SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:39 schreef Reintji het volgende:
Tilburgse Volks Partij!thx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb het probleem zelf al lang en breed opgelostquote:Beste BunkerFan, Afgelopen week heb je een account aangemaakt op TheBunker website. Helaas is er iets fout gegaan met de aanmelding en ben je door een storing naar de testomgeving doorgeleid. Dit probleem is inmiddels opgelost. Helaas hebben we je account niet kunnen overzetten en dien je een nieuwe registratie te doen op www.thebunkeronline.tv Mocht je inmiddels credits/streaming gekocht hebben laat dit dan even weten middels een retour bericht. Dan zetten we deze gegevens over. Excuses voor de overlast, Team The Bunker
en als je nu kijkt op je "account" page, klopt het dan allemaal?quote:Op zondag 26 april 2009 22:55 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb via mobiel betaald,of het afgeschreven is zie ik pas vrijdag.Usersnummer ingevuld.,6 minuten gebeld"werd automatisch afgebroken"Enfin en via helplink mijn probleem voorgelegd.Eff afwachten maar
nu nog steeds?quote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef Provenio het volgende:
net betaald en dat ging allemaal goed maar als ik nu kijk bij mijn account staat er bij dagen toegang Array :S
0 dagen toegang en 5 credits.dus niks nieuwsquote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef galiegalder het volgende:
[..]
en als je nu kijkt op je "account" page, klopt het dan allemaal?
Hoe en wanneer heb je betaald?quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
0 dagen toegang en 5 credits.dus niks nieuwsGegevens heb ik niet veranderd ,wordt alleen maar verwarrender.
Samen huilenquote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb vanavond via gsm betaald maar sta nog steeds op 5 credits en 0 dagen.....
via gsm anderhalf uur geleden en bij Huub inloggen lukt me ook al niet,ik ben zieligquote:
Hoi Peter,quote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb vanavond via gsm betaald maar sta nog steeds op 5 credits en 0 dagen.....
Ik wacht wel eff af,mag niet praten met vreemde mensenvan mijn moederquote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef galiegalder het volgende:
[..]
kan je geen PM sturen, anders kan ik je helpen.
Prima, gebruik dan ff de "Storing melden" op de website en vergeet je emailadres + probleem te noteren, lossen we het zo op!quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik wacht wel eff af,mag niet praten met vreemde mensenvan mijn moeder
Probleem heb ik gemeld,zullen ze toch wel mijn emailadres zien?quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef galiegalder het volgende:
[..]
Prima, gebruik dan ff de "Storing melden" op de website en vergeet je emailadres + probleem te noteren, lossen we het zo op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |