Dat is valse hoopquote:
Zou ik niet erg vindenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Straks kan Giel er niet in...
Trustenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat ik toch maar naar bed ga. Fijne Freaknacht!
Had gehoopt dat je al wat inside info hadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij nog niets over bekend...
Ndoei !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat ik toch maar naar bed ga. Fijne Freaknacht!
Of Timo Kamst misschien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je al wat inside info had. Ik gok Jurre Bosman of Wouter van der Goes
.
Helaasch, geen info. Denk dat iemand als sirolf eerder inside info heeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je al wat inside info had. Ik gok Jurre Bosman of Wouter van der Goes
.
Bij KX vonden ze het opvallend dat Gerard samen met Wouter in New York zat...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Naam zei mij niet veel, maar heb net even gekeken en interessant! Aan de andere kant wel erg jong en in april begonnen met een nieuwe functie (coördinator van de Radio DJ-opleiding).quote:
Dat zou dan mss meer met Q dan met 3FM te maken hebben... http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=288417quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij KX vonden ze het opvallend dat Gerard samen met Wouter in New York zat...
Tot op heden is het wel een goed bewaard geheim. Gelukkig deelt Sirolf alles met ons, naja veelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaasch, geen info. Denk dat iemand als sirolf eerder inside info heeft.
Dat zijn goede maatjes van elkaar. Sterker nog: geloof dat het zelfs buren zijn. Die 2 zijn behoorlijk close. Ik vind Wouter wel een goede gastquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij KX vonden ze het opvallend dat Gerard samen met Wouter in New York zat...
Maar goed, die waren vorig jaar met zn 2en ook op bezoek bij Rick van V in Spanje.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Carl Douglas - Kung Fu Fighting
Gossip - Heavy Cross
Madcon - Beggin'
Maximo Park - The Kids Are Sick Again
CSS - Move
Voicst - A Year And A Bit
Esser - Headlock
Muse - New Born
Bat For Lashes - Daniel
Live Request:
1. Mika - Big Girl (Werchter 2008)
2. Underworld - Born Slippy (Lowlands 2008)
3. Kaiser Chiefs - Everyday I Love You Less And Less (Live)
Anne Soldaat - Teenage View
Krause - Do It Again
Kloink.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:02 schreef Timo20 het volgende:
Zo, het tweede flesje van de avond is geopend
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:03 schreef Timo20 het volgende:
Everybody was KungFu fighting
[ afbeelding ]![]()
Whehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:03 schreef Timo20 het volgende:
Everybody was KungFu fighting
[ afbeelding ]![]()
[Was vorige week ook al zo hè... Niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:03 schreef Marc63 het volgende:
Is er iets mis met mij of kun je bij deze plaat Guilty wel weglaten?
Ja, dat is wel even minder idd. Naja, verder wel toffe tracksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weer dat verschrikkelijke Beggin'![]()
.
Helaas iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef Marc63 het volgende:
Behoorlijk ruk dat deze plaat nu wel een hit is geworden. 3x dezelfde plaat uitbrengen zou niet mogen lonen.
Ik vraag me dus ook af wat de stok achter de deur is. Hoeven ze de BUMA dan minder te betalen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas idd. Menen ze dadelijk met elke plaat te moeten doen, let maar op. Luie platenmaatschappijen én artiesten
. Snap sws niet dat een zichzelf serieus nemende dj dit überhaupt nog draait en daarmee dus aan die commerciële zeik meedoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |