Dio moet sowieso wegblijven, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie ze als het goed is dinsdag in Zwolle. Hopelijk is het beter dan de laatste keer dat ik ze zag. Bij de Song van het Jaar viel erg tegen. Vooral toen Dio ook nog eens mee ging doen.
Maar goed. Ik neem aan dat ze in Zwolle ook wat meer ruimte hebben dan in Desmet. Dat ze een feestje kunnen bouwen heb ik op Pinkpop wel ervaren.
Heb je dan nog kwartjes ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
Esser -Headlock. Apart, maar het kwartje is bij mij wel gevallen
Ben benieuwdfquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik kan u melden, hou 3voor12 in de gaten, want Johan roeleerde grote tijd![]()
Ook niet kut dat In the park bij wijze van toegift nog een keer moest, omdat bij de eerste keer iets niet goed was gegaan volgens de regisseur!
Op Pinkpop deden Pete&Perq nog een stukje mee, ging ze crowdsurfen in een rubberbootje, opblaasbeesten werden het publiek in gegooit... Kortom, de tent was veel te klein.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dio moet sowieso wegblijven, maar dat is mijn bescheiden mening. Heb ze volgens mij nog nooit live horen spelen / of een live opname gehoord, maar ben eigenlijk wel benieuwd. Qua liedjes spreekt het mij namelijk wel heel erg aan. Verwacht dat ze in Zwolle/Grunn/etc inderdaad wel de nodige ruimte hebben
.
Dinsdag staan ze in Zwollequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik kan u melden, hou 3voor12 in de gaten, want Johan roeleerde grote tijd![]()
Ook niet kut dat In the park bij wijze van toegift nog een keer moest, omdat bij de eerste keer iets niet goed was gegaan volgens de regisseur!
Mits een beetje weer stap ik na m'n werk op de trein naar Zwolle, want ze hebben daar echt een leuk programma...quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op Pinkpop deden Pete&Perq nog een stukje mee, ging ze crowdsurfen in een rubberbootje, opblaasbeesten werden het publiek in gegooit... Kortom, de tent was veel te klein.
Ah, was jij datquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:34 schreef Sersjee het volgende:New born
![]()
Ik zet de radio even wat harder!
Daarom wordt ie nu gedraaid?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik blijf nog ff denk ik, straks Selah Sue en A Brand bij Giel!
Nee, is geen Amy Winekelderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:41 schreef -Hans- het volgende:
Roel !!!
edit:
sorry, nog iets te vroeg geroepen
A Brand, te gek! Meende dat Corton laatst weer even Time draaide. Lekker hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik blijf nog ff denk ik, straks Selah Sue en A Brand bij Giel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |