Daniel?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
Maaruh Nico, ff tussen ons 2.. Hoe heet ze nou..?
waarvoor wil je dat zo graag weten?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
Maaruh Nico, ff tussen ons 2.. Hoe heet ze nou..?
valt nog mee dat ik niet Nicole, Nicolette of Nicotine voorbij heb zien komenquote:
Ik had daar niet eens aan gedachtquote:Op maandag 4 mei 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarvoor wil je dat zo graag weten?
[..]
valt nog mee dat ik niet Nicole, Nicolette of Nicotine voorbij heb zien komen
Ik toon interesse..!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarvoor wil je dat zo graag weten?
[..]
valt nog mee dat ik niet Nicole, Nicolette of Nicotine voorbij heb zien komen
Jij hebt ook alles door.. Spelbrekerquote:Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef denB het volgende:
[..]
Wees dan gewoon eerlijk en vraag: Had ze grote tetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook niet je beste vriendquote:Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar daarvoor hoef je toch niet dr naam te weten? Dat vroeg mijn beste vriend niet eens
Oh ik ga te snel!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet je beste vriend
Vertel dan de dingen die je erover kwijt wil.. Hoe heb je dr leren kennen, hoe oud is ze, is ze beetje lekker? Foto? Neuken?
Foto alleen is ook genoeg hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vertel dan de dingen die je erover kwijt wil.. Hoe heb je dr leren kennen, hoe oud is ze, is ze beetje lekker? Foto?
maar dat zei ik toch al.. ik wil dr in ieder geval nu nog niets over kwijt. Er is nog niets, niets meer als 1 date en misschien binnenkort een tweede.. Als het echt iets is, dan krijgen jullie het wel te weten hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vertel dan de dingen die je erover kwijt wil.. Hoe heb je dr leren kennen, hoe oud is ze, is ze beetje lekker? Foto?
waarom zou bootje aan mij vragen om te neuken?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:22 schreef denB het volgende:
[..]
Oh ik ga te snel!!!
* denB leert weer verder
Online kan allesquote:Op maandag 4 mei 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom zou bootje aan mij vragen om te neuken?
nee sorryquote:Op maandag 4 mei 2009 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
reltopic: Vreemdgegaan terwijl mijn vriendin zwanger is.
Komen jullie ook rellen?
uhm.. okquote:
niet miepenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef jna het volgende:
Kut. de tram rijdt natuurlijk dalijk niet over de dam. Moet ik eerst naar de metro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |