ik bedoel vanacht na een uurtje of 1 tot nuquote:
had jeroen niet al like een vriendin ??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:46 schreef Marrije het volgende:
Jeetje, ik lees dat Jeroen en Eline hebben gezoend, whehehe. Arme Bobby.
Wel leuk dat ze nu alweer wakker zijn, gezellig!
aleen voor de tietenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:58 schreef D. het volgende:
Omdat de bewoners ons hebben misleid gisteren stel ik voor dat we 2 bewoners McDonalds te eten geven en dan mag de rest toekijken
het is ook vet vroegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:59 schreef D. het volgende:
Het was hier gisteravond trouwens een stuk drukker
Zal ik het dan maar bekennen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef Jimbo het volgende:
ik vraag me af of dr veel vrienden / kennisen van de bewoners meelezen hier op fok
lijkt me toch kut om elke x over je dochter te lezen vna ' Hoerrr hoerrr hoerrr'
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Huub denkt dat hij er "groot" mee is geworden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef Jimbo het volgende:
ik vraag me af of dr veel vrienden / kennisen van de bewoners meelezen hier op fok
lijkt me toch kut om elke x over je dochter te lezen vna ' Hoerrr hoerrr hoerrr'
je bent het zusje van renate ?quote:
ik vind het nogsteeds een klein onderdeuntjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Huub denkt dat hij er "groot" mee is geworden.
snel hopenlijkquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:27 schreef D. het volgende:
Ze krijgen boodschappen, waaronder vitaminepillen, en moeten verplicht luchten aan de hand van een luchtschema
nee, alleen deze keer toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:28 schreef D. het volgende:
Renate krijgt voortaan de helft van alle sigaretten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |