underdogquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef Michellee het volgende:
Hester is dus de enige die geen één keer is genoemd!
Dan krijg je ook de light versiequote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Niemand van de jury noemt Roan
Nou ja, dat zat er in. Bij het songfestival eindigen mijn favorieten ook altijd onderaan
De jury is tot nu toe bijna elke week verrast wie er in de sing off kwamen dus zal Hester nu wel in de finale staanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef Michellee het volgende:
Hester is dus de enige die geen één keer is genoemd!
Dat bleek wel..whehehe...quote:
Fijn dat je het eventjes meld hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Shit begint het en dan moet ik opeens poepen
Dat zou ik dan serieus echt shocking vinden hoor!! Zij hoort echt NIET in de finale, hoe muzikaal ze verder ook mag zijn, ze heeft het gewoon niet wat mij betreft...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef ranja het volgende:
[..]
De jury is tot nu toe bijna elke week verrast wie er in de sing off kwamen dus zal Hester nu wel in de finale staan
Knijpen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Shit begint het en dan moet ik opeens poepen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik hoop Jamal, Hester en Rachel er uit.
oh... ik moet het spellen? Dat zat er wel in natuurlijk..quote:
Gelukkig maar dat ze dat eerder niet hebben gedaan, zoals bij Idols altijd.quote:
quote:
Je kijkt voor het eerst?quote:
nog wel een kwartier vrees ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
eerst verhaaltjes....Had ik beter nog even 5 minuten rustig op de wc kunnen blijven zitten
Ik ook, ik ben vrijwilligerswerk gaan doen, sta voortaan iedere zaterdagmiddag op de plaatselijke braderie een accoustische set te spelen voor 6 bejaarden, wil volgende week de Himalaya beklimmen en ben van plan om mijn eerstgeborene Jamal te noemen als het een meisje is en Hester als het een jongen is. En Whatever als ik het niet weet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef tessie het volgende:
Ja, ik voel me ook héél geinspireerd door al die mensen van de Xfactor
quote:
Ceequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben vrijwilligerswerk gaan doen, sta voortaan iedere zaterdagmiddag op de plaatselijke braderie een accoustische set te spelen voor 6 bejaarden, wil volgende week de Himalaya beklimmen en ben van plan om mijn eerstgeborene Jamal te noemen als het een meisje is en Hester als het een jongen is. En Whatever als ik het niet weet.
En dat allemaal dankzij dat inspirerende programma.
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef kwakveense het volgende:
sitaaaaaaaa van starmaker zit ook in t publiek (of ben ik de laatste die dat ziet)
volgens mij wel..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef kwakveense het volgende:
sitaaaaaaaa van starmaker zit ook in t publiek (of ben ik de laatste die dat ziet)
Daar hebben we het al een topic over gehad volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef kwakveense het volgende:
Getsie...kun je straks de rest er weer uit persen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
eerst verhaaltjes....Had ik beter nog even 5 minuten rustig op de wc kunnen blijven zitten
johquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef kwakveense het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef Cee het volgende:
charmed_angel, je had het alfabet al kunnen poepen. En het griekse erbij.
Jaquote:
ja sorriequote:
voetballer van NACquote:
nee bij de 1e liveshow struikelde ze op het podiumquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef seetjai het volgende:
Viel Hester bij haar 1e optreden? Zei Gordon dat ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |