De streamer beslist: Mooi niet dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Ze gaan er nu alweer vanuit dat ze drank krijgen vanavond, omdat het vrijdag is
Dat lezen ze blijkbaar ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:49 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Aanmelden niet gelukt?!
Daar ook even melden kan geen kwaad
Kijk maar even naar de laatste drie berichtjes in dat topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:07 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Toch wel. Want ik heb ondertussen toch echt netjes mijn 30 credits gekregen.
Er staat ook een telefoonnummer in dat topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk maar even naar de laatste drie berichtjes in dat topic
Voila een goede tipquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:10 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Er staat ook een telefoonnummer in dat topic
Jaap de bunker in. Heeft Renate iemand om mee te praten over haar eetprobleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:14 schreef NorthernStar het volgende:
lopende polls:
Nachtelijke onrust?
- Ja, vrijdagnacht 48 Votes
- Nee, laat ze maar slapen 4 Votes
Meer gasten in de bunker?
- Ja 43 Votes
- Nee 22 Votes
Krijgen ze geheid ruzie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:17 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Jaap de bunker in. Heeft Renate iemand om mee te praten over haar eetprobleem.
Je snapt het spel niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Zijn nu toch wel echt aapjes aan het worden die hun oren laten hangen naar streamers in plaats van zelf een spel te spelen![]()
Ze zijn vooral bezig met "Zullen streamers dat wel leuk vinden". Donder es op pubers, ga het spel spelen en concentreer je daarop.....
laat mij de bunker nou iiihiiinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:17 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Jaap de bunker in. Heeft Renate iemand om mee te praten over haar eetprobleem.
Je was er toch zelf bij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:43 schreef Jimbo het volgende:
mogguh, nog wat leuks gebeurt gister?
hoe moeten wij nou weten wat jij leuk vindt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |