Uitloggen, leerboek pakken. Of slapen en morgenochtend verder.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef wyccie het volgende:
Daarom juist?
Ik zou moeten studeren, maar dat ben ik zo ontzettend hard aan het ontkennen.
toen moest je nog studeren bij kaarslichtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik herken het trouwens welVan lang geleden, weliswaar
Toen hád je zelfs helemaal geen kaarslicht!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
toen moest je nog studeren bij kaarslicht
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Is de mevrouw Mavis Staples? spreek dat maar eens snel uit
Het is nog niet eens semi-semi-semi-bikkeltijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ja, half een is wel zo'n beetje bedtijd voor mij hè
Het probleem is dat ik al te ver achterloop om nog iets te doen nu. Zondag ga ik in de bieb zitten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Uitloggen, leerboek pakken. Of slapen en morgenochtend verder.
Ik herken het trouwens welVan lang geleden, weliswaar
Ik ook nietquote:
Het was vooral een hele goede kerel met passie voor z'n vak. Ik werkte graag met hem samen -operationeel gezien was ik zijn baas- met hem heb ik de laatste jaren mijn beste en mooiste dingen gemaakt en dat is geen toeval.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:![]()
Dat moet echt heel raar zijn voor jou omdat hij jonger is.
Sterkte.
Ik denk ook niet gauw dood te gaan. Gelukkig maar want ik ben nog lang niet tevreden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:54 schreef wyccie het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat ik niet veel ouder dan dertig zou worden, maar ik denk niet dat ik binnen enkele jaren dood zal gaan.
Mijn vader is 80 en reist vooral. Fysiek is hij nog goed in orde. Hij is wel bang om dement te worden, z'n moeder is heel oud geworden maar dement als een kraai en zijn zuster (84) is dement en zit in een verpleeghuis.quote:Het lijkt me zo raar om 80 te zijn. Vind ik te oud. Wat moet je dan doen?
Ik ben 41. Ik ga ervan uit dat ik over 30 jaar nog steeds werkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:01 schreef wyccie het volgende:
Jij bent toch ergens in de veertig? Vraag jij je nooit af hoe je leven eruit zal zien over dertig/veertig jaar?
Ik wil (later) ook veel reizen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn vader is 80 en reist vooral. Fysiek is hij nog goed in orde. Hij is wel bang om dement te worden.
Ik moet van mijzelf naar Maliquote:
Hij is aan het sudoku-en geslagenquote:Als je vader altijd veel zijn hersenen heeft getraind, kan dat helpen het dementieproces te vertragen.
Hobby's zoals stijldansen en puzzelen.
En dan in die lemen hutjes slapen.quote:
quote:Hij is aan het sudoku-en geslagenBeetje onnodig volgens mij. Hij is intelligent, cum laude afgestudeerd, speelt gitaar, leest veel, op latere leeftijd zich de computer eigen gemaakt etc.
Ach, als je slaapt heb je toch je ogen dichtquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is er zo één waarvan je denkt: hoe zal tong80 deze naam gaan spellen?
Wacht maar tot ik je naam ga postenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef wyccie het volgende:
Tong heeft vandaag in dit topic nog geen enkele spelfout gemaakt.
Ik kijk nu naar Caroline Tensen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef Gellius het volgende:
Heeft hij al een volkomen onschuldige vrouw als hoer bestempeld?
Nope.quote:
Het is zo'n leuke serie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is geen fictief personage.
Agatha Christie had een hekel aan Poirotquote:
Beetje kamperen, vissen... zo'n beetje wat de gemiddelde Nederlander 's zomers drie wekenlang doet dus. Hij speelde ook in een bandje.quote:Wat deed meneer eigenlijk in Frankrijk?
Het is soms ook een erg vervelend mannetje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Agatha Christie had een hekel aan Poirot
Meneer op de foto was dat ook wel, denk ik. Er bestaan ook de nodige twijfels over het doen en laten van meneer in de tweede wereldoorlog. De Duitsers waren niet erg gesteld op meneers afkomst maar wel op zijn muziek.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is soms ook een erg vervelend mannetje.
Dat kan ik me niet voorstellen, Scrutinizer.quote:
Hij is zelfs gevraagd om voor het Opperbevel in Berlijn te komen spelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, Scrutinizer.
Stehgeigers waren in Duitsland ook zeer populair.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:30 schreef pyl het volgende:
Hmmmm ...
Emotierijk, levendig gepriegel - vs - ijskoude, doodse rechtlijnigheid.
Ambtenaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nog een klein uurtje werken en dan weekend![]()
![]()
SCH is naar Lebbis geweest gisteren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nog een klein uurtje werken en dan weekend![]()
Morgenavond gaan we naar Lebbis... en vanavond komen de collega's van Peaceman op "kraamvisite", zondag moederdag, dus druk weekend voor de boeg.
Kost me wel 3 uren hoor....quote:
Je kent de neusgaten van Lebbis.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kost me wel 3 uren hoor....
Okay Tong, ik had idd ook al goede berichten erover gehoord. Heb er zin in. Ben alleen alweer verkouden en nies me een ongeluk, hopelijk morgenavond minder.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je 3 uur doet over 1 uur werk?
Dat is zeker jammer, dus als je 'm in Noord hebt geparkeerd, loop je helemaal naar huis?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Helaas is m'n garage uit De Pijp verhuisd naar Noord
Wickedangel heeft haar grapjurk aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer, dus als je 'm in Noord hebt geparkeerd, loop je helemaal naar huis?
Die wilde eerst niet en vond hem toch leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits dat geen collega van peaceman is denk ik dat je dat beter aan SCH kan vragen.
Ik draag geen jurken. Een principekwestiequote:
Maar Diaan gaat pas morgenavond.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die wilde eerst niet en vond hem toch leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |