Er zit wel wat in je relaas maar dat kunnen we later wel weer oppikken want je gaat nu slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel.
Stel ik zou der nu in komen te zitten scheelt het maar vijf dagen.. dan vind ik dat er wel wat tegen over zou moeten kunnen staan. Iedereen die erin gaat, gaat voor het geld! Als er een vervangster in moet komen moet diegene dubbel zo hard "werken" om naamsbekendheid etc te vergaren.... dat vind ik net zoveel waard als de rest die er al zitten.
Bovendien brengt die ook weer nieuwe streamers met zich mee..
Maar goed ik ga tukken.
Fijne nacht.
Dat heb ik dus ook.. ik zou der best in willen stappen! Vond het jammer dat er bij ons niets bekend was over het prog totdat het starte..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zou me btw trouwens zo opgeven als ze nog mensen zoeken, ik duik er zo in geen probleem
Het was niet zo breed uitgemeten, vandaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. ik zou der best in willen stappen! Vond het jammer dat er bij ons niets bekend was over het prog totdat het starte..
anders had ik mij echt wel opgegeven om mee te doen.
Ja lekker tukkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zit wel wat in je relaas maar dat kunnen we later wel weer oppikken want je gaat nu slapen
Spreek je nog wel![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja lekker tukken![]()
smakker op je wangetje.
Fijne nacht voor de meelezers.
Dat verwacht ik ook, tenminste als dit goed blijft lopen, ze zijn nog maar net begonnen....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De Bunker stopt niet hoor, na deze aflevering komt er een volgende volgens mij.
Als ze nog mensen zoeken dan doe ik dat ja! Maar denk niet dat er nog anderen bijkomen dus voor nu vrees ik dat het niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah Bong, dan kun je je toch alvast opgeven?
Zoiets dacht ik ook alquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:09 schreef Suikeroom het volgende:
mooiiiiii gewoon negeren, die zit in een ik-ben-fan-van-huub-en-wil-dat-ie-nog-elke-dag-mijn-post-voor-de-streams-voorleest kliniek
lekker laten gaan
Berekenen hoeveel kijkers je extra hebt per liter drankquote:Op vrijdag 1 mei 2009 06:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker rustig zo, even de administratie doen
Dan heb je vast wel even tijd om te antwoorden op de berichtjes van de storings melder op de site.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 06:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker rustig zo, even de administratie doen
Aanmelden niet gelukt?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel even tijd om te antwoorden op de berichtjes van de storings melder op de site.
Zowel het 6 min bellen voor de streamdagen als het achterlaten van 2 berichtjes met email adres op de storingsmelder levert me niets op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |