quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja lekker tukken![]()
smakker op je wangetje.
Fijne nacht voor de meelezers.
Dat verwacht ik ook, tenminste als dit goed blijft lopen, ze zijn nog maar net begonnen....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De Bunker stopt niet hoor, na deze aflevering komt er een volgende volgens mij.
Als ze nog mensen zoeken dan doe ik dat ja! Maar denk niet dat er nog anderen bijkomen dus voor nu vrees ik dat het niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah Bong, dan kun je je toch alvast opgeven?
Zoiets dacht ik ook alquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:09 schreef Suikeroom het volgende:
mooiiiiii gewoon negeren, die zit in een ik-ben-fan-van-huub-en-wil-dat-ie-nog-elke-dag-mijn-post-voor-de-streams-voorleest kliniek
lekker laten gaan
Berekenen hoeveel kijkers je extra hebt per liter drankquote:Op vrijdag 1 mei 2009 06:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker rustig zo, even de administratie doen
Dan heb je vast wel even tijd om te antwoorden op de berichtjes van de storings melder op de site.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 06:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker rustig zo, even de administratie doen
Aanmelden niet gelukt?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel even tijd om te antwoorden op de berichtjes van de storings melder op de site.
Zowel het 6 min bellen voor de streamdagen als het achterlaten van 2 berichtjes met email adres op de storingsmelder levert me niets op.
De streamer beslist: Mooi niet dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Ze gaan er nu alweer vanuit dat ze drank krijgen vanavond, omdat het vrijdag is
Dat lezen ze blijkbaar ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:49 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Aanmelden niet gelukt?!
Daar ook even melden kan geen kwaad
Kijk maar even naar de laatste drie berichtjes in dat topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:07 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Toch wel. Want ik heb ondertussen toch echt netjes mijn 30 credits gekregen.
Er staat ook een telefoonnummer in dat topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk maar even naar de laatste drie berichtjes in dat topic
Voila een goede tipquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:10 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Er staat ook een telefoonnummer in dat topic
Jaap de bunker in. Heeft Renate iemand om mee te praten over haar eetprobleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:14 schreef NorthernStar het volgende:
lopende polls:
Nachtelijke onrust?
- Ja, vrijdagnacht 48 Votes
- Nee, laat ze maar slapen 4 Votes
Meer gasten in de bunker?
- Ja 43 Votes
- Nee 22 Votes
Krijgen ze geheid ruzie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:17 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Jaap de bunker in. Heeft Renate iemand om mee te praten over haar eetprobleem.
Je snapt het spel niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Zijn nu toch wel echt aapjes aan het worden die hun oren laten hangen naar streamers in plaats van zelf een spel te spelen![]()
Ze zijn vooral bezig met "Zullen streamers dat wel leuk vinden". Donder es op pubers, ga het spel spelen en concentreer je daarop.....
laat mij de bunker nou iiihiiinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:17 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Jaap de bunker in. Heeft Renate iemand om mee te praten over haar eetprobleem.
Je was er toch zelf bij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:43 schreef Jimbo het volgende:
mogguh, nog wat leuks gebeurt gister?
hoe moeten wij nou weten wat jij leuk vindt?quote:
ik bedoel vanacht na een uurtje of 1 tot nuquote:
had jeroen niet al like een vriendin ??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:46 schreef Marrije het volgende:
Jeetje, ik lees dat Jeroen en Eline hebben gezoend, whehehe. Arme Bobby.
Wel leuk dat ze nu alweer wakker zijn, gezellig!
aleen voor de tietenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:58 schreef D. het volgende:
Omdat de bewoners ons hebben misleid gisteren stel ik voor dat we 2 bewoners McDonalds te eten geven en dan mag de rest toekijken
het is ook vet vroegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:59 schreef D. het volgende:
Het was hier gisteravond trouwens een stuk drukker
Zal ik het dan maar bekennen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef Jimbo het volgende:
ik vraag me af of dr veel vrienden / kennisen van de bewoners meelezen hier op fok
lijkt me toch kut om elke x over je dochter te lezen vna ' Hoerrr hoerrr hoerrr'
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Huub denkt dat hij er "groot" mee is geworden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef Jimbo het volgende:
ik vraag me af of dr veel vrienden / kennisen van de bewoners meelezen hier op fok
lijkt me toch kut om elke x over je dochter te lezen vna ' Hoerrr hoerrr hoerrr'
je bent het zusje van renate ?quote:
ik vind het nogsteeds een klein onderdeuntjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Huub denkt dat hij er "groot" mee is geworden.
snel hopenlijkquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:27 schreef D. het volgende:
Ze krijgen boodschappen, waaronder vitaminepillen, en moeten verplicht luchten aan de hand van een luchtschema
nee, alleen deze keer toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:28 schreef D. het volgende:
Renate krijgt voortaan de helft van alle sigaretten?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Huub denkt dat hij er "groot" mee is geworden.
missch als je het rookt welquote:
slimquote:
quote:
kut ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef Spooky4u het volgende:
Goedemorgen
En bedankt voor de kutcaps van Renate vannacht
opblazen. dan hebben ze ballonnentjes voor de aanomende verjaardagenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:56 schreef D. het volgende:
Ze vragen zich af wat ze met de condoom moeten die bij de boodschappen zat
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:09 schreef D. het volgende:
Jeroen heeft een smerig sex-verhaal, maar wil eigenlijk wachten tot 's avonds als er meer streamers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |