quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaa, het is die koorddanser. Tussen hoge gebouwen en ik meen ook tussen de twee WTC-torens in New York.
6 mei zullen ze zich over je verzoek buigen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een ban aangevraagd voor Sooty, Wickedangel en qonmann
We have a winnerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaa, het is die koorddanser. Tussen hoge gebouwen en ik meen ook tussen de twee WTC-torens in New York.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een ban aangevraagd voor sooty, Wickedangel en qonmann
Ban aanvragen = er eentje krijgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een ban aangevraagd voor sooty, Wickedangel en qonmann
Hintje ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:13 schreef sooty het volgende:
Game on:
[ afbeelding ]
Zoenoffer richting Scrut.
Natuurlijk. Moet ie maar niet voor een ander een banaanvraag doen.quote:
Je kunt wel wat oefenen bij de buren, daar raadt men helemaal niets meer, ondanks jouw gebedel om hintjesquote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef Gellius het volgende:
Welk requiem horen jullie het liefste, straks? Dan zoek ik die vast even op.
quote:
Cremeren of begraven ?quote:
In de fim Fargo wordt iemand letterlijk door de gehaktmolen gehaald.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef wyccie het volgende:
Door de gehaktmolen misschien?
Ik geloof dat ik voor een crematie heb gekozen.
Het was meer zo'n houtshredder. In de sneeuw.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
Fargo heb ik ook gezien, maar kan me geen gehaktmolen herinneren.
Ik word dement![]()
En, hoe voelt het?quote:
Nou, dan is zo'n ban toch helemaal niet zo erg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben naar Salif Keita in De Melkweg geweest.
Het is meer dat ik dacht dat ik de users hier kon vertrouwenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, dan is zo'n ban toch helemaal niet zo erg.
Je staat helemaal niet in het banmeldtopic.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is meer dat ik dacht dat ik de users hier kon vertrouwen
Wel hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je staat helemaal niet in het banmeldtopic.
quote:
Is dat een Belg? Zo ja, dan ALLE BELGEN TERUG NAAR MAROKKOquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik wilde Lambiekje zeggen, maar dat is eigenlijk ook wel humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |