Ik ben van beide muzeksoortenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:17 schreef purplerose het volgende:
wel jammer dat ik geen dance maar een rock chick ben
Hahahaha en dan ook die plaat "Ganja is more fun than coke"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
de waterpijp helpt prima
*eraan lurkt en doorpaast*
Dat dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben van beide muzeksoorten.
Ik vind alles wel prima behalve als het boze neger muziek is. Of niets zeggende R&B zangeresjes .
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:20 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Hahahaha en dan ook die plaat "Ganja is more fun than coke"
Fuck! weer Dit was het nieuws vergeten te kijken...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu ff Raymann is laat kijken. Boeit me normaal totaal niet, maar nu metDoutzen
Kroes
.....
uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fuck! weer Dit was het nieuws vergeten te kijken...
Ze gooiden met taartquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fuck! weer Dit was het nieuws vergeten te kijken...
Ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:25 schreef purplerose het volgende:
* purplerose zet wat shotglazen op tafel en zet daar een fles tequila bij
schaaltje citroentjes en potje zout.
Wie doet er mee!?
Klopt voor mij erg veel. Ik kan rustig zondagmorgen RTL8 opzetten en de hele morgen klassieke muziek aan hebben staanquote:
Ja, zometeen met Doutzenquote:
Zijn theatershows zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een irritant figuur, die Raymann.
Volgens mij is het echt élke keer hetzelfde met z'n typetjes, 'grapjes' en gelul. Verschrikkelijk zeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn theatershows zijn
Op TV vind ik het wel wat minder ja.
Gelijk bestellen dan maarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:40 schreef purplerose het volgende:
ik wil dat delfstblauwe dekbed wat je ziet
TV wel, theater niet of iig veel minderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt élke keer hetzelfde met z'n typetjes, 'grapjes' en gelul. Verschrikkelijk zeg.
Oe! Thx!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Gelijk bestellen dan maar![]()
http://www.mauddesign.com/site/index.cfm?act=product.detail&varprod=33843&cat=333
OK Purplequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef purplerose het volgende:
* purplerose schuift een tequila richting RJ en Hans![]()
zuipen sletjes!
Haha, nou en of !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef purplerose het volgende:
Brave Hans!
Voel je hem door je keelgat glijden?!![]()
hihi
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:52 schreef purplerose het volgende:
Zeg, als Daniel zn ass in beeld komt, kan iemand dan ff webcampic maken voor me?
Ik mis Hugo
Eigenlijk wil je gewoon dat er even een Hugo plaatje wordt gepost of niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:52 schreef purplerose het volgende:
Zeg, als Daniel zn ass in beeld komt, kan iemand dan ff webcampic maken voor me?
Ik mis Hugo
merciquote:
Je kijkt gewoon dwars door me heen Hansquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je gewoon dat er even een Hugo plaatje wordt gepost of niet?
[ afbeelding ]
Daar heb ik uiteraard geen plaatje vanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon dwars door me heen Hans
hugo
ook zn ass even please?
Eh, Daniel als in 'Daniël Lippens' ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:52 schreef purplerose het volgende:
Ik mis Hugo
zijn er meerderequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |