Nee, ik vermoedde dat hij foutief geïnterpreteerd zou worden omdat ik mijn gedachten niet in de juiste woorden om kon zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vond je het zelf ook een domme post?
volgens mij vorm je wel een mooi koppeltje met Bolkesteijn,die houdt er als rasechte,stoere rotterdammerT eenzelfde verknipte gedachtengang opnaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:41 schreef Rots het volgende:
jeweetoch.
![]()
[..]
Tongtongtong, je mag best tranen in je ogen krjigen maar dat ga je toch niet posten op Fok!.![]()
Sowieso, mensen die janken om een aanslag op het koninklijk huis.Lekker boeiend, behalve als er familie bij betrokken was....
Ik kreeg geen tranen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:41 schreef Rots het volgende:
jeweetoch.
![]()
[..]
Tongtongtong, je mag best tranen in je ogen krjigen maar dat ga je toch niet posten op Fok!.![]()
Sowieso, mensen die janken om een aanslag op het koninklijk huis.Lekker boeiend, behalve als er familie bij betrokken was....
Ohja zo gaat dat tegenwoordig. Denk iets anders dan de gemiddelde kuddeschaap en je bent psychisch niet helemaal wijs.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:44 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
volgens mij vorm je wel een mooi koppeltje met Bolkesteijn,die houdt er als rasechte,stoere rotterdammerT eenzelfde verknipte gedachtengang opna![]()
![]()
Aanvallen slaat nergens op nee., Maar als je op Fok! gaat verkondigen dat je tranen in je ogen krijgt van deze "aanslag" ben je wel een beetje raar bezig. Wat wou die gast sowieso bereiken, rammen tegen de bus?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg geen tranen in mijn ogen.
Ik verdedigde mensen die wel tranen krijgen en daar op worden aangevallen.
nee,voor andere mensen bepalen hoe je je wel en niet mag uiten is gezond zullen we zeggen ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ohja zo ging dat tegenwoordig. Denk iets anders dan de gemiddelde kuddeschaap en je bent psychisch niet helemaal wijs.
Was het weer ff vergeten.
Wat een mongool ben jij zeg. Ga lekker janken dat er een aanslag pleegt in je bed ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:44 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
volgens mij vorm je wel een mooi koppeltje met Bolkesteijn,die houdt er als rasechte,stoere rotterdammerT eenzelfde verknipte gedachtengang opna![]()
![]()
kijk in de spiegel,retard !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:46 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij zeg. Ga lekker janken dat er een aanslag pleegt in je bed ofzo
Een beetje wel dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, ik vermoedde dat hij foutief geïnterpreteerd zou worden omdat ik mijn gedachten niet in de juiste woorden om kon zetten.
Leg eens uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:45 schreef Rots het volgende:
[..]
Aanvallen slaat nergens op nee., Maar als je op Fok! gaat verkondigen dat je tranen in je ogen krijgt van deze "aanslag" ben je wel een beetje raar bezig.
Ik dacht ook even dat ik in het verkeerde topic zat.quote:
dus hebben we met een 15 jarige opstandige eenzame puber te maken die zich nu gewoon stierlijk zit te vervelen ?zou wel een boel verklaren...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een beetje wel dus.Heb ik 'm verkeerd geïnterpreteerd?
![]()
Punt van verschil is gewoon dat jij je niet kunt voorstellen dat mensen tranen in hun ogen krijgen als zij na een storm van nieuwsfeiten bij het zien van een bepaalde foto plotseling tranen in hun ogen krijgen of nog meer. Ten eerste vind ik het al een beetje gek, pleit niet voor je mensenkennis en empathisch vermogen (met die mensen in dit geval), ten tweede je wordt er met de jaren gevoeliger voor.
Ik heb geen rechten om dingen te bepalen voor anderen. Ik verkondig alleen mijn mening.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:46 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
nee,voor andere mensen bepalen hoe je je wel en niet mag uiten is gezond zullen we zeggen ?
Tja, er niks bij voelen is zeker erger. Maar als je hier op Fok! loopt te verkondigen dat je je tranen in bedwang kan houden, wat heeft het voor toegvoegde waarde?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit.
Als je live in beeld mensen ziet overlijden en je voelt er niks bij vind ik dat erger.
Ja de auto wordt uitgedeuktquote:
Dude, je mag best stoer overkomen met je dikke internetpenis, maar dat je ga toch niet posten op Fok!. Dit is wel heel retarded.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:41 schreef Rots het volgende:
jeweetoch.
![]()
[..]
doelde niet op jou hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:49 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik heb geen rechten om dingen te bepalen voor anderen. Ik verkondig alleen mijn mening.
Je bedoelt dat je retarted bent als je hier komt zeggen: Ik kan mn tranen niet in bedwang houden door deze aanslag, boehoe.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:51 schreef Catullus het volgende:
[..]
Dude, je mag best stoer overkomen met je dikke internetpenis, maar dat je ga toch niet posten op Fok!. Dit is wel heel retarded.
Ga nou slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:52 schreef Rots het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je retarted bent als je hier komt zeggen: Ik kan mn tranen niet in bedwang houden door deze aanslag, boehoe.
Kom op zeg, huilen mag best, maar waarom moet je dat dan op Fok! uitleggen/verkondigen. En serieus doe normaal.
de dader heeft eerst het griepvirus losgelaten,wist wat ons nog te wachten staat en wilde zich daarom te pletter rijden onder die bus ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:52 schreef RemcoW85 het volgende:
Je zou bijna het griepvirus vergeten aangezien beiden op dezelfde dag plaats hadden. Complot.
Wat is de toegevoegde waarde om dat zo expliciet af te keuren? Blijf zelf dan lekker ontopic, knots.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:52 schreef Rots het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je retarted bent als je hier komt zeggen: Ik kan mn tranen niet in bedwang houden door deze aanslag, boehoe.
Kom op zeg, huilen mag best, maar waarom moet je dat dan op Fok! uitleggen/verkondigen. En serieus doe normaal.
Respectloos? Ik onderbouw mijn visie netjes en val mensen niet persoonlijk aan, ik stel alleen een bepaalde reactie aan de kaak.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:51 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
doelde niet op jou hoor,maar op Bolkenstijn,die meent wel te kunnen bepalen wat wel en niet gepast is en hoe mensen zich volgens hem moeten en mogen uiten,uiterst respectloos !
Verwijder al die gare posts is hier man. Mafkezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Respectloos? Ik onderbouw mijn visie netjes en val mensen niet persoonlijk aan, ik stel alleen een bepaalde reactie aan de kaak.
Ja te beginnen bij die van jou....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Verwijder al die gare posts is hier man. Mafkezen.
een reactie die volgens jouw 'normen en waarden' ongepast en overdreven is,niet aan jou om te bepalen hoe mensen met dergelijke zaken omgaan toch ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Respectloos? Ik onderbouw mijn visie netjes en val mensen niet persoonlijk aan, ik stel alleen een bepaalde reactie aan de kaak.
Ook weer zeer gepast, die debiele smiley onder al jouw posts.quote:
Je bent niet goed. Koop maar een echte Hilferger, daarna praten we verder.quote:
Nee, hoe mensen reageren is aan henzelf, maar anderzijds heb ik ook de vrijheid hen daar op aan te spreken, en dat is het enige wat ik doe.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:59 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
een reactie die volgens jouw 'normen en waarden' ongepast en overdreven is,niet aan jou om te bepalen hoe mensen met dergelijke zaken omgaan toch ?
Het is een kutdiscussiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee, er wordt geen policy overtreden.En er wordt ook niet buitensporig off-topic gereageerd. Dus al zou ik hier mod zijn dan nog is dit een prima discussie.
De Staat heeft gewoon iemand ingehuurd om daar een beetje rond de crossen wetende dat dit nieuws het nieuws over de griep op de achtergrond zet. Zo blijven mensen minder alert en kan het virus zijn gang gaan en slachtoffers maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:55 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
de dader heeft eerst het griepvirus losgelaten,wist wat ons nog te wachten staat en wilde zich daarom te pletter rijden onder die bus ?
APK niet zo onpgepast reageren joh, ga maar terug naar WOS.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ook weer zeer gepast, die debiele smiley onder al jouw posts.
Je ging slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, hoe mensen reageren is aan henzelf, maar anderzijds heb ik ook de vrijheid hen daar op aan te spreken.
Ga jij maar even ontnuchteren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:01 schreef Rots het volgende:
[..]
APK niet zo onpgepast reageren joh, ga maar terug naar WOS.
Ik heb die smiley in het begin van deze dag weggelaten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ook weer zeer gepast, die debiele smiley onder al jouw posts.
Doe normaal joh mongool. Ik hoop voor je dat je een goeie ban krijgt of liever nog wat ergers irl.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hopelijk staat volgende keer jouw familie vooraan waar een aanslag gebeurt
Hoe jij er ooit aan bent gekomen is me een raadselquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |