Kan gebeurenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef The_Dean het volgende:
Ja sorry, had het wat laat door. LaPo gepost en gaan pissen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
Zag ik nou net m'n avatar terug op TV ??![]()
Ik zag die van jou ook, jij was zelfs langer in beeld . . .quote:
en mijnequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zag die van jou ook, jij was zelfs langer in beeld . . .
http://i39.tinypic.com/10oh010.jpgquote:
briggyquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:05 schreef ThunderChild het volgende:
Iemand toevallig nog foto's toen ze aan het Fok!ken waren ??
dat weet je niet in groep 4quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik zat volgens mij op de verkeerde school. Ik had in groep 4 niet zulke leuke dames in de klas.
Nou, ik zie tegenwoordig nog wel eens mn oud-klasgenotes en dat zijn geen dames geworden als Nikkie en Anneke.quote:
Yepquote:
ow zo...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, ik zie tegenwoordig nog wel eens mn oud-klasgenotes en dat zijn geen dames geworden als Nikkie en Anneke.
hoe was het ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
Zo, terug in het land! Zit nu in de bus vanaf Schiphol naar EW te luisteren.
Die overgang na PSB net viel me nogal tegen trouwens...
quote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
Leuk, met best goed weer (alleen afgelopen nacht regen, voor de rest erg veel zon!).quote:
]quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die cameraman is zeker ook te boeken voor feestjes en partijtjes?
Welcome backquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
Die vraag heb ik over nog 20 andere nummersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:32 schreef cheese. het volgende:
weet er iemand btw waarom ze mr maker zooo vaak draaien?
echt extreem.
jaa, maar dit nummer is al paar jaar oud, en niet een extreme hit geweest ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die vraag heb ik over nog 20 andere nummers
Mr. Maker is van 2008.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef cheese. het volgende:
[..]
jaa, maar dit nummer is al paar jaar oud, en niet een extreme hit geweest ofzo.
en welke numemrs nog meer? die al redelijk lang uit zien.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Tjibbe nou op dat raam zitten schijten?
Wil je daar een eerlijk antwoord op?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Tjibbe nou op dat raam zitten schijten?
Ja, op www.ikzoekdecountrybanjojinglevanmichielhelpjijmezoeken.nlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Maar weet al iemand waar ik die country/banjo jingle van EkstraWeekend/Metmichiel kan vinden?
Misschien dat je Michiel even een mailtje kan sturen? michiel(at)3fm.nlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Maar weet al iemand waar ik die country/banjo jingle van EkstraWeekend/Metmichiel kan vinden?
Durf jij je buren nog onder ogen te komen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, blijft toch altijd erg tof om keihard mee te La lalal'en
Veels te kort, terwijl het kleutertje gigantisch veel tijd krijgt in de ochtend . . .quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Nog maar 10 minuten EW
Haha, die zijn er gelukkig nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Durf jij je buren nog onder ogen te komen?
Tuut-tuut-tuut
't is niet eerlijk verdeeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Veels te kort, terwijl het kleutertje gigantisch veel tijd krijgt in de ochtend . . .![]()
Dat is s'nachts, daar heb ik geen moeite mee. Ik heb liever dat 'ie in de ochtend weer gewoon tussen 6 en 9 gaat zitten ipv 6 tot 10 . . .quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Marc63 het volgende:
Als Ekstra Weekend nou eens tot 23 uur door gaat en MYA tot 2 uur. Dan kan Giel mooi een uurtje ingekort worden en is iedereen tevreden.
Dat vind ik al sinds augustus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is s'nachts, daar heb ik geen moeite mee. Ik heb liever dat 'ie in de ochtend weer gewoon tussen 6 en 9 gaat zitten ipv 6 tot 10 . . .![]()
quote:22-23
The Killers - When You Were Young
The Juan Mclean - One Day
Lady Gaga - Pokerface (Rock Remix)
Placebo - For What It's Worth
Blue Boy - Remember Me
Mando Diao - Dance With Somebody
Golden Silvers - True Romance
Alain Clark - Hold On
Little Boots - New In Town
Storybox - Live in de studio (1)
Bob Sinclar - La La Song
Laat de files gewoon om 5 uur beginnen en 9 uur eindigen dan gaan ze giel daar weer plannenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is s'nachts, daar heb ik geen moeite mee. Ik heb liever dat 'ie in de ochtend weer gewoon tussen 6 en 9 gaat zitten ipv 6 tot 10 . . .![]()
In België zou Giel zo'n beetje de hele dag op de radio zijn, als we de logica van Florentje volgen. Met zicht op de snelwegen rond Zaventem Airport heb ik na twee weken moeten concluderen dat 't verkeer alleen tussen 12 en 3 's middags enigszins doorrijdtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat de files gewoon om 5 uur beginnen en 9 uur eindigen dan gaan ze giel daar weer plannen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oeps, ik zat in het Lost topic te posten
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Een van de weinige topics waar ik nog wel eens kom buiten het 3FM-topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Voor de verandering is dit wel leuk, maar de normale versie is natuurlijk ook tofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Rahl het volgende:
Meh, vind deze versie niks. Geef mij de normale maar
Die uber geluidjes in het begin
Dan was je echt lostquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik vraag me af wat radiostations ertoe verplicht om voor 99,99999% singles te draaien. Geeft de BUMA dan korting? Lijkt mij het meest logisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat maakt 't tegenwoordig nog uit wanneer een 'single' uitkomt.. ? iTunes is your friend.... Of thepiratebay etc. als je niet wil betalen.
Die afleveringen zijn altijd veel te kort. Nog 6 nachtjes slapen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik gisteren de laatste aflevering gezien, dus ik kan erover mee praten
Dan heb je mazzel want ik heb het ook wel eens gehad dat ik in een verkeerd topic zat en over dat onderwerp kon ik dus echt niet meepratenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik gisteren de laatste aflevering gezien, dus ik kan erover mee praten
Hou je mond over het verloopquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Post Natale depressiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel want ik heb het ook wel eens gehad dat ik in een verkeerd topic zat en over dat onderwerp kon ik dus echt niet meepraten.
Eindelijk maar dan toch WEEKENDquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Echt heyquote:
oeh! lekker hoor. Proost!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt hey![]()
![]()
![]()
Gelijk maar goed begonnen: een heerlijke koude goudgele pret cilinder geopendPROOST
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt z'n wijnglas nog es vol.
Ook zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oeh! lekker hoor. Proost! [ afbeelding ]
Over het randjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch wel een zoete witte wijn hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Proostquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt hey![]()
![]()
![]()
Gelijk maar goed begonnen: een heerlijke koude goudgele pret cilinder geopendPROOST
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch wel een zoete witte wijn he![]()
Heerlijk met dit weer
Thanks!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook zo [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nikki Plessen gemist bij Ekstra Weekend
Goed bezigquote:
Ook dat is Timoquote:
Leek er wel op jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zei de nieuwslezer nou 'wiener-unie' of verstond ik dat verkeerd?
quote:23-00
Lenny Kravitz - Let Love Rule (Justice Remix)
Calvin Harris - I Am Not Alone
U2 - Magnificent
Storybox - Live in de studio (2)
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Noisettes - Don't Upset The Rhythm
White Lies - Farewell To The Fairground
Michael Franti & Spearhead - Sometimes
Lucky Fonz III - Summer Day
Tiga - Shoes
The Kooks - All That She Wants
The Von Bondies - Pale Bride
Lijkt me gaafquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Morgen naar het beeld en geluid museum in Hilversum. Ben benieuwd
't is de enige A-hit rotatie plaat van het hele uur, dus dat valt nog wel mee toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijft lastig, afwisselen in de playlist...
Erg leukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Morgen naar het beeld en geluid museum in Hilversum. Ben benieuwd
Euh... Jungle Drum staat ook op de playlist. Of is dat een A+ hitrotatie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
't is de enige A-hit rotatie plaat van het hele uur, dus dat valt nog wel mee toch?
And again...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijft lastig, afwisselen in de playlist en/of deze op elkaar afstemmen...
Zijn al ingepaktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf. Toch ook es naartoe. Koffiebekertjes niet vergeten hè
If so, dan kan dat best nog een uurtje wachten, zo ik zeggen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
't is de enige A-hit rotatie plaat van het hele uur, dus dat valt nog wel mee toch?
Ah, da's helemaal handigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zijn al ingepakt![]()
hebben van die kruidvat treinkaartjes: voor ¤ 12,50 onbeperkt treinen door het hele land
Zit een uur tussen hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
If so, dan kan dat best nog een uurtje wachten, zo ik zeggen...
Lijkt me niet heel lastig. Als wij dat soort dingen al via 3fmfan kunnen zien, moet de muziekgestapo dat al helemaal op tijd kunnen checken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
EkStra weekend heeft Magnificent ook gedraaid, maar ik heb het hier al vaker gezegd dat zij platen draaien die ook tijdens MYA zijn te horen. Terwijl de playlist van MYA vaak al donderdag online staat. Kleine moeite voor het EkStra weekend team om bij het samenstellen van de playlist hier rekening mee te houden. Lijkt mij..
Jup, helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel lastig. Als wij dat soort dingen al via 3fmfan kunnen zien, moet de muziekgestapo dat al helemaal op tijd kunnen checken.
is al vaker geoppert, maar de muziek Gestapo slaapt af en toe denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
EkStra weekend heeft Magnificent ook gedraaid, maar ik heb het hier al vaker gezegd dat zij platen draaien die ook tijdens MYA zijn te horen. Terwijl de playlist van MYA vaak al donderdag online staat. Kleine moeite voor het EkStra weekend team om bij het samenstellen van de playlist hier rekening mee te houden. Lijkt mij..
Blijft lastig iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is al vaker geoppert, maar de muziek Gestapo slaapt af en toe denk ik
Het gebeurt ook heul vaak bij MetMichiel en 3voor12.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is al vaker geoppert, maar de muziek Gestapo slaapt af en toe denk ik
Muziekpolitie zorgt er alleen maar voor dat Krezip, RHCP, U2, AC, Racoon en Blof op de playlist staanquote:
Ik heb er zelf niet echt een probleem mee, maar het zou inderdaad kunnen. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel wat jammer is dat ze bij MYA moeten gaan lopen schuiven omdat ze bij EW schijnbaar geen rekening houden met de platen die tijdens MYA worden gedraaid. Althans, dat is een aanname van mijn kantquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar MYA duurt nog een uurtje hierna, dus dat had dan ook in het derde uur gekund.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het gebeurt ook heul vaak bij MetMichiel en 3voor12.
Heet maatschappelijk bezig zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], valt inderdaad op dat ze tussen 19:00 en 24:00 niet echt opletten wat er gedraaid wordt helaas.
3 voor 12 begint toch al steeds minder te worden door de discussie om het discussie voeren.
Ben benieuwd of de nieuwe Florent een andere draai aan 't station gaat geven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], valt inderdaad op dat ze tussen 19:00 en 24:00 niet echt opletten wat er gedraaid wordt helaas.
3 voor 12 begint toch al steeds minder te worden door de discussie om het discussie voeren.
Kijk dat klinkt best interessant, is man met breed denkvermogenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanavond in Casa Luna trouwens Fons van Westerloo.
Per wanneer begint deze eigenlijk ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de nieuwe Florent een andere draai aan 't station gaat geven.
schuiven we even op omdat we straks met Eric in Paradiso praten waar the Noisettes gespeeld hebben, dat sluit mooi aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, Kevin.. jullie skippen toch niet Noisettes ?.
*meldtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Ben ik nou weer de enige hier die Tiga helemaal top vind??.
ik ben ook fan natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Ben ik nou weer de enige hier die Tiga helemaal top vind??.
Oh, okayquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
schuiven we even op omdat we straks met Eric in Paradiso praten waar the Noisettes gespeeld hebben, dat sluit mooi aan.
1 juni ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Per wanneer begint deze eigenlijk ?
Wie volgt hem op dan??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1 juni ofzoGok ik.
Ff opgezocht: per 1 juni begint ie @ Y&R Not Just Film. http://www.adformatie.nl/(...)ar-yr-not-just-film/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |