De nieuwste die ik zie staan is wel alweer van een tijdje terug, het kan zijn dat ze het bugje vanaf dat moment gefixed hebben. De PM gaat over Lush, geen idee wat dat isquote:
Verroest ja, nu je het zegt. Ik zat per ongeluk in die van MaJo te kijken.quote:
Ik ga met je mee. Trustenquote:Nu ga ik echt slapen.
Trusten.
Net wakker??quote:
Ow dat was inderdaad vroeg.. voor jou dan. Ik was er al om 6:30 uur uit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, was er voor mijn doen vroeg uit. Om 9.30 al.
Dat kunnen we van Peacemans benen niet zeggen, 2x.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
Yeps 2x al beginnen zn ogen wel ietsjes te verkleuren.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kunnen we van Peacemans benen niet zeggen, 2x.
Het was maar een garpjequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:19 schreef wyccie het volgende:
Het maakt toch helemaal niks uit dat iemand witte benen heeft? Dat krampachtige bruin moeten worden vind ik zo'n bullshit.
Weet ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was maar een garpje![]()
ik ben witter dan wit
Mijn gezicht is al weer verrassend verkleurd. Normaal gesproken kom ik door mijn werk weinig buiten, dit jaar is dat anders. Het is al wel weer heel lang geleden dat ik een permanente witte zwembroek aan had.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik wilde het gewoon even zeggen.
Mijn benen zien ook zelden de zon. Mijn armen daarentegen zijn al erg bruin.
Ik hou niet van mannen met snorren of baarden, die hebben vaak iets te verbergen... en daarbij krijg ik er ook rode vlekken van in mn gezicht.. allergisch denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, da's meer iets voor mannen met snorren.
Sorryquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hou niet van mannen met snorren of baarden, die hebben vaak iets te verbergen... en daarbij krijg ik er ook rode vlekken van in mn gezicht.. allergisch denk ik
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo lijkt het hier op semibikkeltijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:Maar ik vroeg het niet aan jou, hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Give me aquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe gaat het met de kleine? Verloopt de zwangerschap naar wens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.break
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Give me aJe wil er liever niet over praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.break
Even opzoeken wanneer ik dat heb gezegd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Hoezo lijkt het hier op semibikkeltijd
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet het zijn:quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef wyccie het volgende:
Dat was vast omdat hier heel laat nog werd gepost?
Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
Wij zijn hier toch ook al bijna aan het semibikkelen.
Dus dat heeft jou zo'n twee weken lang bezig gehouden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet het zijn:
[..]
Opgelost, slotje
Ik had echt helemaal niks anders te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus dat heeft jou zo'n twee weken lang bezig gehouden?
O, je zwangerschapsverlof is natuurlijk al begonnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had echt helemaal niks anders te doen.
Over obsessie gesproken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
O, je zwangerschapsverlof is natuurlijk al begonnen.
Bij mij ook. Maar we zijn hier op Fok! dus er moet gezeurd worden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij mij verkleint ie vanzelf. Bij jou niet?
Maar je weet dus niet wie het is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij ook. Maar we zijn hier op Fok! dus er moet gezeurd worden.
Beide.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een zangeres of een dochter van ...?
quote:begon met haar vader, een zus en haar broer te zingen in lokale kerken. Ze waren wekelijks te horen in een radioprogramma als
In 1956 scoorden ze een hit met Uncloudy Day. Toen
in 1957 klaar was op de highschool, ging de familie op tournee.
Die is wel wat jonger dan de vrouw op de foto.quote:
Wel een generatiegenote. Deze vrouw is drie jaar ouder.quote:
Nee. Zowel Aretha als Nina lijkt geen steek op mevrouw op het plaatje.quote:
Ah ok ..nou ja time to goquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Zowel Aretha als Nina lijkt geen steek op mevrouw op het plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |