ik las Milouquote:
Dat klinkt vrij heftigquote:Op zondag 3 mei 2009 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik las trouwens dat één renner in coma is geraakt daar. Ik wist niet eens dat Bos meedeed
Maar die schorsing telt die allen voor op de weg, of ook voor op de baan?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij heftig
Bos kan uitkijken naar een schorsing van 1 tot 6 maanden.. Had ie beter nog op de baan kunnen blijven.
Ja, daar ga ik ook van uit. Maar ik heb nog altijd het idee, ook al kan ik niet alles zien, want de beelden die ik gezien heb, dan is het in feite al gebeurd, dat er geen sprake is van opzet door Bos, eerder van Impey.quote:
Oei dat klinkt niet goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik las trouwens dat één renner in coma is geraakt daar. Ik wist niet eens dat Bos meedeed
Edit: het bericht
quote:Die grote groep werd even later overigens opgeschrikt door een zware valpartij van de Australiër Wade Wolfenbarger (Cinelli - Down Under), die met een trauma helikopter naar het ziekenhuis afgevoerd moest worden. Aan het begin van de avond was zijn toestand ernstig, maar stabiel.
Ach ja, het gaat wel vaker fout bij een massasprint..quote:Op zondag 3 mei 2009 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook van uit. Maar ik heb nog altijd het idee, ook al kan ik niet alles zien, want de beelden die ik gezien heb, dan is het in feite al gebeurd, dat er geen sprake is van opzet door Bos, eerder van Impey.
Maar nu wordt het allemaal zo opgeblazen omdat Bos wilde voorkomen dat hij in de dranghekken werd gedrukt en daarbij zijn handje gebruikte.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, het gaat wel vaker fout bij een massasprint..
Ik heb de beelden ook niet gezien, kan er dus weinig over zeggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu wordt het allemaal zo opgeblazen omdat Bos wilde voorkomen dat hij in de dranghekken werd gedrukt en daarbij zijn handje gebruikte.
Van harte gefeliciteerdquote:
niet van mij hoor... maar van mijn oma.quote:
Van harte proficiatquote:Op zondag 3 mei 2009 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet van mij hoor... maar van mijn oma.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 mei 2009 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 3 mei 2009 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pff.. mensen draaien een beetje door..quote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)n_geintimideerd.html
Gelukkig is mijn donkere swift nog ongedeerd gebleven. Maar hoe achterlijk is dat nou weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Mensen zijn zo kortzichtig joh, en achterlijk niet te vergeten. Mensenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Gelukkig is mijn donkere swift nog ongedeerd gebleven. Maar hoe achterlijk is dat nou weer?
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef PieterBas het volgende:
Ajax... wat doe je
Supersneu inderdaad. Stelletje faalhazen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit noem ik ook supersneu...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Supersneu inderdaad. Stelletje faalhazen!
Milouquote:
Gaat ook nergens meer overquote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Ja met mij gaat het ook wel goed.quote:
Balen voor Volendam en voor ons (heracles).quote:
En rodaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Balen voor Volendam en voor ons (heracles).
Ik denk dat momenteel weinig supporters van Roda zullen treuren om degradatie...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En roda![]()
Volgende week Volendam - Graafschap
Hopelijk maken ze er nog wel een leuk potje van volgende week tegen Feyenoord. Ik mag weer naar de kuipquote:Op zondag 3 mei 2009 17:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat momenteel weinig supporters van Roda zullen treuren om degradatie...
Ik klikte ook nogquote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef Psychonikeo het volgende:
het staren naar borsten kan tegenwoordig epilepsie vooroorzaken!! *klik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |