SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ja want de rest van mijn bestanden staat nog wel op mijn desktop enzoquote:
Start je computer ff opnieuw op. Ik heb ook weleens last van het feit dat hij een andere user laadt, terwijl ik maar 1 user heb...quote:Op maandag 4 mei 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja want de rest van mijn bestanden staat nog wel op mijn desktop enzoAlleen zijn dat wat oudere bestanden dan de flowcharts die ik had gemaakt
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 4 mei 2009 09:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik zal me straks even opnieuw inloggen, heb nu een bespreking met mijn begeleiderIk wilde die flowcharts laten zien zodat hij eventueel opmerkingen kan geven. He godver
Ik = chagrijnig.
Breek me de bek niet openquote:
het liefste niet, maar wordt je ergens echt genegeerd?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
Lezen mensen überhaupt mijn berichtjes wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post hem gewoon nog een keer!
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Diep in rouw, met een kloppend oor, SoG en vanmiddag een tentamen...quote:
mega-baaldag voor jou.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:21 schreef Daph_ het volgende:
Godverdegodverdegodver. Bestanden zijn nog steeds onvindbaar.
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 4 mei 2009 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Diep in rouw, met een kloppend oor, SoG en vanmiddag een tentamen...
Indeed *chagrijnig is*quote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mega-baaldag voor jou.
het spijt me dat ik supervrolijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |