar zal het dan hoogstwaarschijnlijk wel lukken om de plaat te verkopen. Het blijft volgens mij toch een apart wereldjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas idd. Menen ze dadelijk met elke plaat te moeten doen, let maar op. Luie platenmaatschappijen én artiesten
. Snap sws niet dat een zichzelf serieus nemende dj dit überhaupt nog draait en daarmee dus aan die commerciële zeik meedoet.
Ik vraag 't me af. Van Veenstra mogen we iig niet stellen dat er door platenmaatschappijen een zak geld naar binnen geflikkerd wordtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vraag me dus ook af wat de stok achter de deur is. Hoeven ze de BUMA dan minder te betalen?
Misschien niet direct geld, maar wel nieuwe single releases, oid.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag 't me af. Van Veenstra mogen we iig niet stellen dat er door platenmaatschappijen een zak geld naar binnen geflikkerd wordt![]()
![]()
.
Dan krijgen ze een zak geld van de platenmaatschappij om de plaat extra veel te draaien, maar omdat ze dan extra veel die plaat draaien gaat er ook extra veel geld naar de BUMA waarvan een deel weer bij de platenmaatschappij terecht komt. Lijkt me ook een beetje krom.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag 't me af. Van Veenstra mogen we iig niet stellen dat er door platenmaatschappijen een zak geld naar binnen geflikkerd wordt![]()
![]()
.
Bij 538 is dat ook toegestaan (commercieel dus dus die boeit dat allemaal niet). Bij 3FM mág 't niet. Publiek station en ook met een zekere functie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze een zak geld van de platenmaatschappij om de plaat extra veel te draaien, maar omdat ze dan extra veel die plaat draaien gaat er ook extra veel geld naar de BUMA waarvan een deel weer bij de platenmaatschappij terecht komt. Lijkt me ook een beetje krom.
Maar goed, volgens mij is er al wel eens bewezen dat ze bij 538 af en toe een zak geld krijgen om een plaat alarmschijf te maken...
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:25 schreef borisz het volgende:
Fons v Westerloo, heeft wel zinnige dingen te zeggen, maar dan mag die muziek uitkiezen. Wat kiest die dan...
James Blunt... Tja foutje moet kunnen.
geld sowieso niet, we mogen tegenwoordig al blij zijn als we nog een album krijgen. Vaker slechts een CD-r met 1 radio edit erop. Veel remixes haal ik ook gewoon van het net hoor...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
.
Nee, maar op een of andere manier moeten jullie wel getriggerd worden om een plaat te draaien. Het kan niet zo zijn dat het toeval is dat steeds maar weer nieuwe singles van dezelfde artiesten worden gedraaid.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
geld sowieso niet, we mogen tegenwoordig al blij zijn als we nog een album krijgen. Vaker slechts een CD-r met 1 radio edit erop. Veel remixes haal ik ook gewoon van het net hoor...
538 is helemaalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij 538 is dat ook toegestaan (commercieel dus dus die boeit dat allemaal niet). Bij 3FM mág 't niet. Publiek station en ook met een zekere functie.
Ik zie ze als het goed is dinsdag in Zwolle. Hopelijk is het beter dan de laatste keer dat ik ze zag. Bij de Song van het Jaar viel erg tegen. Vooral toen Dio ook nog eens mee ging doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:26 schreef -Hans- het volgende:
Megahit van afgelopen week... ongekend goed. Ben echt fan van Voicst geworden! Zeer tof dat ze dinsdag optreden @ Grunn, maar ja wel gelijktijdig met de basketbaltopper tegen de Eiffeltowers.. Ik zal Voicst dus niet gaan zien, helaas.
En de huidige Megahit wel tof vinden? Smaken verschillenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind dit niet zo heel boeiend eik...
Je zou het haast denken...quote:
Maar wat is nou precies de reden dan dat 3FM altijd gewoon meedoet als een platenmaatschappij een plaat rerererererereleast die alle vorige keren geflopt is? Volgens mij tweette Domien bij de rererelease van Beggin dat hij zich nog maar eens achter de oren ging krabben of hij de plaat nog wel wilde promoten, terwijl het een van zn favoriete platen van 2008 was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
geld sowieso niet, we mogen tegenwoordig al blij zijn als we nog een album krijgen. Vaker slechts een CD-r met 1 radio edit erop. Veel remixes haal ik ook gewoon van het net hoor...
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En de huidige Megahit wel tof vinden? Smaken verschillen
Dio moet sowieso wegblijven, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie ze als het goed is dinsdag in Zwolle. Hopelijk is het beter dan de laatste keer dat ik ze zag. Bij de Song van het Jaar viel erg tegen. Vooral toen Dio ook nog eens mee ging doen.
Maar goed. Ik neem aan dat ze in Zwolle ook wat meer ruimte hebben dan in Desmet. Dat ze een feestje kunnen bouwen heb ik op Pinkpop wel ervaren.
Heb je dan nog kwartjes ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
Esser -Headlock. Apart, maar het kwartje is bij mij wel gevallen
Ben benieuwdfquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik kan u melden, hou 3voor12 in de gaten, want Johan roeleerde grote tijd![]()
Ook niet kut dat In the park bij wijze van toegift nog een keer moest, omdat bij de eerste keer iets niet goed was gegaan volgens de regisseur!
Op Pinkpop deden Pete&Perq nog een stukje mee, ging ze crowdsurfen in een rubberbootje, opblaasbeesten werden het publiek in gegooit... Kortom, de tent was veel te klein.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dio moet sowieso wegblijven, maar dat is mijn bescheiden mening. Heb ze volgens mij nog nooit live horen spelen / of een live opname gehoord, maar ben eigenlijk wel benieuwd. Qua liedjes spreekt het mij namelijk wel heel erg aan. Verwacht dat ze in Zwolle/Grunn/etc inderdaad wel de nodige ruimte hebben
.
Dinsdag staan ze in Zwollequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik kan u melden, hou 3voor12 in de gaten, want Johan roeleerde grote tijd![]()
Ook niet kut dat In the park bij wijze van toegift nog een keer moest, omdat bij de eerste keer iets niet goed was gegaan volgens de regisseur!
Mits een beetje weer stap ik na m'n werk op de trein naar Zwolle, want ze hebben daar echt een leuk programma...quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op Pinkpop deden Pete&Perq nog een stukje mee, ging ze crowdsurfen in een rubberbootje, opblaasbeesten werden het publiek in gegooit... Kortom, de tent was veel te klein.
Ah, was jij datquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:34 schreef Sersjee het volgende:New born
![]()
Ik zet de radio even wat harder!
Daarom wordt ie nu gedraaid?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik blijf nog ff denk ik, straks Selah Sue en A Brand bij Giel!
Nee, is geen Amy Winekelderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:41 schreef -Hans- het volgende:
Roel !!!
edit:
sorry, nog iets te vroeg geroepen
A Brand, te gek! Meende dat Corton laatst weer even Time draaide. Lekker hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik blijf nog ff denk ik, straks Selah Sue en A Brand bij Giel!
quote:
Hit Me TV.. Vrees toch dat die gasten nooit echt zullen doorbreken, helaas..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:44 schreef Marc63 het volgende:
Selah Sue staat ook in Zwolle. Zou ze blijven hangen om met Triggerfinger nog weer ff Mercy te zingen? Dat wasbij Song van het Jaar.
Tegelijk met Selah Sue speelt Hit Me TV trouwens, dus ik zal daar ws te vinden zijn.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Selah Sue staat samen met De Staat op dat fantastische en gratis Festival aan de Werf in Utrecht
Kom er net achter dat 2 leden van A Brand bij mij in de klas gezeten hebben, op de middelbare school in Belgie!
Ik heb bij de gitarist van De Staat op tafeltennis gezeten. Zn zusje zat bij mij in de klas.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Selah Sue staat samen met De Staat op dat fantastische en gratis Festival aan de Werf in Utrecht
Kom er net achter dat 2 leden van A Brand bij mij in de klas gezeten hebben, op de middelbare school in Belgie!
Zwolle heeft echt een toffe line-upquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:54 schreef Marc63 het volgende:The Madd
Je raadt het al... ook die staan dinsdag in Zwolle
Leuk nummer. Moeten ze iets mee gaan doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:56 schreef Sersjee het volgende:
Goh, geinige afsluiter. Draaien ze die vaker?
Serious talent bandje. Zou wel eens groot kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:56 schreef Sersjee het volgende:
Goh, geinige afsluiter. Draaien ze die vaker?
Dat is 'm ! ga ik zo even checkenquote:
29 mei staan ze in de HmHquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:58 schreef Marc63 het volgende:
Waar komt deze band vandaan? Wil ze wel eens een keer zien spelen.
Zo snel al? Dan zal ik vast al geen kaartjes meer kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
29 mei staan ze in de HmH.
Tot volgende week Kevin..
Haha, denk het ook niet of je moet even op Marktplaats kijken. Misschien geeft 3FM nog kaartjes wegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo snel al? Dan zal ik vast al geen kaartjes meer kunnen krijgen.
De dag erna staan ze op een festivalletje waar ik even langs ga, eens kijken of het wat isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo snel al? Dan zal ik vast al geen kaartjes meer kunnen krijgen.
Tot volgende weekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal, veel plezier bij Giel!
Afschuwelijkquote:
Daar schijnt ook een of ander serious talent te staan die iets over geboren in Amerika en een of andere rivier zingt. Aanrader, naar 't schijnt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De dag erna staan ze op een festivalletje waar ik even langs ga, eens kijken of het wat is
goddess willing zal ik erbij zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:20 schreef Timo20 het volgende:
Hey purplerose: ga je in augustus trouwens ook naar Pearl Jam in Ahoy`?
Hmmm, het zal me benieuwen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar schijnt ook een of ander serious talent te staan die iets over geboren in Amerika en een of andere rivier zingt. Aanrader, naar 't schijnt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb jmac nog niet gezien. Zou ie stil in een hoekje zitten huilen?
Ik denk het ook niet. Toen ze nog Skip the Rush heetten waren ze minstens zo goed (al was het een ander genre), maar ook toen kwamen ze niet verder dan de status van belofte. Erg jammer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef -Hans- het volgende:
Hit Me TV.. Vrees toch dat die gasten nooit echt zullen doorbreken, helaas..
Terwijl het qua muziek en optredens toch echt heel aardig is. Toch een verkeerde promotie ofzo? Naja, jammerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Toen ze nog Skip the Rush heetten waren ze minstens zo goed (al was het een ander genre), maar ook toen kwamen ze niet verder dan de status van belofte. Erg jammer.
4-2quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:20 schreef jmac het volgende:
[..]
Geen idee waar je 't over hebt eigenlijk.
Oh al weggedronken dat verdrietquote:
Ik denk dat die zanger het probleem is. Zijn stemgeluid is voor veel mensen te moeilijk, volgens mij. En je zanger moet gemakkelijk te verteren zijn als je hits wilt scoren. (Uitzonderingen daargelaten.)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:21 schreef -Hans- het volgende:
Terwijl het qua muziek en optredens toch echt heel aardig is. Toch een verkeerde promotie ofzo? Naja, jammer.
Ik hoopte wel dat Portland door zou gaan. For old-time sake: Lakers-Blazers zorgde 9 jaar geleden voor een mooie serie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:26 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh al weggedronken dat verdrietBen nu trots op de (jonge) jongens. Volgend jaar 2d round en daarna stormen we richting de top.
Is dat dorien, die er zit zeg maar ? Waar moet ik die van kennen ? Ze is voor 1x best neukbaar, maar verder echt nietsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:48 schreef Sirolf het volgende:
Dorien is er dus weer zo? Aandachtsgeil wijf...
Nu echt tijd voor slaap, met alleen maar meer argunebten dus.
Ehm... de enige 'muziek' die ze heeft gemaakt is dat Powned-nummer...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat dorien, die er zit zeg maar ? Waar moet ik die van kennen ? Ze is voor 1x best neukbaar, maar verder echt niets. Ze maakt dus muziek. Wie wat waar en hoe, ik ken d;r niet
,
Sweetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef purplerose het volgende:
kom net een keiliev topic tegen over een eendenstel die neergestreken is bij iemand in de tuin en die ze aan alle kanten helpt
Tof1quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:53 schreef purplerose het volgende:
voor de mensen die ook kijkje willen nemen
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
Ik zag vandaag Rob Stenders in de Albert Heyn in Almere.
Wat heeft ie gekocht?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
Sorry, voor black, jeremy of alive zet ik de radio niet meer aanquote:
En toen zong je uit volle borst!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
En die waren het allemaal nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sorry, voor black, jeremy of alive zet ik de radio niet meer aan
of heb ik gewoon brother gemist weer
yes! bijna hoogtepunt van de zaterdagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:10 schreef Sjowhan het volgende:
MegaTop50 begint.
Hej tof ja !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat maar eens Ekstra Weekend van gisteravond terugkijken.
Dat is inderdaad wel een mooi voordeel want er waren toch wel een aantal mindere tracksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik grote stukken kan skippen, zoals mindere tracks bijv.
Britney spears - Oops i did it again in the mix zekerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gooit er hier de Jacques Lu Cont's Thin White Duke remix van een bepaald liedje nog es tegenaan![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Britney spears - Oops i did it again in the mix zeker
Wanneer moet Grunn weer ballen ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Zo, eens even kijken welke film ik vanavond ga checken. Zal wel weer Transformers of The Dark Knight gaan worden.. Wel jammer trouwens dat voor dinsdag regen is voorspeld. Had eigenlijk een groot deel van de dag willen kijken bij het bevrijdingsfestival
.
V for vendetta komt helaas zo laatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Zo, eens even kijken welke film ik vanavond ga checken. Zal wel weer Transformers of The Dark Knight gaan worden.. Wel jammer trouwens dat voor dinsdag regen is voorspeld. Had eigenlijk een groot deel van de dag willen kijken bij het bevrijdingsfestival
.
Jij mag niet meer gokkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Britney spears - Oops i did it again in the mix zeker
Dinsdag is de grote dag dat ze het balletje weer in het netje mogen gooienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Wanneer moet Grunn weer ballen ?
Maar dan in het netje gooien.
22:00 vind ik persoonlijk altijd wel een mooi tijdstipquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
V for vendetta komt helaas zo laat
Je hebt het nog getroffen qua weer , morgen wordt het een stuk slechterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:35 schreef MarijeH het volgende:Ronde van overijssel was leuk
![]()
Ga zo even een paar dvd's bestellen en heel misschien een boek.
is die film ook via de lokale torrentboer te verkrijgen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
.
altijdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
is die film ook via de lokale torrentboer te verkrijgen?
heb je de voicelift van paascadeau er al opquote:
Ik heb het niet gehoord, maar misschien Night Time, Centerfold of Freeze-Frame?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef Repeat het volgende:
Welk nummer van de J geils band draaide ekdom vannacht? Kan het niet vinden op de 3fm site...
evenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:39 schreef themauster het volgende:
strax even weer the sense of dance luisterenis toch 1 van mijn favoriete 3fm programma,s geworden
2-6 al??quote:
Madrid is echt 3x niks.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
2-6 al??
Killers, kan je Annemieke midden in de nacht voor bellen weet ik uit ervaring
Dat zeg ik mijn hele leven alquote:
Vast welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
is die film ook via de lokale torrentboer te verkrijgen?
Hij staat achter de knoppenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:59 schreef purplerose het volgende:
* purplerose doet vanavond Daniel Lippens maar es checken
jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Waddan? moet toch even vertellen wat er allemaal gaat gebeuren?
Zoveel kletst hij ook weer niet!quote:
die luister ik niet eensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Zoveel kletst hij ook weer niet!ga jij maar eens naar claudia of timur luisteren
Helemaal mee eensquote:
Klets maar lekker door hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Waddan? moet toch even vertellen wat er allemaal gaat gebeuren?
Ik vind het alle2 wel lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:17 schreef purplerose het volgende:
wel jammer dat ik geen dance maar een rock chick ben
de waterpijp helpt primaquote:
Ik ben van beide muzeksoortenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:17 schreef purplerose het volgende:
wel jammer dat ik geen dance maar een rock chick ben
Hahahaha en dan ook die plaat "Ganja is more fun than coke"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
de waterpijp helpt prima
*eraan lurkt en doorpaast*
Dat dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben van beide muzeksoorten.
Ik vind alles wel prima behalve als het boze neger muziek is. Of niets zeggende R&B zangeresjes .
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:20 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Hahahaha en dan ook die plaat "Ganja is more fun than coke"
Fuck! weer Dit was het nieuws vergeten te kijken...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu ff Raymann is laat kijken. Boeit me normaal totaal niet, maar nu metDoutzen
Kroes
.....
uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fuck! weer Dit was het nieuws vergeten te kijken...
Ze gooiden met taartquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fuck! weer Dit was het nieuws vergeten te kijken...
Ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:25 schreef purplerose het volgende:
* purplerose zet wat shotglazen op tafel en zet daar een fles tequila bij
schaaltje citroentjes en potje zout.
Wie doet er mee!?
Klopt voor mij erg veel. Ik kan rustig zondagmorgen RTL8 opzetten en de hele morgen klassieke muziek aan hebben staanquote:
Ja, zometeen met Doutzenquote:
Zijn theatershows zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een irritant figuur, die Raymann.
Volgens mij is het echt élke keer hetzelfde met z'n typetjes, 'grapjes' en gelul. Verschrikkelijk zeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn theatershows zijn
Op TV vind ik het wel wat minder ja.
Gelijk bestellen dan maarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:40 schreef purplerose het volgende:
ik wil dat delfstblauwe dekbed wat je ziet
TV wel, theater niet of iig veel minderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt élke keer hetzelfde met z'n typetjes, 'grapjes' en gelul. Verschrikkelijk zeg.
Oe! Thx!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Gelijk bestellen dan maar![]()
http://www.mauddesign.com/site/index.cfm?act=product.detail&varprod=33843&cat=333
OK Purplequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef purplerose het volgende:
* purplerose schuift een tequila richting RJ en Hans![]()
zuipen sletjes!
Haha, nou en of !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef purplerose het volgende:
Brave Hans!
Voel je hem door je keelgat glijden?!![]()
hihi
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:52 schreef purplerose het volgende:
Zeg, als Daniel zn ass in beeld komt, kan iemand dan ff webcampic maken voor me?
Ik mis Hugo
Eigenlijk wil je gewoon dat er even een Hugo plaatje wordt gepost of niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:52 schreef purplerose het volgende:
Zeg, als Daniel zn ass in beeld komt, kan iemand dan ff webcampic maken voor me?
Ik mis Hugo
merciquote:
Je kijkt gewoon dwars door me heen Hansquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je gewoon dat er even een Hugo plaatje wordt gepost of niet?
[ afbeelding ]
Daar heb ik uiteraard geen plaatje vanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon dwars door me heen Hans
hugo
ook zn ass even please?
Eh, Daniel als in 'Daniël Lippens' ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:52 schreef purplerose het volgende:
Ik mis Hugo
zijn er meerderequote:
Eh. Nou, weet ik veel? Waarom moeten we je trouwens waarschuwen als we Daniëls achterwerk te zien krijgen? Ik snap n.l. niet zo waarom iemand dat zou willen zien. Maar dat zou ongetwijfeld komen omdat ik zelf een jongen ben.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Eh. Nou, weet ik veel? Waarom moeten we je trouwens waarschuwen als we Daniëls achterwerk te zien krijgen? Ik snap n.l. niet zo waarom iemand dat zou willen zien. Maar dat zou ongetwijfeld komen omdat ik zelf een jongen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |