Meen je dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef sbientje het volgende:
oh god, komt die flutzanger van een guus ook nog eens.. die kan echt niet zingen
Dan moet ik even aan iemand anders denkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef Grulez het volgende:
Guusje.
Geweldigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he?
En dan hebben ze het ook nog héél ongelukkig aan elkaar gemonteerd, die twee stukjes waardoor het nóg beroerder lijkt
Roosquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ik even aan iemand anders denken
Ik vind alleen dat hij daar niet zoveel te zoeken heeft!quote:
vind jij dit mooi dan?quote:
Omdat RTL ook Dancing with the stars er nog voor de zomer door wil rammen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef conleche het volgende:
Waarom moeten er eigenlijk 3 uit vanavond???
Is dat die vrouw met die enorme bos haar? Die heeft bij ons op het personeelsfeest opgetreden.quote:
na na na naaaa na ana anaaa delen we de passsssssieeeeeee weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uhuh.quote:
Goh jeugdsentiment!!quote:
Gaat zij dansenquote:
GREYS WAT ZEG JE ME DAAR NOUquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat hij daar niet zoveel te zoeken heeft!
*zoekt dekking*
Ter Horst?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
oh ja, hij maakt er wel een feestje van, dat zeg ik ook niet.. maar hij kan toch niet zingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Uhuh.
Lach me maar uit maar z'n optredens zijn een groot feest. Eergisteren kwam ie ook weer het podium opgeklommen tijdens een pleinfeest hier. 4 nummers gezongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |