oh lekker op tijd dan..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee gisteren om 2049 waren we op Schiphol![]()
Ja we hoorden via sms dat er iets gebeurd was, dus we hebben alle journaals gekeken die er op tv waren, anderhalf uur lang. Op een gegeven moment kwam er inderdaad 1 item (2 minuten). Jezus zeg, wat een idiootHet heeft ook in de krant gestaan, maar was in Engeland niet echt groot nieuws omdat ze daar nogal bezig zijn met de varkensgriep. Dat was ook het enige dat op het nieuws was, samen met Chryslers faillissement/samenwerking met Fiat..
Het was wel een beetje irritant dat ze daar alleen maar nieuws hadden over de swine flu. Ieder journaal weer..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh lekker op tijd dan..
En ik dacht wel dat het daar niet zo groot was. Ik heb via sms ook een vriend in zuid-Frankrijk op de hoogte moeten houden.
Maar nu eerst even een flinke brunch voor mezelf maken
Zo lekker 3 afbak broodjes eten, met kaas!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh lekker op tijd dan..
En ik dacht wel dat het daar niet zo groot was. Ik heb via sms ook een vriend in zuid-Frankrijk op de hoogte moeten houden.
Maar nu eerst even een flinke brunch voor mezelf maken
danku.. Ik ga zo ook naar buiten (boodschappen doen)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het was wel een beetje irritant dat ze daar alleen maar nieuws hadden over de swine flu. Ieder journaal weer..
Eetsmakelijk trouwens
Ik ga maar eens naar buiten denk ik
3 afbakbroodjes met knakworstjesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:24 schreef denB het volgende:
[..]
Zo lekker 3 afbak broodjes eten, met kaas!!![]()
Die waren opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
danku.. Ik ga zo ook naar buiten (boodschappen doen)
[..]
3 afbakbroodjes met knakworstjes
Geen magnetron thuisquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ook maar eens gaan eten
Edit: Toch nog niet. brood is nog bevroren
jawel, maar dan wordt het helemaal slap enzo en is de smaak wegquote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jawel, maar dan wordt het helemaal slap enzo en is de smaak wegOf ik ben n00b en doe het niet goed
alleen het midden is nog bevroren, aar zal nog eens gaan kijken hoever het staat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken het
Ach als het echt diepbevroren is .. 45 seconden op 500 watt
30-35sec op 1000watt!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jawel, maar dan wordt het helemaal slap enzo en is de smaak wegOf ik ben n00b en doe het niet goed
Doe dat dan niet op zaterdagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:37 schreef denB het volgende:
Zo hier wel, sloeg nergens op. Sta je daar met je broodjes en wat filet american, achter een vrachtwagen leek het wel
then you're screwedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:40 schreef denB het volgende:
Ja, brood was op. Normaal gaat mn moeder, maar die is een weekendje met vakantie
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:22 schreef denB het volgende:
Kom er net achter dat ik nog maar weinig geld op mn rekening heb
Weer te veel uit gegeven deze maand!
gewoon cake nemenquote:En ben volgende week jarig, moet nog 2 taarten kopen![]()
Mjah mijn uitgaven beginnen al op de 25ste vorige maandquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]we zijn pas twee dagen bezig
[..]
gewoon cake nemen
voordeel dat mijn ouders thuis zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:37 schreef denB het volgende:
[..]Niet eerlijk!
vanavavond broodjes eten
Fricandeau, pate en ossenworst
Ik heb engelse FF dus jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:40 schreef Psychonikeo het volgende:
fricandeau zegt mijn firefox-spellingschecker
ook engelser FF, maar Nederlandse spellingchecker pluginquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:43 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb engelse FF dus ja
Ah nice... vanavond Jackass II en V for Fendetta
Ik heb er dan weer niets bij te eten/knagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Woon lekker alleen, geen gezeik over de WC-bril.ik moest hem twee keer lezen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
geeft niet, hij is wel grappigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:34 schreef The_Dean het volgende:
Sorry, word altijd een beetje flauw op de zaterdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |