't is de enige A-hit rotatie plaat van het hele uur, dus dat valt nog wel mee toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijft lastig, afwisselen in de playlist...
Erg leukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Morgen naar het beeld en geluid museum in Hilversum. Ben benieuwd
Euh... Jungle Drum staat ook op de playlist. Of is dat een A+ hitrotatie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
't is de enige A-hit rotatie plaat van het hele uur, dus dat valt nog wel mee toch?
And again...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijft lastig, afwisselen in de playlist en/of deze op elkaar afstemmen...
Zijn al ingepaktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf. Toch ook es naartoe. Koffiebekertjes niet vergeten hè
If so, dan kan dat best nog een uurtje wachten, zo ik zeggen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
't is de enige A-hit rotatie plaat van het hele uur, dus dat valt nog wel mee toch?
Ah, da's helemaal handigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zijn al ingepakt![]()
hebben van die kruidvat treinkaartjes: voor ¤ 12,50 onbeperkt treinen door het hele land
Zit een uur tussen hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
If so, dan kan dat best nog een uurtje wachten, zo ik zeggen...
Lijkt me niet heel lastig. Als wij dat soort dingen al via 3fmfan kunnen zien, moet de muziekgestapo dat al helemaal op tijd kunnen checken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
EkStra weekend heeft Magnificent ook gedraaid, maar ik heb het hier al vaker gezegd dat zij platen draaien die ook tijdens MYA zijn te horen. Terwijl de playlist van MYA vaak al donderdag online staat. Kleine moeite voor het EkStra weekend team om bij het samenstellen van de playlist hier rekening mee te houden. Lijkt mij..
Jup, helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel lastig. Als wij dat soort dingen al via 3fmfan kunnen zien, moet de muziekgestapo dat al helemaal op tijd kunnen checken.
is al vaker geoppert, maar de muziek Gestapo slaapt af en toe denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
EkStra weekend heeft Magnificent ook gedraaid, maar ik heb het hier al vaker gezegd dat zij platen draaien die ook tijdens MYA zijn te horen. Terwijl de playlist van MYA vaak al donderdag online staat. Kleine moeite voor het EkStra weekend team om bij het samenstellen van de playlist hier rekening mee te houden. Lijkt mij..
Blijft lastig iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is al vaker geoppert, maar de muziek Gestapo slaapt af en toe denk ik
Het gebeurt ook heul vaak bij MetMichiel en 3voor12.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is al vaker geoppert, maar de muziek Gestapo slaapt af en toe denk ik
Muziekpolitie zorgt er alleen maar voor dat Krezip, RHCP, U2, AC, Racoon en Blof op de playlist staanquote:
Ik heb er zelf niet echt een probleem mee, maar het zou inderdaad kunnen. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel wat jammer is dat ze bij MYA moeten gaan lopen schuiven omdat ze bij EW schijnbaar geen rekening houden met de platen die tijdens MYA worden gedraaid. Althans, dat is een aanname van mijn kantquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar MYA duurt nog een uurtje hierna, dus dat had dan ook in het derde uur gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |