Oh jaquote:
Je bent hier bij de dummies, dummy.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik stuur 'm door naar RJP voor slimme mensen.
Zo moeilijk was 'ie nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent hier bij de dummies, dummy.
Weet ik, ik kom alleen niet op de naam. Het is zo'n oh ja-vraag (of -antwoord).quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:42 schreef Sloggi het volgende:
Zo moeilijk was 'ie nou ook weer niet hoor.
Ja hoor, beetje druk, da's alles.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef wyccie het volgende:
Hee Peace, alles ok?
quote:Groeit ie?
Ja, wat zou ik anders moeten bedoelen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:48 schreef peaceman het volgende:
Als je Lennon bedoelt... ja die groeit gestaag.
Van mij natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ah, geweldig. Dat soort kindjes zijn de beste.![]()
Van wie heeft hij dat?
Het was Storm Thorgerson, lid van Hipgnosis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet ik, ik kom alleen niet op de naam. Het is zo'n oh ja-vraag (of -antwoord).
quote:
We kennen jouw babyfoto, je was alles behalve een huilbaby volgens mijquote:Hij heeft het van mij hoor, Peace was als baby een huilbaby en ik heel lief.... duidelijk dus.
Terecht.quote:Vanavond is de uitzending van DWDD helemaal gewijd aan Martin Bril.![]()
Veel plezierquote:Scrut... morgenavond gaan we naar de RR!!!
Sorry, sorry x 1000000quote:
Tot 2,5 jaar was ik de liefste baby die je je kon wensen, daarna ging het bergafwaarts met mij... aldus mijn moeder uiteindelijk wel weer goedgekomen hoor.quote:We kennen jouw babyfoto, je was alles behalve een huilbaby volgens mij![]()
[..]
Vind ik ook... ik ga het opnemen, want we gaan vanavond met zn drietjes de stad in.. shoppen!quote:Terecht.
[..]
Thnx!quote:Veel plezier
Sinds een jaar of 5 pas....quote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tot 2,5 jaar was ik de liefste baby die je je kon wensen, daarna ging het bergafwaarts met mij... aldus mijn moeder uiteindelijk wel weer goedgekomen hoor.
Hmmm, ik heb even in MED gekeken maar hij is niet geband.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk het ook niet. Maar tong laat niet van zich horen. Hij heeft niet eens laten weten dat Cat Stevens/Yusuf goed was
Lamon was ook even geband wegens posten van een pm. Tja, hoe suf kun je zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, ik heb even in MED gekeken maar hij is niet geband.
Wie is Lamon? Of is dat 'die ene' uit jullie semibikkeltijd-topic?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lamon was ook even geband wegens posten van een pm. Tja, hoe suf kun je zijn
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie is Lamon? Of is dat 'die ene' uit jullie semibikkeltijd-topic?
Echt wel. Uniek. Verder bespreek ik geen medesemibikkelaarsquote:
Gelukkig zijn de users hier een stuk saaierquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt wel. Uniek. Verder bespreek ik geen medesemibikkelaars![]()
Nee hoor. Past niet op het bordquote:Mooi Scrabblewoord: medesemibikkelaar.
Ik wist dat je dat ging zeggen!!!!!quote:
Wel voorspelbaarderquote:Gelukkig zijn de users hier een stuk saaier
Meen je dat nouquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
Wij zijn hier toch ook al bijna aan het semibikkelen.
Semibikkeltijd voor Dummies.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
Wij zijn hier toch ook al bijna aan het semibikkelen.
Ik ook...quote:
Nee, ben op mn werk en heb zooo geen zin meer.quote:
Beter van wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
. Hopelijk is het vanavond minder of nog liever over.
Work is a four-letter wordquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef pos het volgende:
[..]
Nee, ben op mn werk en heb zooo geen zin meer.
Hoi Posquote:Hoi Scrut
Doe niet zo raarquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien ontvlucht ik de stad wel
Koninginnenacht altijd de Jordaan in en koninginnedag in ieder geval naar het vondelparkquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Degene met wie ik op stap zou doet raar, vandaar![]()
Wat ga jij doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |