V for vendetta komt helaas zo laatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Zo, eens even kijken welke film ik vanavond ga checken. Zal wel weer Transformers of The Dark Knight gaan worden.. Wel jammer trouwens dat voor dinsdag regen is voorspeld. Had eigenlijk een groot deel van de dag willen kijken bij het bevrijdingsfestival
.
Jij mag niet meer gokkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Britney spears - Oops i did it again in the mix zeker
Dinsdag is de grote dag dat ze het balletje weer in het netje mogen gooienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Wanneer moet Grunn weer ballen ?
Maar dan in het netje gooien.
22:00 vind ik persoonlijk altijd wel een mooi tijdstipquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
V for vendetta komt helaas zo laat
Je hebt het nog getroffen qua weer , morgen wordt het een stuk slechterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:35 schreef MarijeH het volgende:Ronde van overijssel was leuk
![]()
Ga zo even een paar dvd's bestellen en heel misschien een boek.
is die film ook via de lokale torrentboer te verkrijgen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Zo, eens even kijken welke film ik vanavond ga checken. Zal wel weer Transformers of The Dark Knight gaan worden.. Wel jammer trouwens dat voor dinsdag regen is voorspeld. Had eigenlijk een groot deel van de dag willen kijken bij het bevrijdingsfestival
.
altijdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
is die film ook via de lokale torrentboer te verkrijgen?
heb je de voicelift van paascadeau er al opquote:
Ik heb het niet gehoord, maar misschien Night Time, Centerfold of Freeze-Frame?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef Repeat het volgende:
Welk nummer van de J geils band draaide ekdom vannacht? Kan het niet vinden op de 3fm site...
evenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:39 schreef themauster het volgende:
strax even weer the sense of dance luisterenis toch 1 van mijn favoriete 3fm programma,s geworden
2-6 al??quote:
Madrid is echt 3x niks.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
2-6 al??
Killers, kan je Annemieke midden in de nacht voor bellen weet ik uit ervaring
Dat zeg ik mijn hele leven alquote:
Vast welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
is die film ook via de lokale torrentboer te verkrijgen?
Hij staat achter de knoppenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:59 schreef purplerose het volgende:
* purplerose doet vanavond Daniel Lippens maar es checken
jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Waddan? moet toch even vertellen wat er allemaal gaat gebeuren?
Zoveel kletst hij ook weer niet!quote:
die luister ik niet eensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Zoveel kletst hij ook weer niet!ga jij maar eens naar claudia of timur luisteren
Helemaal mee eensquote:
Klets maar lekker door hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Waddan? moet toch even vertellen wat er allemaal gaat gebeuren?
Ik vind het alle2 wel lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:17 schreef purplerose het volgende:
wel jammer dat ik geen dance maar een rock chick ben
de waterpijp helpt primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |