Hij heeft eens aangegeven dat hij het wel grappig vind en het best goed gelukt vind.quote:
Nee, er zijn nog genoeg mensen die haar een afgod vinden, ik geef haar groot gelijk om daar nog even van te profiterenquote:
schrijven ze allemaal op briefjes en dan gaan ze ze later tellenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, nog even reclame. Want ja, die stemmen worden natuurlijk niet meteen digitaal geteld bij binnenkomst sms
Heel leuk hoorquote:
Dan is hij gewoon eerlijk ipv schijnheilig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, hij zei 'ik hoop Jamal' dus hoopt hoopt hij dat z'n eigen Hester het niet haalt
Heb ooit 2 dagen ge"sonjabakkerd" nog nooit zo'n honger gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog genoeg mensen die haar een afgod vinden, ik geef haar groot gelijk om daar nog even van te profiteren
respect voor de man/vrouw die het (wellicht) ooit met jou uit zal houden...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Godzijdank, hopelijk volgende week iets leuks tussendoor.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ooit 2 dagen ge"sonjabakkerd" nog nooit zo'n honger gehad.
Ontbijten met een Kiwi om 7 uur en dan om 10 uur 1 cracker...dan lig ik allang gevloerd
Het is dat ik al getrouwd ben, maar ik geef haar groot gelijk. tenenkrommende humor zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
respect voor de man/vrouw die het (wellicht) ooit met jou uit zal houden...
Je kijkt voor het eerst?quote:
Jij vindt de tv kantine dus wel leuk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
respect voor de man/vrouw die het (wellicht) ooit met jou uit zal houden...
Had het boek gedownload...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit in 1 van der boeken gelezen hoor
alleen een kiwi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |