Daar ben ik het wel een pietsie mee eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zonder meer waar. Ik hoef alleen geen optreden van haar te zien, want dan kan ik net zo goed de cd opzetten.
Misschien komt het omdat ik dus echt helemaal niet wist dat het niet háár nummer wasquote:
Grappig dat je Madonna noemt, want als je íemand live moet gaan zien is het Madonna wel. Die heeft echt een gigantische mooie show. De zang is idd minder, maar de show maakt zó veel goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je madonna wel eens live gehoord? Op cd klinkt het nog best een beetje, maar diegene die er 80.- voor betaald is gek
Hahaha inderdaad! Zo is ze echt wel tof!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef babette21 het volgende:
haha Wendy is weer even "zichzelf" en meteen weer te pruimen (die vrouw moet echt weer terug naar Ushi of Hart in Actie ofzo.. iig weg bij de grote shows)
Ken je Bob Dylan wel? Het is namelijk een vrij bekend Dylan nummer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Misschien komt het omdat ik dus echt helemaal niet wist dat het niet háár nummer was
Wist helemaal niet dat het al door mannen is gezongen. Dus ik vind het nu gek om te horen als een man het zingt en jij hebt het precies andersom.
Ja maar... je gaat toch naar een concert voor voornamelijk de zang en niet de act er omheen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grappig dat je Madonna noemt, want als je íemand live moet gaan zien is het Madonna wel. Die heeft echt een gigantische mooie show. De zang is idd minder, maar de show maakt zó veel goed.
En die is nog echt ook!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
Jose ziet er ook niet uit zeg.
Kennelijk niet goed genoeg. Ik wist het echt niet!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken je Bob Dylan wel? Het is namelijk een vrij bekend Dylan nummer.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef MissJ het volgende:
omfgIs dat echt dé Mary Borsato?
De kenker zeg, die bek is echt te glad getrokken en dat icm die ouwe rimpelige nek
Dat hangt er van af. Naar een singer.songwriter wel, naar een band hoort de hele muziek er ook bij en naar een popshow ga je voor het hele plaatje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Ja maar... je gaat toch naar een concert voor voornamelijk de zang en niet de act er omheen?
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kennelijk niet goed genoeg. Ik wist het echt niet!
Dacht dat het gewoon door Adele zelf geschreven was
nou daar is wat voor te zeggen... Mijn vader heeft zo'n 300 (nou ja, veel) BD-cd's, maar hij bleek dit nummer tot vorig jaar dus niet te kennen. Hij hoorde het bij één of ander optreden (door een onbekende folkerd) echt dacht: goh, mooi wel. Om er pas láter achter te komen dat het van zíjn held was!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken je Bob Dylan wel? Het is namelijk een vrij bekend Dylan nummer.
Ik zei net nog dat Irene José wel goed nadeedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
Jose ziet er ook niet uit zeg.
Klopt... maar de beste Dylan songs zijn sowieso niet door Dylan zelf gezongen (vind ik)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou daar is wat voor te zeggen... Mijn vader heeft zo'n 300 (nou ja, veel) BD-cd's, maar hij bleek dit nummer tot vorig jaar dus niet te kennen. Hij hoorde het bij één of ander optreden (door een onbekende folkerd) echt dacht: goh, mooi wel. Om er pas láter achter te komen dat het van zíjn held was!
Ik denk dat het vooral bekend is geworden door de vele covers (en ja dan hoor/lees je wrs wel dat het oorspronkelijk van Dylan is... maar dan moet je dus wél die covers kennen), het is geen knaller van Dylan zelf volgens mij.
Starliequote:
Ik ga voornamelijk voor de act er omheen. Ik ben bv 1 keer naar Van Morrison geweest. NOOIT WEER. Allemachtig. Die staat daar een partij voor zichzelf te zingen zeg. alsof het publiek er niet is. Dan kun je echt net zo goed een cdtje draaien thuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... je gaat toch naar een concert voor voornamelijk de zang en niet de act er omheen?
Dylan zou niet eens door de auditie gekomen zijn bij X-Factorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Klopt... maar de beste Dylan songs zijn sowieso niet door Dylan zelf gezongen (vind ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |