quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaa, het is die koorddanser. Tussen hoge gebouwen en ik meen ook tussen de twee WTC-torens in New York.
6 mei zullen ze zich over je verzoek buigen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een ban aangevraagd voor Sooty, Wickedangel en qonmann
We have a winnerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaa, het is die koorddanser. Tussen hoge gebouwen en ik meen ook tussen de twee WTC-torens in New York.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een ban aangevraagd voor sooty, Wickedangel en qonmann
Ban aanvragen = er eentje krijgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een ban aangevraagd voor sooty, Wickedangel en qonmann
Hintje ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:13 schreef sooty het volgende:
Game on:
[ afbeelding ]
Zoenoffer richting Scrut.
Natuurlijk. Moet ie maar niet voor een ander een banaanvraag doen.quote:
Je kunt wel wat oefenen bij de buren, daar raadt men helemaal niets meer, ondanks jouw gebedel om hintjesquote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef Gellius het volgende:
Welk requiem horen jullie het liefste, straks? Dan zoek ik die vast even op.
quote:
Cremeren of begraven ?quote:
In de fim Fargo wordt iemand letterlijk door de gehaktmolen gehaald.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef wyccie het volgende:
Door de gehaktmolen misschien?
Ik geloof dat ik voor een crematie heb gekozen.
Het was meer zo'n houtshredder. In de sneeuw.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
Fargo heb ik ook gezien, maar kan me geen gehaktmolen herinneren.
Ik word dement![]()
En, hoe voelt het?quote:
Nou, dan is zo'n ban toch helemaal niet zo erg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben naar Salif Keita in De Melkweg geweest.
Het is meer dat ik dacht dat ik de users hier kon vertrouwenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, dan is zo'n ban toch helemaal niet zo erg.
Je staat helemaal niet in het banmeldtopic.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is meer dat ik dacht dat ik de users hier kon vertrouwen
Wel hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je staat helemaal niet in het banmeldtopic.
quote:
Is dat een Belg? Zo ja, dan ALLE BELGEN TERUG NAAR MAROKKOquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik wilde Lambiekje zeggen, maar dat is eigenlijk ook wel humor.
Niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is inderdaad genoeg reden voor een ban van 48 uur.
Een kale kat met een stoma, bedoel je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:06 schreef wyccie het volgende:
Als ze geen haren verliezen en niet poepen en pissen.
Uhh zoiets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Een kale kat met een stoma, bedoel je?
Daarom dus liever niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
We zouden wel heel veel pageviews krijgen, vermoed ik.
Mag ik meelezen ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom dus liever niet.
Ik heb nog steeds het gevoel dat dit gewoon ons topic is, waar niemand verder komt.
Raar idee dat op dit moment anderen (kunnen) meelezen.
Ik denk ook niet dat er maar iemand van buiten dit topic hier meeleest. Je kunt dus ook gerust over je tatoeages vertellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom dus liever niet.
Ik heb nog steeds het gevoel dat dit gewoon ons topic is, waar niemand verder komt.
Ik kan dankzij een bugje zelfs de PM van iedereen lezenquote:Raar idee dat op dit moment anderen (kunnen) meelezen.
Vertelquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan dankzij een bugje zelfs de PM van iedereen lezen
Er zal heus wel iemand eens een keer nieuwsgierig/verveeld zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk ook niet dat er maar iemand van buiten dit topic hier meeleest. Je kunt dus ook gerust over je tatoeages vertellen.
Dat geloof ik niet.quote:Ik kan dankzij een bugje zelfs de PM van iedereen lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |