Ik ook eigenlijk. Alleen ben vergeten het topicnummer aan te passen. Maar heb al een bericht achtergelaten in de feedback. Heb ook nog geen zin om te slapen.quote:
Maar toen je de TT maakte, sliep je al welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk. Alleen ben vergeten het topicnummer aan te passen. Maar heb al een bericht achtergelaten in de feedback. Heb ook nog geen zin om te slapen.
Welterustenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar toen je de TT maakte, sliep je al wel
Maar nu echt naar bed
Zo te zien is het gefixtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk. Alleen ben vergeten het topicnummer aan te passen. Maar heb al een bericht achtergelaten in de feedback. Heb ook nog geen zin om te slapen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar toen je de TT maakte, sliep je al wel
Maar nu echt naar bed
I dunnoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Is er vandaag iets speciaals, want ik hoor allemaal tromgeroffel.
Hallo Daphquote:
en van enige structuur hoe maar.. dan heeft Greenpeace het toch beter voor elkaar... alleen die durven geen 'geweld' gebruiken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Psychonikeo het volgende:
ongelooflijk.. op discovery een serie over een stel hippies dat walvisjagers opjaagt..
Op zich geen problemen mee, maar het zijn echte hippies, die alleen maar veganistisch eten en dan gaan zorgen dat ze niet kunnen jagen.
Maar het is zo bizar, met 1 groot opperhoofd en dan zo'n stel hippies dat eromheen huppelt, alles gaat fout.. Echt te bizar voor woorden gewoon
nee, daarom... maar whateverquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I dunno![]()
Dag van de Arbeid was gisteren... maar vandaag geen flauw idee..
CISSP!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken welke cursussen misschien leuke en handig zijn om te gaan volgen...
Tot nu toe... de standaard
BiSL
ASL
ITIL 3
en Prince2
Thanks, misschien wel eentje op een later moment te doen, maar beveiliging van data etc zit nog niet in mijn werkveld. Hoewel beveiliging wel een issue is.. zeker met ECD / EPD's..quote:
zeg maar een 'nieuwe' vooropleiding... dan moet je maar even de ib-groep bellenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef denB het volgende:
Ik schrijf me net in voor een nieuwe opleiding... krijg ik de vraag vooropleiding, alles klopt, behalve het feit dat mijn afdeling niet in de lijst staat
Weet niet wat je gaat doen voor werk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Thanks, misschien wel eentje op een later moment te doen, maar beveiliging van data etc zit nog niet in mijn werkveld. Hoewel beveiliging wel een issue is.. zeker met ECD / EPD's..
Nee, op de website van HHS, staan alle straten er tussen behalve waar ik op school zitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zeg maar een 'nieuwe' vooropleiding... dan moet je maar even de ib-groep bellen
Geweldigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daphster!!
How was London? En heb je de boeken?
haha.. echt koud was het hier niet, dus dan was het vast lekker. Wel fijn zo'n rode neusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
GeweldigHet was er gewoon warmer dan hier
! Ik heb nog een beetje een rode neus doordat ik woensdag (of was het donderdag? Lost track of time
) een beetje verbrand was
Heb alle boeken5 leesboeken en gisteren mijn boekenbox opgehaald
Smileyoverload
Nee gisteren om 2049 waren we op Schipholquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. echt koud was het hier niet, dus dan was het vast lekker. Wel fijn zo'n rode neus
Maar lekker dat je alles wat je wilde hebben, binnen hebt. Wanneer kwam je terug? vandaag ook echt?
Nu bijkomen zeker?
heb je daar nog wat meegekregen van dat koninginnedag drama eigenlijk?
oh lekker op tijd dan..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee gisteren om 2049 waren we op Schiphol![]()
Ja we hoorden via sms dat er iets gebeurd was, dus we hebben alle journaals gekeken die er op tv waren, anderhalf uur lang. Op een gegeven moment kwam er inderdaad 1 item (2 minuten). Jezus zeg, wat een idiootHet heeft ook in de krant gestaan, maar was in Engeland niet echt groot nieuws omdat ze daar nogal bezig zijn met de varkensgriep. Dat was ook het enige dat op het nieuws was, samen met Chryslers faillissement/samenwerking met Fiat..
Het was wel een beetje irritant dat ze daar alleen maar nieuws hadden over de swine flu. Ieder journaal weer..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh lekker op tijd dan..
En ik dacht wel dat het daar niet zo groot was. Ik heb via sms ook een vriend in zuid-Frankrijk op de hoogte moeten houden.
Maar nu eerst even een flinke brunch voor mezelf maken
Zo lekker 3 afbak broodjes eten, met kaas!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh lekker op tijd dan..
En ik dacht wel dat het daar niet zo groot was. Ik heb via sms ook een vriend in zuid-Frankrijk op de hoogte moeten houden.
Maar nu eerst even een flinke brunch voor mezelf maken
danku.. Ik ga zo ook naar buiten (boodschappen doen)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het was wel een beetje irritant dat ze daar alleen maar nieuws hadden over de swine flu. Ieder journaal weer..
Eetsmakelijk trouwens
Ik ga maar eens naar buiten denk ik
3 afbakbroodjes met knakworstjesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:24 schreef denB het volgende:
[..]
Zo lekker 3 afbak broodjes eten, met kaas!!![]()
Die waren opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
danku.. Ik ga zo ook naar buiten (boodschappen doen)
[..]
3 afbakbroodjes met knakworstjes
Geen magnetron thuisquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ook maar eens gaan eten
Edit: Toch nog niet. brood is nog bevroren
jawel, maar dan wordt het helemaal slap enzo en is de smaak wegquote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jawel, maar dan wordt het helemaal slap enzo en is de smaak wegOf ik ben n00b en doe het niet goed
alleen het midden is nog bevroren, aar zal nog eens gaan kijken hoever het staat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken het
Ach als het echt diepbevroren is .. 45 seconden op 500 watt
30-35sec op 1000watt!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jawel, maar dan wordt het helemaal slap enzo en is de smaak wegOf ik ben n00b en doe het niet goed
Doe dat dan niet op zaterdagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:37 schreef denB het volgende:
Zo hier wel, sloeg nergens op. Sta je daar met je broodjes en wat filet american, achter een vrachtwagen leek het wel
then you're screwedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:40 schreef denB het volgende:
Ja, brood was op. Normaal gaat mn moeder, maar die is een weekendje met vakantie
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:22 schreef denB het volgende:
Kom er net achter dat ik nog maar weinig geld op mn rekening heb
Weer te veel uit gegeven deze maand!
gewoon cake nemenquote:En ben volgende week jarig, moet nog 2 taarten kopen![]()
Mjah mijn uitgaven beginnen al op de 25ste vorige maandquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]we zijn pas twee dagen bezig
[..]
gewoon cake nemen
voordeel dat mijn ouders thuis zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:37 schreef denB het volgende:
[..]Niet eerlijk!
vanavavond broodjes eten
Fricandeau, pate en ossenworst
Ik heb engelse FF dus jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:40 schreef Psychonikeo het volgende:
fricandeau zegt mijn firefox-spellingschecker
ook engelser FF, maar Nederlandse spellingchecker pluginquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:43 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb engelse FF dus ja
Ah nice... vanavond Jackass II en V for Fendetta
Ik heb er dan weer niets bij te eten/knagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Woon lekker alleen, geen gezeik over de WC-bril.ik moest hem twee keer lezen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
geeft niet, hij is wel grappigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:34 schreef The_Dean het volgende:
Sorry, word altijd een beetje flauw op de zaterdagavond
ik las Milouquote:
Dat klinkt vrij heftigquote:Op zondag 3 mei 2009 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik las trouwens dat één renner in coma is geraakt daar. Ik wist niet eens dat Bos meedeed
Maar die schorsing telt die allen voor op de weg, of ook voor op de baan?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij heftig
Bos kan uitkijken naar een schorsing van 1 tot 6 maanden.. Had ie beter nog op de baan kunnen blijven.
Ja, daar ga ik ook van uit. Maar ik heb nog altijd het idee, ook al kan ik niet alles zien, want de beelden die ik gezien heb, dan is het in feite al gebeurd, dat er geen sprake is van opzet door Bos, eerder van Impey.quote:
Oei dat klinkt niet goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik las trouwens dat één renner in coma is geraakt daar. Ik wist niet eens dat Bos meedeed
Edit: het bericht
quote:Die grote groep werd even later overigens opgeschrikt door een zware valpartij van de Australiër Wade Wolfenbarger (Cinelli - Down Under), die met een trauma helikopter naar het ziekenhuis afgevoerd moest worden. Aan het begin van de avond was zijn toestand ernstig, maar stabiel.
Ach ja, het gaat wel vaker fout bij een massasprint..quote:Op zondag 3 mei 2009 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook van uit. Maar ik heb nog altijd het idee, ook al kan ik niet alles zien, want de beelden die ik gezien heb, dan is het in feite al gebeurd, dat er geen sprake is van opzet door Bos, eerder van Impey.
Maar nu wordt het allemaal zo opgeblazen omdat Bos wilde voorkomen dat hij in de dranghekken werd gedrukt en daarbij zijn handje gebruikte.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, het gaat wel vaker fout bij een massasprint..
Ik heb de beelden ook niet gezien, kan er dus weinig over zeggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu wordt het allemaal zo opgeblazen omdat Bos wilde voorkomen dat hij in de dranghekken werd gedrukt en daarbij zijn handje gebruikte.
Van harte gefeliciteerdquote:
niet van mij hoor... maar van mijn oma.quote:
Van harte proficiatquote:Op zondag 3 mei 2009 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet van mij hoor... maar van mijn oma.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 mei 2009 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 3 mei 2009 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pff.. mensen draaien een beetje door..quote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)n_geintimideerd.html
Gelukkig is mijn donkere swift nog ongedeerd gebleven. Maar hoe achterlijk is dat nou weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Mensen zijn zo kortzichtig joh, en achterlijk niet te vergeten. Mensenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Gelukkig is mijn donkere swift nog ongedeerd gebleven. Maar hoe achterlijk is dat nou weer?
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef PieterBas het volgende:
Ajax... wat doe je
Supersneu inderdaad. Stelletje faalhazen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit noem ik ook supersneu...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Supersneu inderdaad. Stelletje faalhazen!
Milouquote:
Gaat ook nergens meer overquote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Ja met mij gaat het ook wel goed.quote:
Balen voor Volendam en voor ons (heracles).quote:
En rodaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Balen voor Volendam en voor ons (heracles).
Ik denk dat momenteel weinig supporters van Roda zullen treuren om degradatie...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En roda![]()
Volgende week Volendam - Graafschap
Hopelijk maken ze er nog wel een leuk potje van volgende week tegen Feyenoord. Ik mag weer naar de kuipquote:Op zondag 3 mei 2009 17:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat momenteel weinig supporters van Roda zullen treuren om degradatie...
Ik klikte ook nogquote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef Psychonikeo het volgende:
het staren naar borsten kan tegenwoordig epilepsie vooroorzaken!! *klik*
Nog lelijke ballen ookquote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef Psychonikeo het volgende:
het staren naar borsten kan tegenwoordig epilepsie vooroorzaken!! *klik*
quote:
ik heb er gewoon weer niet aan gedachtquote:
Ik mis het eigenlijk nooit! Mag ook niet, als groot fan natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb er gewoon weer niet aan gedacht
ik moet nog een keer in mijn agenda zetten hoelaat het is, zodat mijn alarm afgaat, zodat ik het niet vergeetquote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik mis het eigenlijk nooit! Mag ook niet, als groot fan natuurlijk![]()
Heb zelfs de handtekening van Tom en Semir, ben op een filmset geweest en sta met ze op de foto
Goed idee!!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik moet nog een keer in mijn agenda zetten hoelaat het is, zodat mijn alarm afgaat, zodat ik het niet vergeet
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed idee!!
Zijn zij nou klein, of ben ik nou zo groot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op zondag 3 mei 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij bent dan natuurlijk ook gewoon een (stevige) Fries he, niet zo'n Duitsertje
Lekker slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ja want de rest van mijn bestanden staat nog wel op mijn desktop enzoquote:
Start je computer ff opnieuw op. Ik heb ook weleens last van het feit dat hij een andere user laadt, terwijl ik maar 1 user heb...quote:Op maandag 4 mei 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja want de rest van mijn bestanden staat nog wel op mijn desktop enzoAlleen zijn dat wat oudere bestanden dan de flowcharts die ik had gemaakt
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 4 mei 2009 09:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik zal me straks even opnieuw inloggen, heb nu een bespreking met mijn begeleiderIk wilde die flowcharts laten zien zodat hij eventueel opmerkingen kan geven. He godver
Ik = chagrijnig.
Breek me de bek niet openquote:
het liefste niet, maar wordt je ergens echt genegeerd?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
Lezen mensen überhaupt mijn berichtjes wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post hem gewoon nog een keer!
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Diep in rouw, met een kloppend oor, SoG en vanmiddag een tentamen...quote:
mega-baaldag voor jou.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:21 schreef Daph_ het volgende:
Godverdegodverdegodver. Bestanden zijn nog steeds onvindbaar.
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 4 mei 2009 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Diep in rouw, met een kloppend oor, SoG en vanmiddag een tentamen...
Indeed *chagrijnig is*quote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mega-baaldag voor jou.
het spijt me dat ik supervrolijk ben
uhm.. officieel is er weinig te melden eigenlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indeed *chagrijnig is*
Heb je iets te vertellen dat je zo vrolijk bent?
En onofficieel?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. officieel is er weinig te melden eigenlijk.![]()
Hopelijk komt het bij jou goed!
Ik denk dat hij verliefd is...quote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indeed *chagrijnig is*
Heb je iets te vertellen dat je zo vrolijk bent?
onofficieel.. is mijn interesse in een vergevorderd stadium, maar dat is alles wat ik er hierover ga vertellenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En onofficieel?![]()
*neuriet love is in the air tussen het schelden door*
Spannendquote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
onofficieel.. is mijn interesse in een vergevorderd stadium, maar dat is alles wat ik er hierover ga vertellen
hoeveel geld was dat en als je ongelijk hebt, krijg ik dat geld dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 zet zijn geld op Carooltje79
http://fotoboek.fok.nl/user/58934
Wat leukquote:Op maandag 4 mei 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet helemaal zeker.. Maar lijkt er wel op
Zit nu te kijken, die datums zijn van 2 weken terugquote:Op maandag 4 mei 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoeveel geld was dat en als je ongelijk hebt, krijg ik dat geld dan?
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit nu te kijken, die datums zijn van 2 weken terug
* Bootje84 trekt geld terug.
Damn, uh.. dan weet ik het ook ff 123 niet.. Waar ken je haar/hem van?
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
onofficieel.. is mijn interesse in een vergevorderd stadium, maar dat is alles wat ik er hierover ga vertellen
Dikke lul 3 bier. Je hebt moeite om je in te houden en wacht net zo lang totdat het er in 1 x uitknalt..quote:
eens, maar ik wil het niet. Dus ik ga er niets uitknallenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dikke lul 3 bier. Je hebt moeite om je in te houden en wacht net zo lang totdat het er in 1 x uitknalt..
ssst..quote:
In 2010 is het al, al is de manier van tellen anders..quote:Op maandag 4 mei 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
'Allochtone meerderheid R'dam in 2012'
bizar nieuws toch.. Verklaar wel die tekst op dat busje van vanochtend!
Told you soquote:Op maandag 4 mei 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens, maar ik wil het niet. Dus ik ga er niets uitknallen
Waarom?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens, maar ik wil het niet. Dus ik ga er niets uitknallen
[..]
ssst..
kreeg op twitter ook een mooie bericht van een oud-klasgenote.. Dat de kapsalon naast haar woning niet eens meer de moeite had genomen om het in het Nederlands op de ramen te zetten..quote:Op maandag 4 mei 2009 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In 2010 is het al, al is de manier van tellen anders..
Ik zie een Mocro die in NL geboren is nog steeds als een buitenlander. Dan zitten we in 2010 al aan de 50+%..
inderdaadquote:[..]
Told you so
daaromquote:
Dat zegt ook meer over de pauperbuurt waar zij dan blijkbaar woontquote:Op maandag 4 mei 2009 11:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kreeg op twitter ook een mooie bericht van een oud-klasgenote.. Dat de kapsalon naast haar woning niet eens meer de moeite had genomen om het in het Nederlands op de ramen te zetten..
[..]
inderdaad
[..]
daarom
schiedam.. je weet zellufquote:Op maandag 4 mei 2009 11:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zegt ook meer over de pauperbuurt waar zij dan blijkbaar woont
En kom op. Wie is het, waar komt hij/zij vandaan, hoe ken je hem/haar .. ?
Schiedam.. Daar wil ik dood niet eens gevonden worden...quote:Op maandag 4 mei 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
schiedam.. je weet zelluf
Het is Richard (in het weekend Chantalleke), een hele leuke man van 53 en ik heb hem leren kennen via steekjijheminmijnpoeperd.nl...
Niemand met een Nederlands paspoort volgens mijquote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schiedam.. Daar wil ik dood niet eens gevonden worden...
Chantal.. leuke naam.. Hoe oud is ze?
I dont take no for an answer.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niemand met een Nederlands paspoort volgens mij
Maar ze heet geen Chantal
Ik hoopte dat het duidelijk zou maken dat ik er echt niet over ga vertellen
Dankuquote:
Daarom zei ik het dus ook iets andersquote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I dont take no for an answer.
Ik ben ook blij dat ik niet in een grote stad woon. Ik moet niets hebben van al die overlast die die Mocro's enzo veroorzaken.
Saai hoor.. Ik heb toch ook over Lilian gesprokenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Danku
[..]
Daarom zei ik het dus ook iets anders
inderdaad.. Misschien 1 van de redenenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Saai hoor.. Ik heb toch ook over Lilian gesproken
chocotoffquote:Op maandag 4 mei 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Bak met 2,5 kilo chocotoffs gesignaleerd in de keuken
Verplaats je steammap?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik spellen van Steam op een andere locatie opslaan?Want mijn externe HDD begint vol te raken
2,5 kilo!!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Bak met 2,5 kilo chocotoffs gesignaleerd in de keuken
ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In België kun je zelfs zakken chocotoff kopen van 5 kg
Lunchen
Zal dat zo eens proberenquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In België kun je zelfs zakken chocotoff kopen van 5 kg
eet smakelijkquote:Lunchen
is dat niet gewoon een fax?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We worden al sinds vanmorgen geterroriseerd door iets of iemand.
We worden gebeld, nemen we op, horen we een schele piep en wordt de verbinding verbroken
Ja dat dus..?quote:
een fax klinkt volgens mij anders.quote:
Tja, er is maar 1 iemand die zo een lekker eitje kan produceren....quote:
Hier had ik een briljante Jambers grap over kunnen maken...quote:Op maandag 4 mei 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
schiedam.. je weet zelluf
Het is Richard (in het weekend Chantalleke), een hele leuke man van 53 en ik heb hem leren kennen via steekjijheminmijnpoeperd.nl...
hmm.. klinkt niet overtuigend, want ik ben namelijk ook echt een uitsmijterkoningquote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, er is maar 1 iemand die zo een lekker eitje kan produceren....
ongetwijfeld. Ik moest ook een beetje aan jou denken toen ik het typtequote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier had ik een briljante Jambers grap over kunnen maken...
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. klinkt niet overtuigend, want ik ben namelijk ook echt een uitsmijterkoning
[..]
ongetwijfeld. Ik moest ook een beetje aan jou denken toen ik het typte
Ik ben populairquote:hey you look so sweet you dont know me but i seen you online in my area come onto windowslive messenger and add my name busty23girl@hotmail.com i have a camera built into my laptop i can use on it hehe xoxo paris
Die kreeg ik ookquote:
kan een fax zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
terug van eten. Echt iedere tien minuten gaat de telefoon drie keer over en dan stopt ie, heel erg irritant. Heb nu de hoorn er naastgelegd.
Ja, daar ga ik nu ook van uit. Maar die blijft het toch niet vanaf half tien vanochtend iedere tien minuten proberenquote:
vorige keer bij zo'n nieuwe versie van iTunes was het pas mooi. Daar hadden ze 'Free Space' vertaald naar 'Gratis ruime'quote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh my god...
Ik heb Steam op Nederlands gezet. Nu staat er waar in het Engels exit staat, staat er in het Nederlands uitgang.![]()
![]()
![]()
ruime wat?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vorige keer bij zo'n nieuwe versie van iTunes was het pas mooi. Daar hadden ze 'Free Space' vertaald naar 'Gratis ruime'
Als je denkt dat dat alles is.. Speel maar eens een potje TF2 en zie de teksten bij de sounds.. Die gaan helemaal nergens over....quote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh my god...
Ik heb Steam op Nederlands gezet. Nu staat er waar in het Engels exit staat, staat er in het Nederlands uitgang.![]()
![]()
![]()
Daniel?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
Maaruh Nico, ff tussen ons 2.. Hoe heet ze nou..?
waarvoor wil je dat zo graag weten?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
Maaruh Nico, ff tussen ons 2.. Hoe heet ze nou..?
valt nog mee dat ik niet Nicole, Nicolette of Nicotine voorbij heb zien komenquote:
Ik had daar niet eens aan gedachtquote:Op maandag 4 mei 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarvoor wil je dat zo graag weten?
[..]
valt nog mee dat ik niet Nicole, Nicolette of Nicotine voorbij heb zien komen
Ik toon interesse..!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarvoor wil je dat zo graag weten?
[..]
valt nog mee dat ik niet Nicole, Nicolette of Nicotine voorbij heb zien komen
Jij hebt ook alles door.. Spelbrekerquote:Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef denB het volgende:
[..]
Wees dan gewoon eerlijk en vraag: Had ze grote tetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook niet je beste vriendquote:Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar daarvoor hoef je toch niet dr naam te weten? Dat vroeg mijn beste vriend niet eens
Oh ik ga te snel!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet je beste vriend
Vertel dan de dingen die je erover kwijt wil.. Hoe heb je dr leren kennen, hoe oud is ze, is ze beetje lekker? Foto? Neuken?
Foto alleen is ook genoeg hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vertel dan de dingen die je erover kwijt wil.. Hoe heb je dr leren kennen, hoe oud is ze, is ze beetje lekker? Foto?
maar dat zei ik toch al.. ik wil dr in ieder geval nu nog niets over kwijt. Er is nog niets, niets meer als 1 date en misschien binnenkort een tweede.. Als het echt iets is, dan krijgen jullie het wel te weten hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vertel dan de dingen die je erover kwijt wil.. Hoe heb je dr leren kennen, hoe oud is ze, is ze beetje lekker? Foto?
waarom zou bootje aan mij vragen om te neuken?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:22 schreef denB het volgende:
[..]
Oh ik ga te snel!!!
* denB leert weer verder
Online kan allesquote:Op maandag 4 mei 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom zou bootje aan mij vragen om te neuken?
nee sorryquote:Op maandag 4 mei 2009 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
reltopic: Vreemdgegaan terwijl mijn vriendin zwanger is.
Komen jullie ook rellen?
uhm.. okquote:
niet miepenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef jna het volgende:
Kut. de tram rijdt natuurlijk dalijk niet over de dam. Moet ik eerst naar de metro
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.School en Stage SC #964 Niet als schaapje over de damJawel, je keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |