en van enige structuur hoe maar.. dan heeft Greenpeace het toch beter voor elkaar... alleen die durven geen 'geweld' gebruiken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Psychonikeo het volgende:
ongelooflijk.. op discovery een serie over een stel hippies dat walvisjagers opjaagt..
Op zich geen problemen mee, maar het zijn echte hippies, die alleen maar veganistisch eten en dan gaan zorgen dat ze niet kunnen jagen.
Maar het is zo bizar, met 1 groot opperhoofd en dan zo'n stel hippies dat eromheen huppelt, alles gaat fout.. Echt te bizar voor woorden gewoon
nee, daarom... maar whateverquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I dunno![]()
Dag van de Arbeid was gisteren... maar vandaag geen flauw idee..
CISSP!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken welke cursussen misschien leuke en handig zijn om te gaan volgen...
Tot nu toe... de standaard
BiSL
ASL
ITIL 3
en Prince2
Thanks, misschien wel eentje op een later moment te doen, maar beveiliging van data etc zit nog niet in mijn werkveld. Hoewel beveiliging wel een issue is.. zeker met ECD / EPD's..quote:
zeg maar een 'nieuwe' vooropleiding... dan moet je maar even de ib-groep bellenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef denB het volgende:
Ik schrijf me net in voor een nieuwe opleiding... krijg ik de vraag vooropleiding, alles klopt, behalve het feit dat mijn afdeling niet in de lijst staat
Weet niet wat je gaat doen voor werk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Thanks, misschien wel eentje op een later moment te doen, maar beveiliging van data etc zit nog niet in mijn werkveld. Hoewel beveiliging wel een issue is.. zeker met ECD / EPD's..
Nee, op de website van HHS, staan alle straten er tussen behalve waar ik op school zitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zeg maar een 'nieuwe' vooropleiding... dan moet je maar even de ib-groep bellen
Geweldigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daphster!!
How was London? En heb je de boeken?
haha.. echt koud was het hier niet, dus dan was het vast lekker. Wel fijn zo'n rode neusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
GeweldigHet was er gewoon warmer dan hier
! Ik heb nog een beetje een rode neus doordat ik woensdag (of was het donderdag? Lost track of time
) een beetje verbrand was
Heb alle boeken5 leesboeken en gisteren mijn boekenbox opgehaald
Smileyoverload
Nee gisteren om 2049 waren we op Schipholquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. echt koud was het hier niet, dus dan was het vast lekker. Wel fijn zo'n rode neus
Maar lekker dat je alles wat je wilde hebben, binnen hebt. Wanneer kwam je terug? vandaag ook echt?
Nu bijkomen zeker?
heb je daar nog wat meegekregen van dat koninginnedag drama eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |