Schiedam.. Daar wil ik dood niet eens gevonden worden...quote:Op maandag 4 mei 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
schiedam.. je weet zelluf
Het is Richard (in het weekend Chantalleke), een hele leuke man van 53 en ik heb hem leren kennen via steekjijheminmijnpoeperd.nl...
Niemand met een Nederlands paspoort volgens mijquote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schiedam.. Daar wil ik dood niet eens gevonden worden...
Chantal.. leuke naam.. Hoe oud is ze?
I dont take no for an answer.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niemand met een Nederlands paspoort volgens mij
Maar ze heet geen Chantal
Ik hoopte dat het duidelijk zou maken dat ik er echt niet over ga vertellen
Dankuquote:
Daarom zei ik het dus ook iets andersquote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I dont take no for an answer.
Ik ben ook blij dat ik niet in een grote stad woon. Ik moet niets hebben van al die overlast die die Mocro's enzo veroorzaken.
Saai hoor.. Ik heb toch ook over Lilian gesprokenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Danku
[..]
Daarom zei ik het dus ook iets anders
inderdaad.. Misschien 1 van de redenenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Saai hoor.. Ik heb toch ook over Lilian gesproken
chocotoffquote:Op maandag 4 mei 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Bak met 2,5 kilo chocotoffs gesignaleerd in de keuken
Verplaats je steammap?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik spellen van Steam op een andere locatie opslaan?Want mijn externe HDD begint vol te raken
2,5 kilo!!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Bak met 2,5 kilo chocotoffs gesignaleerd in de keuken
ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In België kun je zelfs zakken chocotoff kopen van 5 kg
Lunchen
Zal dat zo eens proberenquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In België kun je zelfs zakken chocotoff kopen van 5 kg
eet smakelijkquote:Lunchen
is dat niet gewoon een fax?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We worden al sinds vanmorgen geterroriseerd door iets of iemand.
We worden gebeld, nemen we op, horen we een schele piep en wordt de verbinding verbroken
Ja dat dus..?quote:
een fax klinkt volgens mij anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |