quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
Ik zag vandaag Rob Stenders in de Albert Heyn in Almere.
Wat heeft ie gekocht?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
Sorry, voor black, jeremy of alive zet ik de radio niet meer aanquote:
En toen zong je uit volle borst!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
En die waren het allemaal nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sorry, voor black, jeremy of alive zet ik de radio niet meer aan
of heb ik gewoon brother gemist weer
yes! bijna hoogtepunt van de zaterdagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:10 schreef Sjowhan het volgende:
MegaTop50 begint.
Hej tof ja !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat maar eens Ekstra Weekend van gisteravond terugkijken.
Dat is inderdaad wel een mooi voordeel want er waren toch wel een aantal mindere tracksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik grote stukken kan skippen, zoals mindere tracks bijv.
Britney spears - Oops i did it again in the mix zekerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gooit er hier de Jacques Lu Cont's Thin White Duke remix van een bepaald liedje nog es tegenaan![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Britney spears - Oops i did it again in the mix zeker
Wanneer moet Grunn weer ballen ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Zo, eens even kijken welke film ik vanavond ga checken. Zal wel weer Transformers of The Dark Knight gaan worden.. Wel jammer trouwens dat voor dinsdag regen is voorspeld. Had eigenlijk een groot deel van de dag willen kijken bij het bevrijdingsfestival
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |