Snap sowieso niet dat 3FM met dergelijke re re releases akkoord gaat.. Luister beste meneer de plugger, we hebben het nu 2x geprobeerd en het is niet gelukt. Wij gaan dus de plaat niet nog een keer opnieuw draaien. Maar ja, dan gaat die plugger naar Q Music / 538 en daar zal het dan hoogstwaarschijnlijk wel lukken om de plaat te verkopen. Het blijft volgens mij toch een apart wereldjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas idd. Menen ze dadelijk met elke plaat te moeten doen, let maar op. Luie platenmaatschappijen én artiesten
. Snap sws niet dat een zichzelf serieus nemende dj dit überhaupt nog draait en daarmee dus aan die commerciële zeik meedoet.
Ik vraag 't me af. Van Veenstra mogen we iig niet stellen dat er door platenmaatschappijen een zak geld naar binnen geflikkerd wordtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vraag me dus ook af wat de stok achter de deur is. Hoeven ze de BUMA dan minder te betalen?
Misschien niet direct geld, maar wel nieuwe single releases, oid.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag 't me af. Van Veenstra mogen we iig niet stellen dat er door platenmaatschappijen een zak geld naar binnen geflikkerd wordt![]()
![]()
.
Dan krijgen ze een zak geld van de platenmaatschappij om de plaat extra veel te draaien, maar omdat ze dan extra veel die plaat draaien gaat er ook extra veel geld naar de BUMA waarvan een deel weer bij de platenmaatschappij terecht komt. Lijkt me ook een beetje krom.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag 't me af. Van Veenstra mogen we iig niet stellen dat er door platenmaatschappijen een zak geld naar binnen geflikkerd wordt![]()
![]()
.
Bij 538 is dat ook toegestaan (commercieel dus dus die boeit dat allemaal niet). Bij 3FM mág 't niet. Publiek station en ook met een zekere functie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze een zak geld van de platenmaatschappij om de plaat extra veel te draaien, maar omdat ze dan extra veel die plaat draaien gaat er ook extra veel geld naar de BUMA waarvan een deel weer bij de platenmaatschappij terecht komt. Lijkt me ook een beetje krom.
Maar goed, volgens mij is er al wel eens bewezen dat ze bij 538 af en toe een zak geld krijgen om een plaat alarmschijf te maken...
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:25 schreef borisz het volgende:
Fons v Westerloo, heeft wel zinnige dingen te zeggen, maar dan mag die muziek uitkiezen. Wat kiest die dan...
James Blunt... Tja foutje moet kunnen.
geld sowieso niet, we mogen tegenwoordig al blij zijn als we nog een album krijgen. Vaker slechts een CD-r met 1 radio edit erop. Veel remixes haal ik ook gewoon van het net hoor...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
.
Nee, maar op een of andere manier moeten jullie wel getriggerd worden om een plaat te draaien. Het kan niet zo zijn dat het toeval is dat steeds maar weer nieuwe singles van dezelfde artiesten worden gedraaid.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
geld sowieso niet, we mogen tegenwoordig al blij zijn als we nog een album krijgen. Vaker slechts een CD-r met 1 radio edit erop. Veel remixes haal ik ook gewoon van het net hoor...
538 is helemaalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij 538 is dat ook toegestaan (commercieel dus dus die boeit dat allemaal niet). Bij 3FM mág 't niet. Publiek station en ook met een zekere functie.
Ik zie ze als het goed is dinsdag in Zwolle. Hopelijk is het beter dan de laatste keer dat ik ze zag. Bij de Song van het Jaar viel erg tegen. Vooral toen Dio ook nog eens mee ging doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:26 schreef -Hans- het volgende:
Megahit van afgelopen week... ongekend goed. Ben echt fan van Voicst geworden! Zeer tof dat ze dinsdag optreden @ Grunn, maar ja wel gelijktijdig met de basketbaltopper tegen de Eiffeltowers.. Ik zal Voicst dus niet gaan zien, helaas.
En de huidige Megahit wel tof vinden? Smaken verschillenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind dit niet zo heel boeiend eik...
Je zou het haast denken...quote:
Maar wat is nou precies de reden dan dat 3FM altijd gewoon meedoet als een platenmaatschappij een plaat rerererererereleast die alle vorige keren geflopt is? Volgens mij tweette Domien bij de rererelease van Beggin dat hij zich nog maar eens achter de oren ging krabben of hij de plaat nog wel wilde promoten, terwijl het een van zn favoriete platen van 2008 was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
geld sowieso niet, we mogen tegenwoordig al blij zijn als we nog een album krijgen. Vaker slechts een CD-r met 1 radio edit erop. Veel remixes haal ik ook gewoon van het net hoor...
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En de huidige Megahit wel tof vinden? Smaken verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |