quote:
Hit Me TV.. Vrees toch dat die gasten nooit echt zullen doorbreken, helaas..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:44 schreef Marc63 het volgende:
Selah Sue staat ook in Zwolle. Zou ze blijven hangen om met Triggerfinger nog weer ff Mercy te zingen? Dat wasbij Song van het Jaar.
Tegelijk met Selah Sue speelt Hit Me TV trouwens, dus ik zal daar ws te vinden zijn.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Selah Sue staat samen met De Staat op dat fantastische en gratis Festival aan de Werf in Utrecht
Kom er net achter dat 2 leden van A Brand bij mij in de klas gezeten hebben, op de middelbare school in Belgie!
Ik heb bij de gitarist van De Staat op tafeltennis gezeten. Zn zusje zat bij mij in de klas.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Selah Sue staat samen met De Staat op dat fantastische en gratis Festival aan de Werf in Utrecht
Kom er net achter dat 2 leden van A Brand bij mij in de klas gezeten hebben, op de middelbare school in Belgie!
Zwolle heeft echt een toffe line-upquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:54 schreef Marc63 het volgende:The Madd
Je raadt het al... ook die staan dinsdag in Zwolle
Leuk nummer. Moeten ze iets mee gaan doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:56 schreef Sersjee het volgende:
Goh, geinige afsluiter. Draaien ze die vaker?
Serious talent bandje. Zou wel eens groot kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:56 schreef Sersjee het volgende:
Goh, geinige afsluiter. Draaien ze die vaker?
Dat is 'm ! ga ik zo even checkenquote:
29 mei staan ze in de HmHquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:58 schreef Marc63 het volgende:
Waar komt deze band vandaan? Wil ze wel eens een keer zien spelen.
Zo snel al? Dan zal ik vast al geen kaartjes meer kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
29 mei staan ze in de HmH.
Tot volgende week Kevin..
Haha, denk het ook niet of je moet even op Marktplaats kijken. Misschien geeft 3FM nog kaartjes wegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo snel al? Dan zal ik vast al geen kaartjes meer kunnen krijgen.
De dag erna staan ze op een festivalletje waar ik even langs ga, eens kijken of het wat isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo snel al? Dan zal ik vast al geen kaartjes meer kunnen krijgen.
Tot volgende weekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal, veel plezier bij Giel!
Afschuwelijkquote:
Daar schijnt ook een of ander serious talent te staan die iets over geboren in Amerika en een of andere rivier zingt. Aanrader, naar 't schijnt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De dag erna staan ze op een festivalletje waar ik even langs ga, eens kijken of het wat is
goddess willing zal ik erbij zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:20 schreef Timo20 het volgende:
Hey purplerose: ga je in augustus trouwens ook naar Pearl Jam in Ahoy`?
Hmmm, het zal me benieuwen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar schijnt ook een of ander serious talent te staan die iets over geboren in Amerika en een of andere rivier zingt. Aanrader, naar 't schijnt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb jmac nog niet gezien. Zou ie stil in een hoekje zitten huilen?
Ik denk het ook niet. Toen ze nog Skip the Rush heetten waren ze minstens zo goed (al was het een ander genre), maar ook toen kwamen ze niet verder dan de status van belofte. Erg jammer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef -Hans- het volgende:
Hit Me TV.. Vrees toch dat die gasten nooit echt zullen doorbreken, helaas..
Terwijl het qua muziek en optredens toch echt heel aardig is. Toch een verkeerde promotie ofzo? Naja, jammerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Toen ze nog Skip the Rush heetten waren ze minstens zo goed (al was het een ander genre), maar ook toen kwamen ze niet verder dan de status van belofte. Erg jammer.
4-2quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:20 schreef jmac het volgende:
[..]
Geen idee waar je 't over hebt eigenlijk.
Oh al weggedronken dat verdrietquote:
Ik denk dat die zanger het probleem is. Zijn stemgeluid is voor veel mensen te moeilijk, volgens mij. En je zanger moet gemakkelijk te verteren zijn als je hits wilt scoren. (Uitzonderingen daargelaten.)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:21 schreef -Hans- het volgende:
Terwijl het qua muziek en optredens toch echt heel aardig is. Toch een verkeerde promotie ofzo? Naja, jammer.
Ik hoopte wel dat Portland door zou gaan. For old-time sake: Lakers-Blazers zorgde 9 jaar geleden voor een mooie serie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:26 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh al weggedronken dat verdrietBen nu trots op de (jonge) jongens. Volgend jaar 2d round en daarna stormen we richting de top.
Is dat dorien, die er zit zeg maar ? Waar moet ik die van kennen ? Ze is voor 1x best neukbaar, maar verder echt nietsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:48 schreef Sirolf het volgende:
Dorien is er dus weer zo? Aandachtsgeil wijf...
Nu echt tijd voor slaap, met alleen maar meer argunebten dus.
Ehm... de enige 'muziek' die ze heeft gemaakt is dat Powned-nummer...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat dorien, die er zit zeg maar ? Waar moet ik die van kennen ? Ze is voor 1x best neukbaar, maar verder echt niets. Ze maakt dus muziek. Wie wat waar en hoe, ik ken d;r niet
,
Sweetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef purplerose het volgende:
kom net een keiliev topic tegen over een eendenstel die neergestreken is bij iemand in de tuin en die ze aan alle kanten helpt
Tof1quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:53 schreef purplerose het volgende:
voor de mensen die ook kijkje willen nemen
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
Ik zag vandaag Rob Stenders in de Albert Heyn in Almere.
Wat heeft ie gekocht?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
Sorry, voor black, jeremy of alive zet ik de radio niet meer aanquote:
En toen zong je uit volle borst!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
En die waren het allemaal nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sorry, voor black, jeremy of alive zet ik de radio niet meer aan
of heb ik gewoon brother gemist weer
yes! bijna hoogtepunt van de zaterdagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:10 schreef Sjowhan het volgende:
MegaTop50 begint.
Hej tof ja !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat maar eens Ekstra Weekend van gisteravond terugkijken.
Dat is inderdaad wel een mooi voordeel want er waren toch wel een aantal mindere tracksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik grote stukken kan skippen, zoals mindere tracks bijv.
Britney spears - Oops i did it again in the mix zekerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gooit er hier de Jacques Lu Cont's Thin White Duke remix van een bepaald liedje nog es tegenaan![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Britney spears - Oops i did it again in the mix zeker
Wanneer moet Grunn weer ballen ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Zo, eens even kijken welke film ik vanavond ga checken. Zal wel weer Transformers of The Dark Knight gaan worden.. Wel jammer trouwens dat voor dinsdag regen is voorspeld. Had eigenlijk een groot deel van de dag willen kijken bij het bevrijdingsfestival
.
V for vendetta komt helaas zo laatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Zo, eens even kijken welke film ik vanavond ga checken. Zal wel weer Transformers of The Dark Knight gaan worden.. Wel jammer trouwens dat voor dinsdag regen is voorspeld. Had eigenlijk een groot deel van de dag willen kijken bij het bevrijdingsfestival
.
Jij mag niet meer gokkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Britney spears - Oops i did it again in the mix zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |