ik zeg ook niet dat het nodig is, maar hij moet niet van die zangnummers doen dan.. het dondert en het bliksemt, dat is prima en vast een leuke show..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. Ook daarvan is Madonna het beste voorbeeld... of Britney.
ik vrees dat je de enige niet bent. Ik vind dat ze mooie nummers hebben, maar de zang is minder...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik HAAT van dik hout echt met een diepe diepe passie![]()
tja.. ik vind het echt lastig hoor..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Starlie het volgende:
Vrees eigenlijk dat Rachel niet naar de finale gaat... maar ik ga heeeeel hard voor haar duimen!
Angela wel!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Niemand van de jury noemt Roan
Nou ja, dat zat er in. Bij het songfestival eindigen mijn favorieten ook altijd onderaan
Hij moest zeggen wat hij dacht dat het publiek zou stemmen.quote:
Ik heb daar ook nooit iets aan gevonden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Charlene kon ook heeel goed zingen, maar was o zo nietszeggend
Daar noem je ook iets.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Nou ja, dat zat er in. Bij het songfestival eindigen mijn favorieten ook altijd onderaan
Angela noemde hem gewoon hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Nee, hij zei 'ik hoop Jamal' dus hoopt hoopt hij dat z'n eigen Hester het niet haaltquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moest zeggen wat hij dacht dat het publiek zou stemmen.
Dan zou ik Hester ook niet noemen als ik hem was.
Hij heeft eens aangegeven dat hij het wel grappig vind en het best goed gelukt vind.quote:
Nee, er zijn nog genoeg mensen die haar een afgod vinden, ik geef haar groot gelijk om daar nog even van te profiterenquote:
schrijven ze allemaal op briefjes en dan gaan ze ze later tellenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, nog even reclame. Want ja, die stemmen worden natuurlijk niet meteen digitaal geteld bij binnenkomst sms
Heel leuk hoorquote:
Dan is hij gewoon eerlijk ipv schijnheilig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, hij zei 'ik hoop Jamal' dus hoopt hoopt hij dat z'n eigen Hester het niet haalt
Heb ooit 2 dagen ge"sonjabakkerd" nog nooit zo'n honger gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog genoeg mensen die haar een afgod vinden, ik geef haar groot gelijk om daar nog even van te profiteren
respect voor de man/vrouw die het (wellicht) ooit met jou uit zal houden...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Godzijdank, hopelijk volgende week iets leuks tussendoor.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ooit 2 dagen ge"sonjabakkerd" nog nooit zo'n honger gehad.
Ontbijten met een Kiwi om 7 uur en dan om 10 uur 1 cracker...dan lig ik allang gevloerd
Het is dat ik al getrouwd ben, maar ik geef haar groot gelijk. tenenkrommende humor zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
respect voor de man/vrouw die het (wellicht) ooit met jou uit zal houden...
Je kijkt voor het eerst?quote:
Jij vindt de tv kantine dus wel leuk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
respect voor de man/vrouw die het (wellicht) ooit met jou uit zal houden...
Had het boek gedownload...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit in 1 van der boeken gelezen hoor
alleen een kiwi
underdogquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef Michellee het volgende:
Hester is dus de enige die geen één keer is genoemd!
Dan krijg je ook de light versiequote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
De jury is tot nu toe bijna elke week verrast wie er in de sing off kwamen dus zal Hester nu wel in de finale staanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef Michellee het volgende:
Hester is dus de enige die geen één keer is genoemd!
Dat bleek wel..whehehe...quote:
Fijn dat je het eventjes meld hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Shit begint het en dan moet ik opeens poepen
Dat zou ik dan serieus echt shocking vinden hoor!! Zij hoort echt NIET in de finale, hoe muzikaal ze verder ook mag zijn, ze heeft het gewoon niet wat mij betreft...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef ranja het volgende:
[..]
De jury is tot nu toe bijna elke week verrast wie er in de sing off kwamen dus zal Hester nu wel in de finale staan
Knijpen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Shit begint het en dan moet ik opeens poepen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik hoop Jamal, Hester en Rachel er uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |