Idd, anders zou die relatie zo knallen natuurlijkquote:
Ze hangen er mooi bijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:33 schreef Susi het volgende:
Marielin heeft beste inkijk
waarom dan ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:34 schreef pimmmetje het volgende:
micha is kut
Strategisch dom van Eline om in de eerste week al een relatie aan te gaan? Zolang ze een "geliefd object" is voor alle mannen kan ze meer voor elkaar krijgen?quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:41 schreef snetje het volgende:
gadverdamme ! zie je Bobby en Marilien leuk op bed zitten ... kijk je ff naar benee zit Renate haar neus ff leeg te peuteren... en ze vreet het nog op ook nog
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:41 schreef snetje het volgende:
gadverdamme ! zie je Bobby en Marilien leuk op bed zitten ... kijk je ff naar benee zit Renate haar neus ff leeg te peuteren... en ze vreet het nog op ook nog
Oh zag ik niet,,marielin is nu m'n favo opeens ha haquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:41 schreef snetje het volgende:
Heeft ie zo'n grote danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:43 schreef Susi het volgende:
Oh dat been van Jeroen ligt ook helemaal over d'r heen joh
Dan kan zij goed aan zijn pielemientje zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:43 schreef Susi het volgende:
Oh dat been van Jeroen ligt ook helemaal over d'r heen joh
Dat komt omdat er een gebrek aan (nacht)regie is, ik zou zeggen geef je op, ze zoeken nog regiesseurs (moet je wel verstand van zaken hebben uiteraard)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:44 schreef Recce het volgende:
Die slaaptijden zijn wel redelijk killing voor het programma, vind ik. 's Nachts gebeurt er toch het meest.
Eindhoven is net iets te ver.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een gebrek aan (nacht)regie is, ik zou zeggen geef je op, ze zoeken nog regiesseurs (moet je wel verstand van zaken hebben uiteraard)
Volgens mij kan je daar ook gewoon slapen op die plek, dat deed Dementor ookquote:
Je kan wel gaan slapen denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:48 schreef Arn0 het volgende:
Zou er nog wat interessants gebeuren deze nacht? Anders ga ik slapen
Ik let nooit zo op "die dingen"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:45 schreef Susi het volgende:
[..]Je gaat mij toch niet vertellen dat je 'm niet heb gezien he
vast nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:48 schreef Arn0 het volgende:
Zou er nog wat interessants gebeuren deze nacht? Anders ga ik slapen
OK, dan heb ik geen verstand van zaken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar ook gewoon slapen op die plek, dat deed Dementor ook
O wee als ik morgen iets interessants lees in de streamverslagen!quote:
Er zijn altijd wel FOK!kers wakker dus dat wordt bijgehouden, slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
O wee als ik morgen iets interessants lees in de streamverslagen!
Nja, dan ga ik maar slapen.
Je kan het altijd proberenquote:
dat komt omdat de regels weer eens niet gehandhaafd worden .... ( DGK) was daar ook goed in ...quote:
Yepsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef FuTilE het volgende:
Dus jeroen duikt op eline terwijl hij thuis vrouw en kind heeft zitten?
(ben on the road en zie de streams niet)
Ze doen het voorzichtig (lees:redactie), te bang om bewoners kwijt te raken en dus opgescheept te zitten met een dood programmaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, 't lijkt alsof ze steeds meer energie krijgen, is dat wel in lijn met het spel?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn altijd wel FOK!kers wakker dus dat wordt bijgehouden, slaap lekker![]()
Wist ik niet. Echt waar ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef FuTilE het volgende:
Heeft Jeroen vrouw en kind?Als dat zo is mag ie gelijk eruit!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef FuTilE het volgende:
Als Renate weg is, zal het wel een tandje harder gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze doen het voorzichtig (lees:redactie), te bang om bewoners kwijt te raken en dus opgescheept te zitten met een dood programma
ja en Eline heeft daar schijnbaar inene geen problemen meer mee ..... toen haar ex het deed wel ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef FuTilE het volgende:
Bij ons thuis een pottenbakker of glasblazerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:52 schreef Susi het volgende:
Even een tussendoor vraagje. Hoe noem je dingen die iemand maakt als je bijv. vasen, potjes of glazen of zoiets maakt ?
Renate zorgt wel voor commotie, dus als die weggaat is de kans op saaiheid wel groterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Als Renate weg is, zal het wel een tandje harder gaan.
Eline laat echt niets seksueels toe, daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
ja en Eline heeft daar schijnbaar inene geen problemen meer mee ..... toen haar ex het deed wel ...
weer een minpuntje dus
Ontwerper, thanks !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij ons thuis een pottenbakker of glasblazer
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
ja en Eline heeft daar schijnbaar inene geen problemen meer mee ..... toen haar ex het deed wel ...
weer een minpuntje dus
Ik denk dat de ruzies die gaan ontstaan wel iets meer commotie veroorzaken dan een negatieve zeikerd als Renate.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Renate zorgt wel voor commotie, dus als die weggaat is de kans op saaiheid wel groter
Mja, ik weet het niet....je moet ook zo'n type als Renate hebben, dat houd het programma levend zegmaar dus het is nog maar zien of dat goed loopt als ze weg isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de ruzies die gaan ontstaan wel iets meer commotie veroorzaken dan een negatieve zeikerd als Renate.
Iddquote:
Ja, geloof het wel. Sowieso een vrouw.,,,quote:
Volgens mij als hij de kans krijgt wel jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef FuTilE het volgende:
Ach, dan gaan ze zich wel ergeren aan Bobby omdat hij teveel praat of aan Jeroen omdat hij opeens weer recalcitrant wordt etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet....je moet ook zo'n type als Renate hebben, dat houd het programma levend zegmaar dus het is nog maar zien of dat goed loopt als ze weg is
Recce = Didoquote:
Hmmm.....maybe, maybe notquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, dan gaan ze zich wel ergeren aan Bobby omdat hij teveel praat of aan Jeroen omdat hij opeens weer recalcitrant wordt etc.
quote:
Whaha, ik ben een man en onbekend.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Recce = Dido![]()
ik heb geen zin om het terug te zoeken
dus een Mquote:
Jeroen gaf eerder al aan dat hij een vrijbrief van zijn lief had ....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens mij als hij de kans krijgt wel ja
Ik denk ook dat hij zo'n makkelijke prater is, dat hij dat thuis ook zo heeft afgesproken/geregeld en kan doen en laten wat hij wilt.
Ws zal de boel zo op Autopilot gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:04 schreef Recce het volgende:
Hehe, Peter zingt nog even iets. Ze zijn de regie echt aan het tarten nu.
Papa van huubquote:
En die zal blijven tot zeker 09:42quote:
Whishfull thinkingquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens mij als hij de kans krijgt wel ja
Ik denk ook dat hij zo'n makkelijke prater is, dat hij dat thuis ook zo heeft afgesproken/geregeld en kan doen en laten wat hij wil.
quote:
Ze hadden idd problemen met de geluidskaart oidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het geluid niet nog een keer kapot gaat, tenminste.
Ik kijk helemaal NIET, maar volg wel de COS en SVquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
wat ik me afvraag heh zijn er nou mensen die hier een paar uur per dag naar kijken? ik merk dat ik steeds na een paar minuten weer afhaak
Ok dat wist ik nog niet, als je kijkt hoe hij zich profileert zegt dat voor mij al genoegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Jeroen gaf eerder al aan dat hij een vrijbrief van zijn lief had ....
Mooie caps post je, eerst waren ze te groot maar zo is het precies goedquote:
Ik kijk ook vaak maar een paar minuten, vooral omdat het geluid een beetje naar is op een hoofdtelefoon. Veel door elkaar en op de een of andere manier is het hoofdpijnopwekkend. Maar opzich is het geen oninteressante groep, het kan dus wel leuk worden de komende weken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
wat ik me afvraag heh zijn er nou mensen die hier een paar uur per dag naar kijken? ik merk dat ik steeds na een paar minuten weer afhaak
Zie het een beetje als "Das Expiriment" maar dan voorzichtiger en vriendelijkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kijk ook vaak maar een paar minuten, vooral omdat het geluid een beetje naar is op een hoofdtelefoon. Veel door elkaar en op de een of andere manier is het hoofdpijnopwekkend. Maar opzich is het geen oninteressante groep, het kan dus wel leuk worden de komende weken.
Testimony to your mental sanity. Hurrahh.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
Chauquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet niet of hier nog iets van komt...
[ afbeelding ]
Zie het morgen wel.
Buana notte a tuttie a domani![]()
Ciao![]()
Ik heb de stream op de achtergrond aangesloten op de tv over mijn boxenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
Juist door die service hoef ik geen streams te nemen (te verslavend) maar kan toch een goed beeld krijgen van de bewoners en alle perikelen die zich afspelen in de kelderquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:16 schreef Suikeroom het volgende:
alles bij elkaar heb ik misschien een uur gekeken, door de service op fok heb ik ook niet het idee dat ik iets mis.. al die verslagen foto's en filmpjes houdt het wel overzichtelijk
Regie is ook slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:18 schreef Kwaliteit het volgende:
Gaan we nog switchen naar het 2 persoonsbed of hoe zit dat? er gebeurd totaal niets !!!
regie is aan het vechten wie eerst mag ... er is namelijk nog maar 1 wc die het doetquote:
Slaap lekker mooiiiiiiiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:19 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ge dromen over de bunker,DGK ,Huub,z'n vader.Apeldoorn en mijn tent is top! Trustehhh
Haha maybequote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:20 schreef snetje het volgende:
[..]
regie is aan het vechten wie eerst mag ... er is namelijk nog maar 1 wc die het doet
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:23 schreef Kwaliteit het volgende:
Welterusten, er gebeurd vrij weinig.
stream loopt hier gewoon door (boven op mijn tv) dus als ik iets merk, zal ik terugkomen.
truste!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha maybewel stom maargoed het is ook een testprogramma, je merkt duidelijk dat het geen RTL niveau heeft qua middelen en personeel maar ze doen het toch maar eventjes en dat mag ook gezegd worden
Slaap lekker en tot morgenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:28 schreef snetje het volgende:
ik duik er ook maar eens in .....
en nogmaals ... regels zijn regels![]()
[ afbeelding ]
Ik sliep nog nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:25 schreef Espabilado het volgende:
Ik zou het niet kunnen om zo in bed te liggen zonder te neuken. Wel eens naar bed gegaan met idee 'niet neuken maar wel cosy samen slapen' en dan werd ik snachts wakker en begon ik in een soort van waas toch, bijna automatisch.
En Jeroen ligt gewoon met zn been over dr kont heen al![]()
Maar misschien geeft Jeroen wel degelijk om vriendin/vrouw en kind thuis en wil ie slechts close zijn zonder het te doen.
WBquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:32 schreef Dottey het volgende:
oke... poffer OF ik moet niet meer van huis! OF ik moet gewoon daar in die bunker zitten...
ben je eventjes twee uurtjes zelf de hort op... owkee kon het verwachten als je halfnaakte strippende ezels achterlaat! Maar gaan ze gewoon zoenen!! pffff ... nog meer dingen gemist?
mijn hemel! JEROEN.. puntjes derbij
[dieenebartmodus]gaat niet gebeuren[/dieenebartmodus]quote:
ywquote:
Truste Dotteyquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:38 schreef Dottey het volgende:
en nu ligt iedereen te maffen... ja tssss...![]()
nou ik ga ook maar dan..![]()
fijne nacht allemaal! slaap lekker!
Ik heb de hele avond gemist.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:32 schreef Dottey het volgende:
oke... poffer OF ik moet niet meer van huis! OF ik moet gewoon daar in die bunker zitten...
ben je eventjes twee uurtjes zelf de hort op...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik mis..
Datikdesonnietmeerindeseesietsakken..
jah ik moet iets *sjught*quote:
Wat lief gesprokenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
jah ik moet iets *sjught*
dan kan ik maar beter om acht uur opstaan en dat snoetje van eline spotten die in de armen van jeroen ontwaakt.. en dan ineens beseft... FUCKIEDUCKIE>. zijn pielemepimpie (of hoe ze het dan ook noemt) lag wel dichtbij..
ik kan ook onbewust heeeel lief uit de hoek komen.. maar ik zou het een mop vinden als renate der in zou blijven!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat lief gesproken
Tja er zal vast wel genoeg gebeuren morgen, denk dat Renate eruit vliegt
waarom niet. ik heb dr nummer en ze heeft mn ban ingekort.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[dieenebartmodus]gaat niet gebeuren[/dieenebartmodus]
[..]
yw
Streams zijn dood @the moment
zou leuk zijn als ze bewoners vervangen (ookal dingen die dan niet voor de prijs maar puur uit beeldvulling en leuke streams, ik stem voor)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik kan ook onbewust heeeel lief uit de hoek komen.. maar ik zou het een mop vinden als renate der in zou blijven!
dan pak ik alvast mijn tas in om haar te vervangen!
*grijns*
Omdat ze slaapt mssquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:44 schreef Rots het volgende:
[..]
waarom niet. ik heb dr nummer en ze heeft mn ban ingekort.
Dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:48 schreef Dottey het volgende:
[quote]Op vrijdag 1 mei 2009 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
waarom zouden die niet met de prijs kunnen meedingen?
nou dat vind ik wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn heStel dat ik bijv. in de laatste week erin kom en win en de anderen al weken zitten etc....nee dat werkt niet
Er zit wel wat in je relaas maar dat kunnen we later wel weer oppikken want je gaat nu slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel.
Stel ik zou der nu in komen te zitten scheelt het maar vijf dagen.. dan vind ik dat er wel wat tegen over zou moeten kunnen staan. Iedereen die erin gaat, gaat voor het geld! Als er een vervangster in moet komen moet diegene dubbel zo hard "werken" om naamsbekendheid etc te vergaren.... dat vind ik net zoveel waard als de rest die er al zitten.
Bovendien brengt die ook weer nieuwe streamers met zich mee..
Maar goed ik ga tukken.
Fijne nacht.
Dat heb ik dus ook.. ik zou der best in willen stappen! Vond het jammer dat er bij ons niets bekend was over het prog totdat het starte..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zou me btw trouwens zo opgeven als ze nog mensen zoeken, ik duik er zo in geen probleem
Het was niet zo breed uitgemeten, vandaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. ik zou der best in willen stappen! Vond het jammer dat er bij ons niets bekend was over het prog totdat het starte..
anders had ik mij echt wel opgegeven om mee te doen.
Ja lekker tukkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zit wel wat in je relaas maar dat kunnen we later wel weer oppikken want je gaat nu slapen
Spreek je nog wel![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja lekker tukken![]()
smakker op je wangetje.
Fijne nacht voor de meelezers.
Dat verwacht ik ook, tenminste als dit goed blijft lopen, ze zijn nog maar net begonnen....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De Bunker stopt niet hoor, na deze aflevering komt er een volgende volgens mij.
Als ze nog mensen zoeken dan doe ik dat ja! Maar denk niet dat er nog anderen bijkomen dus voor nu vrees ik dat het niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah Bong, dan kun je je toch alvast opgeven?
Zoiets dacht ik ook alquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:09 schreef Suikeroom het volgende:
mooiiiiii gewoon negeren, die zit in een ik-ben-fan-van-huub-en-wil-dat-ie-nog-elke-dag-mijn-post-voor-de-streams-voorleest kliniek
lekker laten gaan
Berekenen hoeveel kijkers je extra hebt per liter drankquote:Op vrijdag 1 mei 2009 06:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker rustig zo, even de administratie doen
Dan heb je vast wel even tijd om te antwoorden op de berichtjes van de storings melder op de site.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 06:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker rustig zo, even de administratie doen
Aanmelden niet gelukt?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel even tijd om te antwoorden op de berichtjes van de storings melder op de site.
Zowel het 6 min bellen voor de streamdagen als het achterlaten van 2 berichtjes met email adres op de storingsmelder levert me niets op.
De streamer beslist: Mooi niet dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Ze gaan er nu alweer vanuit dat ze drank krijgen vanavond, omdat het vrijdag is
Dat lezen ze blijkbaar ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:49 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Aanmelden niet gelukt?!
Daar ook even melden kan geen kwaad
Kijk maar even naar de laatste drie berichtjes in dat topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:07 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Toch wel. Want ik heb ondertussen toch echt netjes mijn 30 credits gekregen.
Er staat ook een telefoonnummer in dat topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk maar even naar de laatste drie berichtjes in dat topic
Voila een goede tipquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:10 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Er staat ook een telefoonnummer in dat topic
Jaap de bunker in. Heeft Renate iemand om mee te praten over haar eetprobleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:14 schreef NorthernStar het volgende:
lopende polls:
Nachtelijke onrust?
- Ja, vrijdagnacht 48 Votes
- Nee, laat ze maar slapen 4 Votes
Meer gasten in de bunker?
- Ja 43 Votes
- Nee 22 Votes
Krijgen ze geheid ruzie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:17 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Jaap de bunker in. Heeft Renate iemand om mee te praten over haar eetprobleem.
Je snapt het spel niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Zijn nu toch wel echt aapjes aan het worden die hun oren laten hangen naar streamers in plaats van zelf een spel te spelen![]()
Ze zijn vooral bezig met "Zullen streamers dat wel leuk vinden". Donder es op pubers, ga het spel spelen en concentreer je daarop.....
laat mij de bunker nou iiihiiinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:17 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Jaap de bunker in. Heeft Renate iemand om mee te praten over haar eetprobleem.
Je was er toch zelf bij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:43 schreef Jimbo het volgende:
mogguh, nog wat leuks gebeurt gister?
hoe moeten wij nou weten wat jij leuk vindt?quote:
ik bedoel vanacht na een uurtje of 1 tot nuquote:
had jeroen niet al like een vriendin ??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:46 schreef Marrije het volgende:
Jeetje, ik lees dat Jeroen en Eline hebben gezoend, whehehe. Arme Bobby.
Wel leuk dat ze nu alweer wakker zijn, gezellig!
aleen voor de tietenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:58 schreef D. het volgende:
Omdat de bewoners ons hebben misleid gisteren stel ik voor dat we 2 bewoners McDonalds te eten geven en dan mag de rest toekijken
het is ook vet vroegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:59 schreef D. het volgende:
Het was hier gisteravond trouwens een stuk drukker
Zal ik het dan maar bekennen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef Jimbo het volgende:
ik vraag me af of dr veel vrienden / kennisen van de bewoners meelezen hier op fok
lijkt me toch kut om elke x over je dochter te lezen vna ' Hoerrr hoerrr hoerrr'
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Huub denkt dat hij er "groot" mee is geworden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef Jimbo het volgende:
ik vraag me af of dr veel vrienden / kennisen van de bewoners meelezen hier op fok
lijkt me toch kut om elke x over je dochter te lezen vna ' Hoerrr hoerrr hoerrr'
je bent het zusje van renate ?quote:
ik vind het nogsteeds een klein onderdeuntjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Huub denkt dat hij er "groot" mee is geworden.
snel hopenlijkquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:27 schreef D. het volgende:
Ze krijgen boodschappen, waaronder vitaminepillen, en moeten verplicht luchten aan de hand van een luchtschema
nee, alleen deze keer toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:28 schreef D. het volgende:
Renate krijgt voortaan de helft van alle sigaretten?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Huub denkt dat hij er "groot" mee is geworden.
missch als je het rookt welquote:
slimquote:
quote:
kut ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef Spooky4u het volgende:
Goedemorgen
En bedankt voor de kutcaps van Renate vannacht
opblazen. dan hebben ze ballonnentjes voor de aanomende verjaardagenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:56 schreef D. het volgende:
Ze vragen zich af wat ze met de condoom moeten die bij de boodschappen zat
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:09 schreef D. het volgende:
Jeroen heeft een smerig sex-verhaal, maar wil eigenlijk wachten tot 's avonds als er meer streamers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |