Wat een raar principequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik draag geen jurken. Een principekwestie![]()
Handjes wassenquote:Overigens heb ik de man op het plaatje geGoogled
Is dat nou zo raar? Ik doe het alleen als ik zeker weet dat ik het niet ga raden. En dan houd ik het voor mezelf.quote:
350.000?!?! Dat duurt toch zeker nog een dag of drie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong, je hebt binnenkort weer een postmijlpaal.
Als je je plakkerige handjes maar wast na afloop.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat nou zo raar? Ik doe het alleen als ik zeker weet dat ik het niet ga raden. En dan houd ik het voor mezelf.
Dat is al gauw een jaar of 54 eerder dan wanneer ik dat aantal haal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
350.000?!?! Dat duurt toch zeker nog een dag of drie.
Ik zou niet weten waar ik allemaal zou moeten posten om dat aantal te halen. MyAT wordt zo ook reuze ononverzichtelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is al gauw een jaar of 54 eerder dan wanneer ik dat aantal haal.
Word Wilders-aanhanger en post in alle NWS en POL topics dat het allemaal de schuld is van die kutmarokkanen, dan kom je een heel eindquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik allemaal zou moeten posten om dat aantal te halen. MyAT wordt zo ook reuze ononverzichtelijk
MEN lijkt me handiger qua post opkrikken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Word Wilders-aanhanger en post in alle NWS en POL topics dat het allemaal de schuld is van die kutmarokkanen, dan kom je een heel eind
Moet ik nu in je posthistorie gaan neuzen? Want daar is het nou echt te laat voorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Of een beetje klieren bij de buren, dat heeft me vanmiddag nog een paar extra posts opgeleverd.
Gellius verveelde zich en wilde hier gaan klieren. Toen heb ik hun topic maar een beetje zitten verkloten door me door Seth Gaaikema te laten inspirerenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moet ik nu in je posthistorie gaan neuzen? Want daar is het nou echt te laat voor
What else is newquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellius verveelde zich en wilde hier gaan klieren.
Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijkenquote:Toen heb ik hun topic maar een beetje zitten verkloten door me door Seth Gaaikema te laten inspireren
Hij heeft waarschijnlijk een gelukkige jeugd gehadquote:
Het was zo slecht dat het topic meteen dood was.quote:[..]
Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken. Ik ga niet kijken
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was zo slecht dat het topic meteen dood was.
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong, je hebt binnenkort weer een postmijlpaal.
Juistquote:
het laatstequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef tong80 het volgende:
Dit kan iemand uit de jaren 60 zijn.
Maar ook een recente muzikant
ik ken(de) hem ook niet, tot voor kort danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef tong80 het volgende:
Dan ken ik hem niet.
Misschien ken ik de muziek wel.
Vreemd dat iemand die zoveel post in diverse F1 topics, Sebastian Buemi niet herkent.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die motorcoureur van Sooty ken ik niet.
Misschien had ik hem met een helm op wel herkend.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef sooty het volgende:![]()
[..]
Vreemd dat iemand die zoveel post in diverse F1 topics, Sebastian Buemi niet herkent.
Ik heb nog nooit van hem gehoord als sportliefhebberquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef sooty het volgende:![]()
[..]
Vreemd dat iemand die zoveel post in diverse F1 topics, Sebastian Buemi niet herkent.
Geurbombardement.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
M'n telefoon hing aan de lader. Ik moest na al die uren in de Lush-lucht aan de zuurstof.
Ow ik ben wel vaker op dit tijdstip wakker maar dan niet meer achter de laptop... ik heb net wat lekkere bitterballetjes uit de oven!! en ga zo brood maken voor morgen en dan slapen. Morgen weer werken.quote:
Mjammie!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb net wat lekkere bitterballetjes uit de oven!!
quote:Morgen weer werken.
quote:
1 dagje nog en dan 2 dagen vrij.... ik vind het werken niet eens zo erg..quote:
Het is ook niet de bedoeling dat werken erg is.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
1 dagje nog en dan 2 dagen vrij.... ik vind het werken niet eens zo erg..
Geef mij zo'n baanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
1 dagje nog en dan 2 dagen vrij.... ik vind het werken niet eens zo erg..
Net zo lekker maar veel goedkoper.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn die lekkerder dan van elders?
Lebbis ook niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Lebbis was goed zaterdag en ik heb niet hoeven niezen!!!
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, de man die voor me zat wel trouwens.
Dat is een tdp. Een term waar jij, zoals wij weten, héél vreemde associaties mee hebt.quote:
Nou blijf ik zeker die viezerik uit RjPvD.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een tdp. Een term waar jij, zoals wij weten, héél vreemde associaties mee hebt.
Ik zag laatst een auto met het kenteken RJ-PV-58 en eentje met FF-DP-69. Ben benieuwd wat voor associaties wyccie daarmee, en dan met name die laatste, zou hebben.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een tdp. Waar jij, zoals wij weten, héél vreemde associaties mee hebt.
Trusten Diaanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, Peaceman gaat mn brood maken en ik ga maar eens slapen, zodat ik morgen ook nog een beetje aanspreekbaar ben op mn werk. Slaap lekker voor straks!
Trustenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, Peaceman gaat mn brood maken en ik ga maar eens slapen, zodat ik morgen ook nog een beetje aanspreekbaar ben op mn werk. Slaap lekker voor straks!
quote:
Zoals Barrie Stevens altijd zei: Gewoon dóórgaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Het laatste topic van deze reeks is bijna vol.
FireFoxquote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
en eentje met FF-DP-69. Ben benieuwd wat voor associaties wyccie daarmee, en dan met name die laatste, zou hebben.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest meteen aan fistfucking denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |