quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaa, het is die koorddanser. Tussen hoge gebouwen en ik meen ook tussen de twee WTC-torens in New York.
6 mei zullen ze zich over je verzoek buigen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een ban aangevraagd voor Sooty, Wickedangel en qonmann
We have a winnerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaa, het is die koorddanser. Tussen hoge gebouwen en ik meen ook tussen de twee WTC-torens in New York.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een ban aangevraagd voor sooty, Wickedangel en qonmann
Ban aanvragen = er eentje krijgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een ban aangevraagd voor sooty, Wickedangel en qonmann
Hintje ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:13 schreef sooty het volgende:
Game on:
[ afbeelding ]
Zoenoffer richting Scrut.
Natuurlijk. Moet ie maar niet voor een ander een banaanvraag doen.quote:
Je kunt wel wat oefenen bij de buren, daar raadt men helemaal niets meer, ondanks jouw gebedel om hintjesquote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef Gellius het volgende:
Welk requiem horen jullie het liefste, straks? Dan zoek ik die vast even op.
quote:
Cremeren of begraven ?quote:
In de fim Fargo wordt iemand letterlijk door de gehaktmolen gehaald.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef wyccie het volgende:
Door de gehaktmolen misschien?
Ik geloof dat ik voor een crematie heb gekozen.
Het was meer zo'n houtshredder. In de sneeuw.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
Fargo heb ik ook gezien, maar kan me geen gehaktmolen herinneren.
Ik word dement![]()
En, hoe voelt het?quote:
Nou, dan is zo'n ban toch helemaal niet zo erg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben naar Salif Keita in De Melkweg geweest.
Het is meer dat ik dacht dat ik de users hier kon vertrouwenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, dan is zo'n ban toch helemaal niet zo erg.
Je staat helemaal niet in het banmeldtopic.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is meer dat ik dacht dat ik de users hier kon vertrouwen
Wel hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je staat helemaal niet in het banmeldtopic.
quote:
Is dat een Belg? Zo ja, dan ALLE BELGEN TERUG NAAR MAROKKOquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik wilde Lambiekje zeggen, maar dat is eigenlijk ook wel humor.
Niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is inderdaad genoeg reden voor een ban van 48 uur.
Een kale kat met een stoma, bedoel je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:06 schreef wyccie het volgende:
Als ze geen haren verliezen en niet poepen en pissen.
Uhh zoiets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Een kale kat met een stoma, bedoel je?
Daarom dus liever niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
We zouden wel heel veel pageviews krijgen, vermoed ik.
Mag ik meelezen ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom dus liever niet.
Ik heb nog steeds het gevoel dat dit gewoon ons topic is, waar niemand verder komt.
Raar idee dat op dit moment anderen (kunnen) meelezen.
Ik denk ook niet dat er maar iemand van buiten dit topic hier meeleest. Je kunt dus ook gerust over je tatoeages vertellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom dus liever niet.
Ik heb nog steeds het gevoel dat dit gewoon ons topic is, waar niemand verder komt.
Ik kan dankzij een bugje zelfs de PM van iedereen lezenquote:Raar idee dat op dit moment anderen (kunnen) meelezen.
Vertelquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan dankzij een bugje zelfs de PM van iedereen lezen
Er zal heus wel iemand eens een keer nieuwsgierig/verveeld zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk ook niet dat er maar iemand van buiten dit topic hier meeleest. Je kunt dus ook gerust over je tatoeages vertellen.
Dat geloof ik niet.quote:Ik kan dankzij een bugje zelfs de PM van iedereen lezen
Vertel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn laatste was een schunnig voorstel.
O dan ga ik even kijken. brb.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel. Je gaf me het antwoord van een plaatje bij de buren.
De nieuwste die ik zie staan is wel alweer van een tijdje terug, het kan zijn dat ze het bugje vanaf dat moment gefixed hebben. De PM gaat over Lush, geen idee wat dat isquote:
Verroest ja, nu je het zegt. Ik zat per ongeluk in die van MaJo te kijken.quote:
Ik ga met je mee. Trustenquote:Nu ga ik echt slapen.
Trusten.
Net wakker??quote:
Ow dat was inderdaad vroeg.. voor jou dan. Ik was er al om 6:30 uur uit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, was er voor mijn doen vroeg uit. Om 9.30 al.
Dat kunnen we van Peacemans benen niet zeggen, 2x.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
Yeps 2x al beginnen zn ogen wel ietsjes te verkleuren.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kunnen we van Peacemans benen niet zeggen, 2x.
Het was maar een garpjequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:19 schreef wyccie het volgende:
Het maakt toch helemaal niks uit dat iemand witte benen heeft? Dat krampachtige bruin moeten worden vind ik zo'n bullshit.
Weet ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was maar een garpje![]()
ik ben witter dan wit
Mijn gezicht is al weer verrassend verkleurd. Normaal gesproken kom ik door mijn werk weinig buiten, dit jaar is dat anders. Het is al wel weer heel lang geleden dat ik een permanente witte zwembroek aan had.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik wilde het gewoon even zeggen.
Mijn benen zien ook zelden de zon. Mijn armen daarentegen zijn al erg bruin.
Ik hou niet van mannen met snorren of baarden, die hebben vaak iets te verbergen... en daarbij krijg ik er ook rode vlekken van in mn gezicht.. allergisch denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, da's meer iets voor mannen met snorren.
Sorryquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hou niet van mannen met snorren of baarden, die hebben vaak iets te verbergen... en daarbij krijg ik er ook rode vlekken van in mn gezicht.. allergisch denk ik
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo lijkt het hier op semibikkeltijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:Maar ik vroeg het niet aan jou, hčSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Give me aquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe gaat het met de kleine? Verloopt de zwangerschap naar wens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.break
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Give me aJe wil er liever niet over praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.break
Even opzoeken wanneer ik dat heb gezegd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Hoezo lijkt het hier op semibikkeltijd
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet het zijn:quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef wyccie het volgende:
Dat was vast omdat hier heel laat nog werd gepost?
Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
Wij zijn hier toch ook al bijna aan het semibikkelen.
Dus dat heeft jou zo'n twee weken lang bezig gehouden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet het zijn:
[..]
Opgelost, slotje
Ik had echt helemaal niks anders te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus dat heeft jou zo'n twee weken lang bezig gehouden?
O, je zwangerschapsverlof is natuurlijk al begonnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had echt helemaal niks anders te doen.
Over obsessie gesproken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
O, je zwangerschapsverlof is natuurlijk al begonnen.
Bij mij ook. Maar we zijn hier op Fok! dus er moet gezeurd worden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij mij verkleint ie vanzelf. Bij jou niet?
Maar je weet dus niet wie het is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij ook. Maar we zijn hier op Fok! dus er moet gezeurd worden.
Beide.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een zangeres of een dochter van ...?
quote:begon met haar vader, een zus en haar broer te zingen in lokale kerken. Ze waren wekelijks te horen in een radioprogramma als
In 1956 scoorden ze een hit met Uncloudy Day. Toen
in 1957 klaar was op de highschool, ging de familie op tournee.
Die is wel wat jonger dan de vrouw op de foto.quote:
Wel een generatiegenote. Deze vrouw is drie jaar ouder.quote:
Nee. Zowel Aretha als Nina lijkt geen steek op mevrouw op het plaatje.quote:
Ah ok ..nou ja time to goquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Zowel Aretha als Nina lijkt geen steek op mevrouw op het plaatje.
Uitloggen, leerboek pakken. Of slapen en morgenochtend verder.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef wyccie het volgende:
Daarom juist?
Ik zou moeten studeren, maar dat ben ik zo ontzettend hard aan het ontkennen.
toen moest je nog studeren bij kaarslichtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik herken het trouwens welVan lang geleden, weliswaar
Toen hád je zelfs helemaal geen kaarslicht!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
toen moest je nog studeren bij kaarslicht
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Is de mevrouw Mavis Staples? spreek dat maar eens snel uit
Het is nog niet eens semi-semi-semi-bikkeltijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ja, half een is wel zo'n beetje bedtijd voor mij hč
Het probleem is dat ik al te ver achterloop om nog iets te doen nu. Zondag ga ik in de bieb zitten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Uitloggen, leerboek pakken. Of slapen en morgenochtend verder.
Ik herken het trouwens welVan lang geleden, weliswaar
Ik ook nietquote:
Het was vooral een hele goede kerel met passie voor z'n vak. Ik werkte graag met hem samen -operationeel gezien was ik zijn baas- met hem heb ik de laatste jaren mijn beste en mooiste dingen gemaakt en dat is geen toeval.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:![]()
Dat moet echt heel raar zijn voor jou omdat hij jonger is.
Sterkte.
Ik denk ook niet gauw dood te gaan. Gelukkig maar want ik ben nog lang niet tevreden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:54 schreef wyccie het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat ik niet veel ouder dan dertig zou worden, maar ik denk niet dat ik binnen enkele jaren dood zal gaan.
Mijn vader is 80 en reist vooral. Fysiek is hij nog goed in orde. Hij is wel bang om dement te worden, z'n moeder is heel oud geworden maar dement als een kraai en zijn zuster (84) is dement en zit in een verpleeghuis.quote:Het lijkt me zo raar om 80 te zijn. Vind ik te oud. Wat moet je dan doen?
Ik ben 41. Ik ga ervan uit dat ik over 30 jaar nog steeds werkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:01 schreef wyccie het volgende:
Jij bent toch ergens in de veertig? Vraag jij je nooit af hoe je leven eruit zal zien over dertig/veertig jaar?
Ik wil (later) ook veel reizen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn vader is 80 en reist vooral. Fysiek is hij nog goed in orde. Hij is wel bang om dement te worden.
Ik moet van mijzelf naar Maliquote:
Hij is aan het sudoku-en geslagenquote:Als je vader altijd veel zijn hersenen heeft getraind, kan dat helpen het dementieproces te vertragen.
Hobby's zoals stijldansen en puzzelen.
En dan in die lemen hutjes slapen.quote:
quote:Hij is aan het sudoku-en geslagenBeetje onnodig volgens mij. Hij is intelligent, cum laude afgestudeerd, speelt gitaar, leest veel, op latere leeftijd zich de computer eigen gemaakt etc.
Ach, als je slaapt heb je toch je ogen dichtquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is er zo één waarvan je denkt: hoe zal tong80 deze naam gaan spellen?
Wacht maar tot ik je naam ga postenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef wyccie het volgende:
Tong heeft vandaag in dit topic nog geen enkele spelfout gemaakt.
Ik kijk nu naar Caroline Tensen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef Gellius het volgende:
Heeft hij al een volkomen onschuldige vrouw als hoer bestempeld?
Nope.quote:
Het is zo'n leuke serie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is geen fictief personage.
Agatha Christie had een hekel aan Poirotquote:
Beetje kamperen, vissen... zo'n beetje wat de gemiddelde Nederlander 's zomers drie wekenlang doet dus. Hij speelde ook in een bandje.quote:Wat deed meneer eigenlijk in Frankrijk?
Het is soms ook een erg vervelend mannetje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Agatha Christie had een hekel aan Poirot
Meneer op de foto was dat ook wel, denk ik. Er bestaan ook de nodige twijfels over het doen en laten van meneer in de tweede wereldoorlog. De Duitsers waren niet erg gesteld op meneers afkomst maar wel op zijn muziek.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is soms ook een erg vervelend mannetje.
Dat kan ik me niet voorstellen, Scrutinizer.quote:
Hij is zelfs gevraagd om voor het Opperbevel in Berlijn te komen spelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, Scrutinizer.
Stehgeigers waren in Duitsland ook zeer populair.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:30 schreef pyl het volgende:
Hmmmm ...
Emotierijk, levendig gepriegel - vs - ijskoude, doodse rechtlijnigheid.
Ambtenaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nog een klein uurtje werken en dan weekend![]()
![]()
SCH is naar Lebbis geweest gisteren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nog een klein uurtje werken en dan weekend![]()
Morgenavond gaan we naar Lebbis... en vanavond komen de collega's van Peaceman op "kraamvisite", zondag moederdag, dus druk weekend voor de boeg.
Kost me wel 3 uren hoor....quote:
Je kent de neusgaten van Lebbis.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kost me wel 3 uren hoor....
Okay Tong, ik had idd ook al goede berichten erover gehoord. Heb er zin in. Ben alleen alweer verkouden en nies me een ongeluk, hopelijk morgenavond minder.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je 3 uur doet over 1 uur werk?
Dat is zeker jammer, dus als je 'm in Noord hebt geparkeerd, loop je helemaal naar huis?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Helaas is m'n garage uit De Pijp verhuisd naar Noord
Wickedangel heeft haar grapjurk aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer, dus als je 'm in Noord hebt geparkeerd, loop je helemaal naar huis?
Die wilde eerst niet en vond hem toch leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits dat geen collega van peaceman is denk ik dat je dat beter aan SCH kan vragen.
Ik draag geen jurken. Een principekwestiequote:
Maar Diaan gaat pas morgenavond.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die wilde eerst niet en vond hem toch leuk
Wat een raar principequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik draag geen jurken. Een principekwestie![]()
Handjes wassenquote:Overigens heb ik de man op het plaatje geGoogled
Is dat nou zo raar? Ik doe het alleen als ik zeker weet dat ik het niet ga raden. En dan houd ik het voor mezelf.quote:
350.000?!?! Dat duurt toch zeker nog een dag of drie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong, je hebt binnenkort weer een postmijlpaal.
Als je je plakkerige handjes maar wast na afloop.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat nou zo raar? Ik doe het alleen als ik zeker weet dat ik het niet ga raden. En dan houd ik het voor mezelf.
Dat is al gauw een jaar of 54 eerder dan wanneer ik dat aantal haal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
350.000?!?! Dat duurt toch zeker nog een dag of drie.
Ik zou niet weten waar ik allemaal zou moeten posten om dat aantal te halen. MyAT wordt zo ook reuze ononverzichtelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is al gauw een jaar of 54 eerder dan wanneer ik dat aantal haal.
Word Wilders-aanhanger en post in alle NWS en POL topics dat het allemaal de schuld is van die kutmarokkanen, dan kom je een heel eindquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik allemaal zou moeten posten om dat aantal te halen. MyAT wordt zo ook reuze ononverzichtelijk
MEN lijkt me handiger qua post opkrikken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Word Wilders-aanhanger en post in alle NWS en POL topics dat het allemaal de schuld is van die kutmarokkanen, dan kom je een heel eind
Moet ik nu in je posthistorie gaan neuzen? Want daar is het nou echt te laat voorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Of een beetje klieren bij de buren, dat heeft me vanmiddag nog een paar extra posts opgeleverd.
Gellius verveelde zich en wilde hier gaan klieren. Toen heb ik hun topic maar een beetje zitten verkloten door me door Seth Gaaikema te laten inspirerenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moet ik nu in je posthistorie gaan neuzen? Want daar is het nou echt te laat voor
What else is newquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellius verveelde zich en wilde hier gaan klieren.
Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijkenquote:Toen heb ik hun topic maar een beetje zitten verkloten door me door Seth Gaaikema te laten inspireren
Hij heeft waarschijnlijk een gelukkige jeugd gehadquote:
Het was zo slecht dat het topic meteen dood was.quote:[..]
Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was zo slecht dat het topic meteen dood was.
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong, je hebt binnenkort weer een postmijlpaal.
Juistquote:
het laatstequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef tong80 het volgende:
Dit kan iemand uit de jaren 60 zijn.
Maar ook een recente muzikant
ik ken(de) hem ook niet, tot voor kort danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef tong80 het volgende:
Dan ken ik hem niet.
Misschien ken ik de muziek wel.
Vreemd dat iemand die zoveel post in diverse F1 topics, Sebastian Buemi niet herkent.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die motorcoureur van Sooty ken ik niet.
Misschien had ik hem met een helm op wel herkend.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef sooty het volgende:![]()
[..]
Vreemd dat iemand die zoveel post in diverse F1 topics, Sebastian Buemi niet herkent.
Ik heb nog nooit van hem gehoord als sportliefhebberquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef sooty het volgende:![]()
[..]
Vreemd dat iemand die zoveel post in diverse F1 topics, Sebastian Buemi niet herkent.
Geurbombardement.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
M'n telefoon hing aan de lader. Ik moest na al die uren in de Lush-lucht aan de zuurstof.
Ow ik ben wel vaker op dit tijdstip wakker maar dan niet meer achter de laptop... ik heb net wat lekkere bitterballetjes uit de oven!! en ga zo brood maken voor morgen en dan slapen. Morgen weer werken.quote:
Mjammie!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb net wat lekkere bitterballetjes uit de oven!!
quote:Morgen weer werken.
quote:
1 dagje nog en dan 2 dagen vrij.... ik vind het werken niet eens zo erg..quote:
Het is ook niet de bedoeling dat werken erg is.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
1 dagje nog en dan 2 dagen vrij.... ik vind het werken niet eens zo erg..
Geef mij zo'n baanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
1 dagje nog en dan 2 dagen vrij.... ik vind het werken niet eens zo erg..
Net zo lekker maar veel goedkoper.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn die lekkerder dan van elders?
Lebbis ook niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Lebbis was goed zaterdag en ik heb niet hoeven niezen!!!
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, de man die voor me zat wel trouwens.
Dat is een tdp. Een term waar jij, zoals wij weten, héél vreemde associaties mee hebt.quote:
Nou blijf ik zeker die viezerik uit RjPvD.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een tdp. Een term waar jij, zoals wij weten, héél vreemde associaties mee hebt.
Ik zag laatst een auto met het kenteken RJ-PV-58 en eentje met FF-DP-69. Ben benieuwd wat voor associaties wyccie daarmee, en dan met name die laatste, zou hebben.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een tdp. Waar jij, zoals wij weten, héél vreemde associaties mee hebt.
Trusten Diaanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, Peaceman gaat mn brood maken en ik ga maar eens slapen, zodat ik morgen ook nog een beetje aanspreekbaar ben op mn werk. Slaap lekker voor straks!
Trustenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, Peaceman gaat mn brood maken en ik ga maar eens slapen, zodat ik morgen ook nog een beetje aanspreekbaar ben op mn werk. Slaap lekker voor straks!
quote:
Zoals Barrie Stevens altijd zei: Gewoon dķķrgaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Het laatste topic van deze reeks is bijna vol.
FireFoxquote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
en eentje met FF-DP-69. Ben benieuwd wat voor associaties wyccie daarmee, en dan met name die laatste, zou hebben.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest meteen aan fistfucking denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |