Het is soms ook een erg vervelend mannetje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Agatha Christie had een hekel aan Poirot
Meneer op de foto was dat ook wel, denk ik. Er bestaan ook de nodige twijfels over het doen en laten van meneer in de tweede wereldoorlog. De Duitsers waren niet erg gesteld op meneers afkomst maar wel op zijn muziek.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is soms ook een erg vervelend mannetje.
Dat kan ik me niet voorstellen, Scrutinizer.quote:
Hij is zelfs gevraagd om voor het Opperbevel in Berlijn te komen spelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, Scrutinizer.
Stehgeigers waren in Duitsland ook zeer populair.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:30 schreef pyl het volgende:
Hmmmm ...
Emotierijk, levendig gepriegel - vs - ijskoude, doodse rechtlijnigheid.
Ambtenaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nog een klein uurtje werken en dan weekend![]()
![]()
SCH is naar Lebbis geweest gisteren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nog een klein uurtje werken en dan weekend![]()
Morgenavond gaan we naar Lebbis... en vanavond komen de collega's van Peaceman op "kraamvisite", zondag moederdag, dus druk weekend voor de boeg.
Kost me wel 3 uren hoor....quote:
Je kent de neusgaten van Lebbis.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kost me wel 3 uren hoor....
Okay Tong, ik had idd ook al goede berichten erover gehoord. Heb er zin in. Ben alleen alweer verkouden en nies me een ongeluk, hopelijk morgenavond minder.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je 3 uur doet over 1 uur werk?
Dat is zeker jammer, dus als je 'm in Noord hebt geparkeerd, loop je helemaal naar huis?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Helaas is m'n garage uit De Pijp verhuisd naar Noord
Wickedangel heeft haar grapjurk aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer, dus als je 'm in Noord hebt geparkeerd, loop je helemaal naar huis?
Die wilde eerst niet en vond hem toch leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits dat geen collega van peaceman is denk ik dat je dat beter aan SCH kan vragen.
Ik draag geen jurken. Een principekwestiequote:
Maar Diaan gaat pas morgenavond.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die wilde eerst niet en vond hem toch leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |