quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het gebeurt ook heul vaak bij MetMichiel en 3voor12.
Heet maatschappelijk bezig zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], valt inderdaad op dat ze tussen 19:00 en 24:00 niet echt opletten wat er gedraaid wordt helaas.
3 voor 12 begint toch al steeds minder te worden door de discussie om het discussie voeren.
Ben benieuwd of de nieuwe Florent een andere draai aan 't station gaat geven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], valt inderdaad op dat ze tussen 19:00 en 24:00 niet echt opletten wat er gedraaid wordt helaas.
3 voor 12 begint toch al steeds minder te worden door de discussie om het discussie voeren.
Kijk dat klinkt best interessant, is man met breed denkvermogenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanavond in Casa Luna trouwens Fons van Westerloo.
Per wanneer begint deze eigenlijk ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de nieuwe Florent een andere draai aan 't station gaat geven.
schuiven we even op omdat we straks met Eric in Paradiso praten waar the Noisettes gespeeld hebben, dat sluit mooi aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, Kevin.. jullie skippen toch niet Noisettes ?.
*meldtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Ben ik nou weer de enige hier die Tiga helemaal top vind??.
ik ben ook fan natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Ben ik nou weer de enige hier die Tiga helemaal top vind??.
Oh, okayquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
schuiven we even op omdat we straks met Eric in Paradiso praten waar the Noisettes gespeeld hebben, dat sluit mooi aan.
1 juni ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Per wanneer begint deze eigenlijk ?
Wie volgt hem op dan??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1 juni ofzoGok ik.
Ff opgezocht: per 1 juni begint ie @ Y&R Not Just Film. http://www.adformatie.nl/(...)ar-yr-not-just-film/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |