Ja, geloof het wel. Sowieso een vrouw.,,,quote:
Volgens mij als hij de kans krijgt wel jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef FuTilE het volgende:
Dus jeroen duikt op eline terwijl hij thuis vrouw en kind heeft zitten?
(ben on the road en zie de streams niet)
Ach, dan gaan ze zich wel ergeren aan Bobby omdat hij teveel praat of aan Jeroen omdat hij opeens weer recalcitrant wordt etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet....je moet ook zo'n type als Renate hebben, dat houd het programma levend zegmaar dus het is nog maar zien of dat goed loopt als ze weg is
Recce = Didoquote:
Hmmm.....maybe, maybe notquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, dan gaan ze zich wel ergeren aan Bobby omdat hij teveel praat of aan Jeroen omdat hij opeens weer recalcitrant wordt etc.
quote:
Whaha, ik ben een man en onbekend.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Recce = Dido![]()
ik heb geen zin om het terug te zoeken
dus een Mquote:
Jeroen gaf eerder al aan dat hij een vrijbrief van zijn lief had ....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens mij als hij de kans krijgt wel ja
Ik denk ook dat hij zo'n makkelijke prater is, dat hij dat thuis ook zo heeft afgesproken/geregeld en kan doen en laten wat hij wilt.
Ws zal de boel zo op Autopilot gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:04 schreef Recce het volgende:
Hehe, Peter zingt nog even iets. Ze zijn de regie echt aan het tarten nu.
Papa van huubquote:
En die zal blijven tot zeker 09:42quote:
Whishfull thinkingquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens mij als hij de kans krijgt wel ja
Ik denk ook dat hij zo'n makkelijke prater is, dat hij dat thuis ook zo heeft afgesproken/geregeld en kan doen en laten wat hij wil.
quote:
Ze hadden idd problemen met de geluidskaart oidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het geluid niet nog een keer kapot gaat, tenminste.
Ik kijk helemaal NIET, maar volg wel de COS en SVquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
wat ik me afvraag heh zijn er nou mensen die hier een paar uur per dag naar kijken? ik merk dat ik steeds na een paar minuten weer afhaak
Ok dat wist ik nog niet, als je kijkt hoe hij zich profileert zegt dat voor mij al genoegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Jeroen gaf eerder al aan dat hij een vrijbrief van zijn lief had ....
Mooie caps post je, eerst waren ze te groot maar zo is het precies goedquote:
Ik kijk ook vaak maar een paar minuten, vooral omdat het geluid een beetje naar is op een hoofdtelefoon. Veel door elkaar en op de een of andere manier is het hoofdpijnopwekkend. Maar opzich is het geen oninteressante groep, het kan dus wel leuk worden de komende weken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
wat ik me afvraag heh zijn er nou mensen die hier een paar uur per dag naar kijken? ik merk dat ik steeds na een paar minuten weer afhaak
Zie het een beetje als "Das Expiriment" maar dan voorzichtiger en vriendelijkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kijk ook vaak maar een paar minuten, vooral omdat het geluid een beetje naar is op een hoofdtelefoon. Veel door elkaar en op de een of andere manier is het hoofdpijnopwekkend. Maar opzich is het geen oninteressante groep, het kan dus wel leuk worden de komende weken.
Testimony to your mental sanity. Hurrahh.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |