Daar ben ik het wel een pietsie mee eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zonder meer waar. Ik hoef alleen geen optreden van haar te zien, want dan kan ik net zo goed de cd opzetten.
Misschien komt het omdat ik dus echt helemaal niet wist dat het niet háár nummer wasquote:
Grappig dat je Madonna noemt, want als je íemand live moet gaan zien is het Madonna wel. Die heeft echt een gigantische mooie show. De zang is idd minder, maar de show maakt zó veel goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je madonna wel eens live gehoord? Op cd klinkt het nog best een beetje, maar diegene die er 80.- voor betaald is gek
Hahaha inderdaad! Zo is ze echt wel tof!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef babette21 het volgende:
haha Wendy is weer even "zichzelf" en meteen weer te pruimen (die vrouw moet echt weer terug naar Ushi of Hart in Actie ofzo.. iig weg bij de grote shows)
Ken je Bob Dylan wel? Het is namelijk een vrij bekend Dylan nummer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Misschien komt het omdat ik dus echt helemaal niet wist dat het niet háár nummer was
Wist helemaal niet dat het al door mannen is gezongen. Dus ik vind het nu gek om te horen als een man het zingt en jij hebt het precies andersom.
Ja maar... je gaat toch naar een concert voor voornamelijk de zang en niet de act er omheen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grappig dat je Madonna noemt, want als je íemand live moet gaan zien is het Madonna wel. Die heeft echt een gigantische mooie show. De zang is idd minder, maar de show maakt zó veel goed.
En die is nog echt ook!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
Jose ziet er ook niet uit zeg.
Kennelijk niet goed genoeg. Ik wist het echt niet!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken je Bob Dylan wel? Het is namelijk een vrij bekend Dylan nummer.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef MissJ het volgende:
omfgIs dat echt dé Mary Borsato?
De kenker zeg, die bek is echt te glad getrokken en dat icm die ouwe rimpelige nek
Dat hangt er van af. Naar een singer.songwriter wel, naar een band hoort de hele muziek er ook bij en naar een popshow ga je voor het hele plaatje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Ja maar... je gaat toch naar een concert voor voornamelijk de zang en niet de act er omheen?
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kennelijk niet goed genoeg. Ik wist het echt niet!
Dacht dat het gewoon door Adele zelf geschreven was
nou daar is wat voor te zeggen... Mijn vader heeft zo'n 300 (nou ja, veel) BD-cd's, maar hij bleek dit nummer tot vorig jaar dus niet te kennen. Hij hoorde het bij één of ander optreden (door een onbekende folkerd) echt dacht: goh, mooi wel. Om er pas láter achter te komen dat het van zíjn held was!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken je Bob Dylan wel? Het is namelijk een vrij bekend Dylan nummer.
Ik zei net nog dat Irene José wel goed nadeedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
Jose ziet er ook niet uit zeg.
Klopt... maar de beste Dylan songs zijn sowieso niet door Dylan zelf gezongen (vind ik)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou daar is wat voor te zeggen... Mijn vader heeft zo'n 300 (nou ja, veel) BD-cd's, maar hij bleek dit nummer tot vorig jaar dus niet te kennen. Hij hoorde het bij één of ander optreden (door een onbekende folkerd) echt dacht: goh, mooi wel. Om er pas láter achter te komen dat het van zíjn held was!
Ik denk dat het vooral bekend is geworden door de vele covers (en ja dan hoor/lees je wrs wel dat het oorspronkelijk van Dylan is... maar dan moet je dus wél die covers kennen), het is geen knaller van Dylan zelf volgens mij.
Starliequote:
Ik ga voornamelijk voor de act er omheen. Ik ben bv 1 keer naar Van Morrison geweest. NOOIT WEER. Allemachtig. Die staat daar een partij voor zichzelf te zingen zeg. alsof het publiek er niet is. Dan kun je echt net zo goed een cdtje draaien thuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... je gaat toch naar een concert voor voornamelijk de zang en niet de act er omheen?
Dylan zou niet eens door de auditie gekomen zijn bij X-Factorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Klopt... maar de beste Dylan songs zijn sowieso niet door Dylan zelf gezongen (vind ik)
Nja ik wil dan wel iets hebben om echt leuk naar te luisteren. En niet dat tenenkrommende van een Britney of een Madonna...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Naar een singer.songwriter wel, naar een band hoort de hele muziek er ook bij en naar een popshow ga je voor het hele plaatje.
vanthemanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga voornamelijk voor de act er omheen. Ik ben bv 1 keer naar Van Morrison geweest. NOOIT WEER. Allemachtig. Die staat daar een partij voor zichzelf te zingen zeg. alsof het publiek er niet is. Dan kun je echt net zo goed een cdtje draaien thuis.
Ja, dat vertelde Carlo vanavond al bij dwddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Vicky het volgende:
hmm betekent dit dat dit de laatste tv kantine is??
zo ja...![]()
![]()
![]()
eerst optredenquote:
Dylan is een briljant songwriter, maar moet het zingen gewoon aan anderen over laten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Dylan zou niet eens door de auditie gekomen zijn bij X-Factor
Godzijdank, hopelijk volgende week iets leuks tussendoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Vicky het volgende:
zo ja...![]()
![]()
![]()
als vertegenwoordiger van mijn vader (die mij in mijn jeugd gehersenspoeld heeft met de beste manquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... maar de beste Dylan songs zijn sowieso niet door Dylan zelf gezongen (vind ik)
truequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dylan is een briljant songwriter, maar moet het zingen gewoon aan anderen over laten.
(maar heel veel Dylan fans zien het toch echt heel anders)
volgende week geloof ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Vicky het volgende:
zo ja...![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik ga toch vaak naar concerten waar de zang de muziek met moeite overstijgtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
Nja ik wil dan wel iets hebben om echt leuk naar te luisteren. En niet dat tenenkrommende van een Britney of een Madonna...
Tuurlijk hoort een band er bij. Maar goed.
Ik denk dat Lisa het live onwijs leuk zou doen!
ja maar de week daarop is geen x-factor meer.. dan krijgen we weer dancing en dat kijk ik nietquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Nog meer over-the-top-tv-kantine dusHeerlijk half uurtje.
Ik vind lang niet alles goed hoor, maar 2 of 3 leuke persiflages maken een aflevering voor mij al de moeite waard.quote:
Omdat Gordon naar Rusland moetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef conleche het volgende:
Waarom moeten er eigenlijk 3 uit vanavond???
misschien is 't wat uit model geraakt toen toen ze er in de tv-kantine mee over 'n tafeltje moest kruipenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef Karina het volgende:
Wat een slobberjurkje heeft Wendy eigenlijk aan, ziet er uit alsof ze het zelf inelkaar heeft geflanst.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef scanman01 het volgende:
OMG.. als je ook dat stukje hoort van het 1e nummer van Hester
Niet alleen in de compilatie als je het mij vraagt...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef Dakota het volgende:
pff wat is hester slecht zeg in die compilage
Dat was helaas niet alleen in de compilage zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef Dakota het volgende:
pff wat is hester slecht zeg in die compilage
Nathalie van Idols doet mee!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja maar de week daarop is geen x-factor meer.. dan krijgen we weer dancing en dat kijk ik niet
Was er een thema dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef Steve het volgende:
Wat een stom thema eigenlijk deze week. Of niet zo'n geweldige liedjes iig.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef sbientje het volgende:
oh god, komt die flutzanger van een guus ook nog eens.. die kan echt niet zingen
eerste Guus Meeuwis, daarna reclame... je hebt nog wel een klein kwartier denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Is het alweer begonnen?
ben even aan het gamen namelijk
Erg he?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef scanman01 het volgende:
OMG.. als je ook dat stukje hoort van het 1e nummer van Hester
vind jij van wel danquote:
Meen je dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef sbientje het volgende:
oh god, komt die flutzanger van een guus ook nog eens.. die kan echt niet zingen
Dan moet ik even aan iemand anders denkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef Grulez het volgende:
Guusje.
Geweldigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he?
En dan hebben ze het ook nog héél ongelukkig aan elkaar gemonteerd, die twee stukjes waardoor het nóg beroerder lijkt
Roosquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ik even aan iemand anders denken
Ik vind alleen dat hij daar niet zoveel te zoeken heeft!quote:
vind jij dit mooi dan?quote:
Omdat RTL ook Dancing with the stars er nog voor de zomer door wil rammen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef conleche het volgende:
Waarom moeten er eigenlijk 3 uit vanavond???
Is dat die vrouw met die enorme bos haar? Die heeft bij ons op het personeelsfeest opgetreden.quote:
na na na naaaa na ana anaaa delen we de passsssssieeeeeee weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uhuh.quote:
Goh jeugdsentiment!!quote:
Gaat zij dansenquote:
GREYS WAT ZEG JE ME DAAR NOUquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat hij daar niet zoveel te zoeken heeft!
*zoekt dekking*
Ter Horst?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
oh ja, hij maakt er wel een feestje van, dat zeg ik ook niet.. maar hij kan toch niet zingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Uhuh.
Lach me maar uit maar z'n optredens zijn een groot feest. Eergisteren kwam ie ook weer het podium opgeklommen tijdens een pleinfeest hier. 4 nummers gezongen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat hij daar niet zoveel te zoeken heeft!
*zoekt dekking*
Is ook niet nodig. Ook daarvan is Madonna het beste voorbeeld... of Britney.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh ja, hij maakt er wel een feestje van, dat zeg ik ook niet.. maar hij kan toch niet zingen
Ik verheug me nu al op haar dansoptredens!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Is dat die vrouw met die enorme bos haar? Die heeft bij ons op het personeelsfeest opgetreden.
Weet niet eens meer wat/hoe ze gezongen heeft, alle aandacht ging uit naar d'r rode pumps!!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Je had mee gemoeten naar het PSV-stadion...wat een feest was dat
Na vanavond is zelfs het geluid van een poepende hamster een verademing.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh ja, hij maakt er wel een feestje van, dat zeg ik ook niet.. maar hij kan toch niet zingen
ik HAAT van dik hout echt met een diepe diepe passiequote:
De camera ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Steve het volgende:
Wendy en Martijn staan eens opeen andere plek.
Ook zo genoten?quote:
wij waren allemaal me stomheid geslagen over hoe zij op die stilletto's stond te dansen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op haar dansoptredens!
Was gaaf he?quote:
ik zeg ook niet dat het nodig is, maar hij moet niet van die zangnummers doen dan.. het dondert en het bliksemt, dat is prima en vast een leuke show..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. Ook daarvan is Madonna het beste voorbeeld... of Britney.
ik vrees dat je de enige niet bent. Ik vind dat ze mooie nummers hebben, maar de zang is minder...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik HAAT van dik hout echt met een diepe diepe passie![]()
tja.. ik vind het echt lastig hoor..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Starlie het volgende:
Vrees eigenlijk dat Rachel niet naar de finale gaat... maar ik ga heeeeel hard voor haar duimen!
Angela wel!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Niemand van de jury noemt Roan
Nou ja, dat zat er in. Bij het songfestival eindigen mijn favorieten ook altijd onderaan
Hij moest zeggen wat hij dacht dat het publiek zou stemmen.quote:
Ik heb daar ook nooit iets aan gevonden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Charlene kon ook heeel goed zingen, maar was o zo nietszeggend
Daar noem je ook iets.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Nou ja, dat zat er in. Bij het songfestival eindigen mijn favorieten ook altijd onderaan
Angela noemde hem gewoon hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Nee, hij zei 'ik hoop Jamal' dus hoopt hoopt hij dat z'n eigen Hester het niet haaltquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moest zeggen wat hij dacht dat het publiek zou stemmen.
Dan zou ik Hester ook niet noemen als ik hem was.
Hij heeft eens aangegeven dat hij het wel grappig vind en het best goed gelukt vind.quote:
Nee, er zijn nog genoeg mensen die haar een afgod vinden, ik geef haar groot gelijk om daar nog even van te profiterenquote:
schrijven ze allemaal op briefjes en dan gaan ze ze later tellenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, nog even reclame. Want ja, die stemmen worden natuurlijk niet meteen digitaal geteld bij binnenkomst sms
Heel leuk hoorquote:
Dan is hij gewoon eerlijk ipv schijnheilig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, hij zei 'ik hoop Jamal' dus hoopt hoopt hij dat z'n eigen Hester het niet haalt
Heb ooit 2 dagen ge"sonjabakkerd" nog nooit zo'n honger gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog genoeg mensen die haar een afgod vinden, ik geef haar groot gelijk om daar nog even van te profiteren
respect voor de man/vrouw die het (wellicht) ooit met jou uit zal houden...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Godzijdank, hopelijk volgende week iets leuks tussendoor.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ooit 2 dagen ge"sonjabakkerd" nog nooit zo'n honger gehad.
Ontbijten met een Kiwi om 7 uur en dan om 10 uur 1 cracker...dan lig ik allang gevloerd
Het is dat ik al getrouwd ben, maar ik geef haar groot gelijk. tenenkrommende humor zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
respect voor de man/vrouw die het (wellicht) ooit met jou uit zal houden...
Je kijkt voor het eerst?quote:
Jij vindt de tv kantine dus wel leuk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
respect voor de man/vrouw die het (wellicht) ooit met jou uit zal houden...
Had het boek gedownload...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit in 1 van der boeken gelezen hoor
alleen een kiwi
underdogquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef Michellee het volgende:
Hester is dus de enige die geen één keer is genoemd!
Dan krijg je ook de light versiequote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
De jury is tot nu toe bijna elke week verrast wie er in de sing off kwamen dus zal Hester nu wel in de finale staanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef Michellee het volgende:
Hester is dus de enige die geen één keer is genoemd!
Dat bleek wel..whehehe...quote:
Fijn dat je het eventjes meld hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Shit begint het en dan moet ik opeens poepen
Dat zou ik dan serieus echt shocking vinden hoor!! Zij hoort echt NIET in de finale, hoe muzikaal ze verder ook mag zijn, ze heeft het gewoon niet wat mij betreft...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef ranja het volgende:
[..]
De jury is tot nu toe bijna elke week verrast wie er in de sing off kwamen dus zal Hester nu wel in de finale staan
Knijpen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Shit begint het en dan moet ik opeens poepen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik hoop Jamal, Hester en Rachel er uit.
oh... ik moet het spellen? Dat zat er wel in natuurlijk..quote:
Gelukkig maar dat ze dat eerder niet hebben gedaan, zoals bij Idols altijd.quote:
quote:
Je kijkt voor het eerst?quote:
nog wel een kwartier vrees ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
eerst verhaaltjes....Had ik beter nog even 5 minuten rustig op de wc kunnen blijven zitten
Ik ook, ik ben vrijwilligerswerk gaan doen, sta voortaan iedere zaterdagmiddag op de plaatselijke braderie een accoustische set te spelen voor 6 bejaarden, wil volgende week de Himalaya beklimmen en ben van plan om mijn eerstgeborene Jamal te noemen als het een meisje is en Hester als het een jongen is. En Whatever als ik het niet weet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef tessie het volgende:
Ja, ik voel me ook héél geinspireerd door al die mensen van de Xfactor
quote:
Ceequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben vrijwilligerswerk gaan doen, sta voortaan iedere zaterdagmiddag op de plaatselijke braderie een accoustische set te spelen voor 6 bejaarden, wil volgende week de Himalaya beklimmen en ben van plan om mijn eerstgeborene Jamal te noemen als het een meisje is en Hester als het een jongen is. En Whatever als ik het niet weet.
En dat allemaal dankzij dat inspirerende programma.
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef kwakveense het volgende:
sitaaaaaaaa van starmaker zit ook in t publiek (of ben ik de laatste die dat ziet)
volgens mij wel..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef kwakveense het volgende:
sitaaaaaaaa van starmaker zit ook in t publiek (of ben ik de laatste die dat ziet)
Daar hebben we het al een topic over gehad volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef kwakveense het volgende:
Getsie...kun je straks de rest er weer uit persen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
eerst verhaaltjes....Had ik beter nog even 5 minuten rustig op de wc kunnen blijven zitten
johquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef kwakveense het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef Cee het volgende:
charmed_angel, je had het alfabet al kunnen poepen. En het griekse erbij.
Jaquote:
ja sorriequote:
voetballer van NACquote:
nee bij de 1e liveshow struikelde ze op het podiumquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef seetjai het volgende:
Viel Hester bij haar 1e optreden? Zei Gordon dat ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |