Niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is inderdaad genoeg reden voor een ban van 48 uur.
Een kale kat met een stoma, bedoel je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:06 schreef wyccie het volgende:
Als ze geen haren verliezen en niet poepen en pissen.
Uhh zoiets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Een kale kat met een stoma, bedoel je?
Daarom dus liever niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
We zouden wel heel veel pageviews krijgen, vermoed ik.
Mag ik meelezen ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom dus liever niet.
Ik heb nog steeds het gevoel dat dit gewoon ons topic is, waar niemand verder komt.
Raar idee dat op dit moment anderen (kunnen) meelezen.
Ik denk ook niet dat er maar iemand van buiten dit topic hier meeleest. Je kunt dus ook gerust over je tatoeages vertellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom dus liever niet.
Ik heb nog steeds het gevoel dat dit gewoon ons topic is, waar niemand verder komt.
Ik kan dankzij een bugje zelfs de PM van iedereen lezenquote:Raar idee dat op dit moment anderen (kunnen) meelezen.
Vertelquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan dankzij een bugje zelfs de PM van iedereen lezen
Er zal heus wel iemand eens een keer nieuwsgierig/verveeld zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk ook niet dat er maar iemand van buiten dit topic hier meeleest. Je kunt dus ook gerust over je tatoeages vertellen.
Dat geloof ik niet.quote:Ik kan dankzij een bugje zelfs de PM van iedereen lezen
Vertel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn laatste was een schunnig voorstel.
O dan ga ik even kijken. brb.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel. Je gaf me het antwoord van een plaatje bij de buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |