Voor de verandering is dit wel leuk, maar de normale versie is natuurlijk ook tofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Rahl het volgende:
Meh, vind deze versie niks. Geef mij de normale maar
Die uber geluidjes in het begin
Dan was je echt lostquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oeps, ik zat in het Lost topic te posten
Ik vraag me af wat radiostations ertoe verplicht om voor 99,99999% singles te draaien. Geeft de BUMA dan korting? Lijkt mij het meest logisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat maakt 't tegenwoordig nog uit wanneer een 'single' uitkomt.. ? iTunes is your friend.... Of thepiratebay etc. als je niet wil betalen.
Die afleveringen zijn altijd veel te kort. Nog 6 nachtjes slapen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik gisteren de laatste aflevering gezien, dus ik kan erover mee praten
Dan heb je mazzel want ik heb het ook wel eens gehad dat ik in een verkeerd topic zat en over dat onderwerp kon ik dus echt niet meepratenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik gisteren de laatste aflevering gezien, dus ik kan erover mee praten
Hou je mond over het verloopquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Post Natale depressiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel want ik heb het ook wel eens gehad dat ik in een verkeerd topic zat en over dat onderwerp kon ik dus echt niet meepraten.
Eindelijk maar dan toch WEEKENDquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Echt heyquote:
oeh! lekker hoor. Proost!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt hey![]()
![]()
![]()
Gelijk maar goed begonnen: een heerlijke koude goudgele pret cilinder geopendPROOST
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt z'n wijnglas nog es vol.
Ook zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oeh! lekker hoor. Proost! [ afbeelding ]
Over het randjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch wel een zoete witte wijn hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Proostquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt hey![]()
![]()
![]()
Gelijk maar goed begonnen: een heerlijke koude goudgele pret cilinder geopendPROOST
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch wel een zoete witte wijn he![]()
Heerlijk met dit weer
Thanks!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook zo [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nikki Plessen gemist bij Ekstra Weekend
Goed bezigquote:
Ook dat is Timoquote:
Leek er wel op jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zei de nieuwslezer nou 'wiener-unie' of verstond ik dat verkeerd?
quote:23-00
Lenny Kravitz - Let Love Rule (Justice Remix)
Calvin Harris - I Am Not Alone
U2 - Magnificent
Storybox - Live in de studio (2)
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Noisettes - Don't Upset The Rhythm
White Lies - Farewell To The Fairground
Michael Franti & Spearhead - Sometimes
Lucky Fonz III - Summer Day
Tiga - Shoes
The Kooks - All That She Wants
The Von Bondies - Pale Bride
Lijkt me gaafquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende: