uhm.. officieel is er weinig te melden eigenlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indeed *chagrijnig is*
Heb je iets te vertellen dat je zo vrolijk bent?
En onofficieel?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. officieel is er weinig te melden eigenlijk.![]()
Hopelijk komt het bij jou goed!
Ik denk dat hij verliefd is...quote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indeed *chagrijnig is*
Heb je iets te vertellen dat je zo vrolijk bent?
onofficieel.. is mijn interesse in een vergevorderd stadium, maar dat is alles wat ik er hierover ga vertellenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En onofficieel?![]()
*neuriet love is in the air tussen het schelden door*
Spannendquote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
onofficieel.. is mijn interesse in een vergevorderd stadium, maar dat is alles wat ik er hierover ga vertellen
hoeveel geld was dat en als je ongelijk hebt, krijg ik dat geld dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 zet zijn geld op Carooltje79
http://fotoboek.fok.nl/user/58934
Wat leukquote:Op maandag 4 mei 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet helemaal zeker.. Maar lijkt er wel op
Zit nu te kijken, die datums zijn van 2 weken terugquote:Op maandag 4 mei 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoeveel geld was dat en als je ongelijk hebt, krijg ik dat geld dan?
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit nu te kijken, die datums zijn van 2 weken terug
* Bootje84 trekt geld terug.
Damn, uh.. dan weet ik het ook ff 123 niet.. Waar ken je haar/hem van?
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
onofficieel.. is mijn interesse in een vergevorderd stadium, maar dat is alles wat ik er hierover ga vertellen
Dikke lul 3 bier. Je hebt moeite om je in te houden en wacht net zo lang totdat het er in 1 x uitknalt..quote:
eens, maar ik wil het niet. Dus ik ga er niets uitknallenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dikke lul 3 bier. Je hebt moeite om je in te houden en wacht net zo lang totdat het er in 1 x uitknalt..
ssst..quote:
In 2010 is het al, al is de manier van tellen anders..quote:Op maandag 4 mei 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
'Allochtone meerderheid R'dam in 2012'
bizar nieuws toch.. Verklaar wel die tekst op dat busje van vanochtend!
Told you soquote:Op maandag 4 mei 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens, maar ik wil het niet. Dus ik ga er niets uitknallen
Waarom?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens, maar ik wil het niet. Dus ik ga er niets uitknallen
[..]
ssst..
kreeg op twitter ook een mooie bericht van een oud-klasgenote.. Dat de kapsalon naast haar woning niet eens meer de moeite had genomen om het in het Nederlands op de ramen te zetten..quote:Op maandag 4 mei 2009 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In 2010 is het al, al is de manier van tellen anders..
Ik zie een Mocro die in NL geboren is nog steeds als een buitenlander. Dan zitten we in 2010 al aan de 50+%..
inderdaadquote:[..]
Told you so
daaromquote:
Dat zegt ook meer over de pauperbuurt waar zij dan blijkbaar woontquote:Op maandag 4 mei 2009 11:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kreeg op twitter ook een mooie bericht van een oud-klasgenote.. Dat de kapsalon naast haar woning niet eens meer de moeite had genomen om het in het Nederlands op de ramen te zetten..
[..]
inderdaad
[..]
daarom
schiedam.. je weet zellufquote:Op maandag 4 mei 2009 11:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zegt ook meer over de pauperbuurt waar zij dan blijkbaar woont
En kom op. Wie is het, waar komt hij/zij vandaan, hoe ken je hem/haar .. ?
Schiedam.. Daar wil ik dood niet eens gevonden worden...quote:Op maandag 4 mei 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
schiedam.. je weet zelluf
Het is Richard (in het weekend Chantalleke), een hele leuke man van 53 en ik heb hem leren kennen via steekjijheminmijnpoeperd.nl...
Niemand met een Nederlands paspoort volgens mijquote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schiedam.. Daar wil ik dood niet eens gevonden worden...
Chantal.. leuke naam.. Hoe oud is ze?
I dont take no for an answer.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niemand met een Nederlands paspoort volgens mij
Maar ze heet geen Chantal
Ik hoopte dat het duidelijk zou maken dat ik er echt niet over ga vertellen
Dankuquote:
Daarom zei ik het dus ook iets andersquote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I dont take no for an answer.
Ik ben ook blij dat ik niet in een grote stad woon. Ik moet niets hebben van al die overlast die die Mocro's enzo veroorzaken.
Saai hoor.. Ik heb toch ook over Lilian gesprokenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Danku
[..]
Daarom zei ik het dus ook iets anders
inderdaad.. Misschien 1 van de redenenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Saai hoor.. Ik heb toch ook over Lilian gesproken
chocotoffquote:Op maandag 4 mei 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Bak met 2,5 kilo chocotoffs gesignaleerd in de keuken
Verplaats je steammap?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik spellen van Steam op een andere locatie opslaan?Want mijn externe HDD begint vol te raken
2,5 kilo!!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Bak met 2,5 kilo chocotoffs gesignaleerd in de keuken
ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In België kun je zelfs zakken chocotoff kopen van 5 kg
Lunchen
Zal dat zo eens proberenquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In België kun je zelfs zakken chocotoff kopen van 5 kg
eet smakelijkquote:Lunchen
is dat niet gewoon een fax?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We worden al sinds vanmorgen geterroriseerd door iets of iemand.
We worden gebeld, nemen we op, horen we een schele piep en wordt de verbinding verbroken
Ja dat dus..?quote:
een fax klinkt volgens mij anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |